Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-21 22:57


Matheno

Berichten: 7975
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 00:32

CastaMickey schreef:
Matheno schreef:
Ik heb een flink bad en ben dol op sterk geurende bruisballen. Sokken met leuke prints zijn ook altijd welkom (ik heb de gehele collectie van Dedoles al)


Alles? :wow: Ook alles wat ze alleen in de winkel hebben of alles wat online te krijgen is? Het zijn er echt zo ontzettend veel


Alle sokken die online te krijgen zijn ;-)

Tancreda4

Berichten: 24209
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 03:42

Oh getver, ik word misselijk als ik aan die drankjes denk.... Ik ben een zoetekauw maar brrr, ik ga bij de gedachten al onderuit.

Al komt dat misschien okk omdat ik al zat wijn op heb en de gedachten van combineren mij misselijk maken...

Pummel is cool!!!

Best cool. Ik heb de klok achteruit zien gaan. Kan ook weer van m'n bucket list 8)7

Linnie050

Berichten: 11826
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 06:37

De sokken <3
Erg leuk!

Wat grappig apenshot kende ik nog niet.
Het zijn lekkere snoepjes.

Ik ben vooral van de hazelnoten melk chocolade.

Na de zomer alweer 1.5 kg erbij
|o -O-
Frustrerend
Flop is eten _O-

Flying_Angel

Berichten: 15756
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 07:15

:oo die drankjes, mokerzoet. Vroeger was ik daar wel van.

Leuke sokken zijn hier ook welkom! Heb er al heel, maar een leuk paar mag er altijd bij :D

Bienotje

Berichten: 10897
Geregistreerd: 09-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 07:17

Die pummelsokken zijn leuk!

Snoep eet ik niet zoveel, alhoewel ik er wel bekend om sta op het werk elke week zak drop mee te nemen waar mijn collega's dan vooral van eten en niet kunnen stoppen :=

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 09:31


ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10516
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-21 09:57

Snoep is hier wel welkom :) ik lust alleen geen kokos dus bounty of Engelse drop gaat er bij mij niet in...

Verder komt veel hier in huis vanzelf op :j

Ik heb nog een top bedacht... als mijn santa een baret in baby maat weet te vinden is die van harte welkom :)) liefst leger groen zodat meneer bij zn vader past ;)

Sokken heb ik wel genoeg in huis.

Lous

Berichten: 24257
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 10:33

LIJM schreef:
M_D_H schreef:
Het zijn net pannekoeken :j
De eerste mislukt altijd :))

Bij mij mislukt altijd elke pannekoek. Ik kan het gewoon echt niet. :')

Over Oud-Hollands snoep gesproken: ik was vroeger enorm verslaafd aan boterbabbelaars. Kan ze hier nergens meer vinden maar ik zou dolsgelukkig zijn als iemand anders ze wel zou vinden. <3


Ook niet bij de Jumbo? Die hebben standaard een lijn oud-Hollands snoep in het assortiment.

rockwitch

Berichten: 11761
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 11:05

Ik weet dat hier nog meer mensen waren die de Pabo doen of gedaan hebben. Ik loop enorm vast op de leerdoelen en hoe die te koppelen aan mijn lessen. Ik sta bij groep 1-2 dus vind het echt mega lastig. Zijn er mensen die mij hier tips in kunnen geven of de leerdoelen kunnen vertalen in begrijpend Nederlands hahaha.

Roodvos

Berichten: 6769
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 11:07

Mkango schreef:
Roodvos schreef:
OMG, die sokken :')
Als ik daarmee op mijn werk verschijn word ik echt noooooit meer serieus genomen :')

Mijn liefelijke huistijgers zorgen met enige regelmaat voor aanvoer van kikkers en muizen. Dus die hoef ik niet en mogen bij M_D_H in het pakket.

Ik realiseerde me zonet in de supermarkt nog een enorme flop: hyacinten.
Ik vind ze prachtig maar word misselijk van de geur.
Ik zit regelmatig met een dik, fluffy pinguinvest aan tijdens Teamsvergaderingen met collega's (en collega's regelmatig in pyjama), dus ik kan wel wat hebben in het sokkendepartement. _O-

_O-
Jouw werkomgeving is duidelijk anders dan die van mij :D
Ik heb ook wel eens in pyjama voor Teams gezeten: net jasje aan, sjaaltje om, ziet niemand wat van :D
En ik ben sinds de zomer weer 3 dagen op kantoor, dat is ook wel weer fijn.

