Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:Denk dat ik dan idd verhaal was gaan halen wat hij dus wel gedaan heeft.
Fly_high schreef:Urbanus schreef:Toen heb ik gesmst (hij had geen WhatsApp want daar kreeg je hersentumoren van)
![]()
![]()
![]()
Yonker schreef:Nou meer als iemand mij na 2 jaar zou dumpen via sms had ik wel nog even gewoon face to face uitleg gewild en willen praten. Denk dat ik dan idd verhaal was gaan halen wat hij dus wel gedaan heeft.
Ik ben zelf meer voorstander van face to face, vind dat toch net wat netter maar ieder zn ding
Biks2 schreef:De bloemen waren wel lief ja.. heb ze aan een vriendin gegeven
Wanneer ik het ga zeggen, geen idee. Het is ook bij hem thuis dus wil hem niet overvallen of dat het heel awkward wordt en ik dan voor het eten maar besluit om weg te gaan..
Biks2 schreef:Willen jullie nu stoppen
Ik ga vanavond eten met een date die ik al wat weken zie. Ga ook bespreken wat we nou gaan doen met deze situatie en denk dat ik het ga beëindigen. Er komt weinig initiatief van zijn kant. Als we samen zijn is het wel heel leuk en is hij heel lief voor me, maar wil ook dat hij initiatief toont en dat doet hij zo weinig. Misschien ligt er iets achter en anders ben ik er klaar mee.
Had woensdag nog een eerste date met een best aardige man maar hij had een bosje bloemen mee en vond dat echt verschrikkelijk
hwn schreef:Ik ben/was via Tinder op zoek naar een FWB op regelmatige basis, maar wil iemand met respect, en niet behandeld worden als een slet. Ben nu al eventjes aan het chatten met een kerel, en heb hem een ietwat vreemd voorstel gedaan: als het klikt, mag hij na onze eerste date blijven slapen, maar zonder sex. Vind het wel wat spannend, hij zou het proberen zei ie. Maar er zijn wel heel wat pluspunten aan hem, dus zou kunnen dat we volgende week eens afspreken (weekends liggen nu natuurlijk moeilijker door de feestdagen). Benieuwd of het met deze lukt om deftig af te spreken, of dat het weer op een fiasco (niet opdagen of zo) uitdraait.