Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 12:32

Ja, het was zo'n ontzettend zeikerig joch. Ik zat met een kennis van m'n ouders in een café en hij smste de hele nacht dat hij langs wilde komen omdat hij vond dat dat moest, even laten zien dat ik de zijne was.

Toen heb ik gesmst (hij had geen WhatsApp want daar kreeg je hersentumoren van) dat het uit was.

Geen gedoe met spullen want hij had niks van mij en bij mij lag niks.

Hij wilde een keer komen praten maar toen hij aanbelde kwam mijn nieuwe vriend (de huidige man) net met een tas boodschappen aan dus dat was meteen helder.

Ik ben absoluut voorstander van dingen gewoon meteen sturen of bellen, dan weet je waar je aan toe bent.

Ook als ik aan het kortste eind trek, ik had liever een berichtje of belletje dan dat ik met geschoren benen voor niks kwam.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 12:52

Urbanus schreef:
Toen heb ik gesmst (hij had geen WhatsApp want daar kreeg je hersentumoren van)

:') :') :')

_O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 12:55

Nou meer als iemand mij na 2 jaar zou dumpen via sms had ik wel nog even gewoon face to face uitleg gewild en willen praten. Denk dat ik dan idd verhaal was gaan halen wat hij dus wel gedaan heeft.
Ik ben zelf meer voorstander van face to face, vind dat toch net wat netter maar ieder zn ding :D

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 13:03

Aan de andere kant heb je soms echt van die gasten waar je nog met 5 jaar uitleg niet vanaf komt :') Dat zijn geen goede of gezonde relaties, sure, maar als je al pecht hebt gehad om in zo'n oliebol te stappen dan is zoveel mogelijk afstand houden soms de enige uitweg.
Aan zulke mensen gaat zaken netjes afronden gewoon verloren omdat ze het toch niet snappen :+

Maar als die date van Biks wel een normale gozer is en eentje dat daadwerkelijk "nee" als "nee" kan verwerken, zou ik het face to face zeker netter vinden ja :o
Laatst bijgewerkt door Fly_high op 23-12-22 13:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 13:05

Yonker schreef:
Denk dat ik dan idd verhaal was gaan halen wat hij dus wel gedaan heeft.

Hij stond met een bosje bloemen voor de deur := dat noem ik geen verhaal halen.

Fly_high schreef:
Urbanus schreef:
Toen heb ik gesmst (hij had geen WhatsApp want daar kreeg je hersentumoren van)

:') :') :')

_O-

Hij rookte ook additiefvrije sigaretten want hij wilde geen longkanker.

Echt een parel.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 13:09

_O-

...die heb ik ook ooit gehoord van de klasgenoten, dat je geen sigaretten met dat smaakbolletje moest roken want daar kreeg je toch kanker van :=

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 13:10

Yonker schreef:
Nou meer als iemand mij na 2 jaar zou dumpen via sms had ik wel nog even gewoon face to face uitleg gewild en willen praten. Denk dat ik dan idd verhaal was gaan halen wat hij dus wel gedaan heeft.
Ik ben zelf meer voorstander van face to face, vind dat toch net wat netter maar ieder zn ding :D

Same. Stukje respect naar elkaar toe.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 13:16

Mijn laatste ex-date was ook zo’n pareltje die het niet accepteerde dat ik het uit had gemaakt (voor zover je het uit kan maken als je geen relatie hebt). Geen idee waarom niet want we zagen elkaar amper en maakte echt geen deel uit van elkaars leven. Hysterische stalker… :r
Laatst bijgewerkt door Lolacabana op 24-01-24 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 13:18

Urbanus schreef:
Yonker schreef:
Denk dat ik dan idd verhaal was gaan halen wat hij dus wel gedaan heeft.

Hij stond met een bosje bloemen voor de deur := dat noem ik geen verhaal halen.

Oke dat is idd geen verhaal halen haha _O-

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 13:33

Biks2 schreef:
De bloemen waren wel lief ja.. heb ze aan een vriendin gegeven :+

Wanneer ik het ga zeggen, geen idee. Het is ook bij hem thuis dus wil hem niet overvallen of dat het heel awkward wordt en ik dan voor het eten maar besluit om weg te gaan..

Is het toevallig in appelscha? :')
Een oude tinderdate van mij lijkt momenteel een relatie/iemand te hebben. Maar ik vraag me af of hij bij anderen net zo weinig moeite zou doen als bij mij :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 13:37

Soms is het een dynamiek tussen 2 mensen. Ik ben bij mijn huidige man niet zo'n heks als bij m'n ex.

