Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Wat is in het Engels een nette, professionele manier om een bedrijf te condoleren met het overlijden van een zeer gewaardeerde medewerker?
Ik wil iets meer zeggen dan "sorry for your loss and my condolences" maar vind dat zo lastig.
Bambi1995 schreef:Ik vraag me af of vandaag de dag vanwege de grote groei van zeezoogdier parken in China, er nog orka's uit het wild worden gevangen en aan parken worden verkocht. Ik weet van de Russische orka en beluga gevangenis, maar dit was in 2019. Dus mijn vraag gebeurt het anno 2022 nog steeds? Google kan me er geen antwoord op geven.
marley93 schreef:Waarom hebben de trainingsshirts bij paardrijden bijna allemaal een hoge hals? Dat valt me best op eigenlijk in vergelijking met trainingsshirts voor andere sporten; is het puur voor het mooie of heeft het ook een functie?
Sheran schreef:Ik vind het super fijn tegen de zon/verbranden maar dat is vast de reden niet
KarenQ schreef:marley93 schreef:Waarom hebben de trainingsshirts bij paardrijden bijna allemaal een hoge hals? Dat valt me best op eigenlijk in vergelijking met trainingsshirts voor andere sporten; is het puur voor het mooie of heeft het ook een functie?
Fietsshirts hebben ook vaak zo'n rechtopstaand kraagje en mouwtjes, dus ik ga voor traditie.