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 14:16

Het over de app afkappen vind ik ook afhankelijk van hoe vaak je elkaar al gezien hebt. Na 3 dates zou ik dat ook nog wel via de app zeggen, maar als je toch meer contact hebt is face to face wel zo netjes.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 18:45

Ben nu onderweg maar heb echt een beetje een knoop in m’n maag

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 18:51

Woont ie in appelscha? :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 19:08

Biks2 schreef:
Willen jullie nu stoppen :+

Ik ga vanavond eten met een date die ik al wat weken zie. Ga ook bespreken wat we nou gaan doen met deze situatie en denk dat ik het ga beëindigen. Er komt weinig initiatief van zijn kant. Als we samen zijn is het wel heel leuk en is hij heel lief voor me, maar wil ook dat hij initiatief toont en dat doet hij zo weinig. Misschien ligt er iets achter en anders ben ik er klaar mee.

Had woensdag nog een eerste date met een best aardige man maar hij had een bosje bloemen mee en vond dat echt verschrikkelijk _O-

Succes!

Bosje bloemen op eerste date zou ik ook niks vinden.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 19:30

ReadTheRulez schreef:
Woont ie in appelscha? :+

Er zijn zoveel mannen op aarde, zou wel heel toevallig zijn als dit hem precies is :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 19:31

Ik heb een hoefsmid gedate waarvan ik vermoed dat hij of een dubbelleven leidde offff in een moeilijke situatie zat waar ie niet eerlijk over durfde te zijn. Zou me niet verbazen als andere bokkers ooit met hem gedate hebben. Hahaha.

Best veel gekke dingen heb ik meegemaakt. :+

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 22:30

Voor iedereen fijne gezellige feestdagen! Misschien met een fleugje romantic of een vleugje erotiek <|- ;)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 22:36

Wat ben ik blij dat ik weer thuis ben. Helemaal overprikkeld van deze "vent". Het was super awkward in het begin, zijn eerste date ooit. Nou, even het ijs gebroken, leiding genomen in het gesprek. Hopend dat hij wat los zou komen en minder awkward zou zijn. Los kwam hij zeker want hij ratelt aan één stuk door. Daarbij is hij volgensmij hartstikke gay maar weet hij het zelf nog niet. Eigenlijk dinsdag nog een kart-date staan maar laat maar :+

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 22:43

Ik ben/was via Tinder op zoek naar een FWB op regelmatige basis, maar wil iemand met respect, en niet behandeld worden als een slet. Ben nu al eventjes aan het chatten met een kerel, en heb hem een ietwat vreemd voorstel gedaan: als het klikt, mag hij na onze eerste date blijven slapen, maar zonder sex. Vind het wel wat spannend, hij zou het proberen zei ie. Maar er zijn wel heel wat pluspunten aan hem, dus zou kunnen dat we volgende week eens afspreken (weekends liggen nu natuurlijk moeilijker door de feestdagen). Benieuwd of het met deze lukt om deftig af te spreken, of dat het weer op een fiasco (niet opdagen of zo) uitdraait.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 23:12

hwn schreef:
Ik ben/was via Tinder op zoek naar een FWB op regelmatige basis, maar wil iemand met respect, en niet behandeld worden als een slet. Ben nu al eventjes aan het chatten met een kerel, en heb hem een ietwat vreemd voorstel gedaan: als het klikt, mag hij na onze eerste date blijven slapen, maar zonder sex. Vind het wel wat spannend, hij zou het proberen zei ie. Maar er zijn wel heel wat pluspunten aan hem, dus zou kunnen dat we volgende week eens afspreken (weekends liggen nu natuurlijk moeilijker door de feestdagen). Benieuwd of het met deze lukt om deftig af te spreken, of dat het weer op een fiasco (niet opdagen of zo) uitdraait.

Ik zou zo'n voorstel pas doen tijdens de date. Of wil je hem een motivatie geven om extra zijn best te doen...?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 23:14

Hier zijn de eerste stappen naar samenwonen gezet, de verhuisdozen zijn onderweg en de eettafel is ingekort :')

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 23:16

Doutje

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 23:17

DearDarling schreef:
Doutje
Inderdaad, dat denk ik ook soms :j

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 23:20

Ailill schreef:
DearDarling schreef:
Doutje
Inderdaad, dat denk ik ook soms :j

Er ging even iets mis maar doutje is ook wel eens fijn :')