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 11:10

Ik ga regelmatig in mijn pyama naar mijn werk, vooral als ik nachtdienst heb. :))

LWDaisy

Berichten: 4826
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 11:12

Rambogirl schreef:
LWDaisy schreef:
Enige snoepjes waar ik echt blij van wordt, en die als uitzondering op mijn no-food-please-flop gelden, zijn de kleine haribo-bolletjes en zure visjes van de Kruidvat :')


Oh mini dragibus!! Daar ben ik ook dol op! Eet tijd als laatste de lekkerste smaken op. Blauw en zwart :Y)


Jaaa die zijn idd het lekkerste haha!

Charaz

Berichten: 24385
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 11:36

Snoep is altijd welkom, mijn lievelingschips zijn bugles (met roomkaas of heksenkaas erin)

Leuk zeg die Pummel sokken, waar zijn die te koop ?

Lavitabella

Berichten: 1757
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 11:36

In sportbroeken naar het werkt komt wel is voor. Vooral met ochtend diensten of nachtdiensten maar nog nooit in me pyjama :')

Lous

Berichten: 24257
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 11:37

geerte schreef:
Ik ga regelmatig in mijn pyama naar mijn werk, vooral als ik nachtdienst heb. :))



Van de week stond mijn collega ook even vreemd op te kijken toen ik in mijn pyama op het werk kwam. :')
Was extra vroeg omdat mijn douchebak opnieuw gekit was,en ik op het werk moest douchen.

Jolien87

Berichten: 17532
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 11:40

rockwitch schreef:
Ik weet dat hier nog meer mensen waren die de Pabo doen of gedaan hebben. Ik loop enorm vast op de leerdoelen en hoe die te koppelen aan mijn lessen. Ik sta bij groep 1-2 dus vind het echt mega lastig. Zijn er mensen die mij hier tips in kunnen geven of de leerdoelen kunnen vertalen in begrijpend Nederlands hahaha.


Tuurlijk, je mag me pb'en :)

Linnie050

Berichten: 11826
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 11:45

Ik weet niet of je dit in het juiste topic gezet hebt...

Ideeën voor leerdoelen?

Mijn dochter zit nu in groep 1.
Binnenkort een ouder gesprek.
Dan hoor ik weer waar ze mee bezig zijn.
Of als je iets wilt weten dat ik het dan vraag.

Kan je ook sturen wat ik nu weet.

rockwitch schreef:
Ik weet dat hier nog meer mensen waren die de Pabo doen of gedaan hebben. Ik loop enorm vast op de leerdoelen en hoe die te koppelen aan mijn lessen. Ik sta bij groep 1-2 dus vind het echt mega lastig. Zijn er mensen die mij hier tips in kunnen geven of de leerdoelen kunnen vertalen in begrijpend Nederlands hahaha.

marleen_88

Berichten: 14167
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 11:47

Wij houden wel eens pyjamadag op school, dan komen mijn leerlingen in pyjama of onesie naar school. Zelf doe ik daar eigenlijk nooit aan mee, het voelt toch gek om onderweg te zijn in mijn pyjama. Ik wil mij op school niet nog eens verkleden, dus dan maar gewone kleding aan.

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 11:50

rockwitch schreef:
Ik weet dat hier nog meer mensen waren die de Pabo doen of gedaan hebben. Ik loop enorm vast op de leerdoelen en hoe die te koppelen aan mijn lessen. Ik sta bij groep 1-2 dus vind het echt mega lastig. Zijn er mensen die mij hier tips in kunnen geven of de leerdoelen kunnen vertalen in begrijpend Nederlands hahaha.


Ik vond dat ook altijd heel lastig :j en hoe verder je komt op de pabo hoe uitgebreider ze moeten :')

rockwitch

Berichten: 11761
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 11:56

CharxHebe schreef:
rockwitch schreef:
Ik weet dat hier nog meer mensen waren die de Pabo doen of gedaan hebben. Ik loop enorm vast op de leerdoelen en hoe die te koppelen aan mijn lessen. Ik sta bij groep 1-2 dus vind het echt mega lastig. Zijn er mensen die mij hier tips in kunnen geven of de leerdoelen kunnen vertalen in begrijpend Nederlands hahaha.


Ik vond dat ook altijd heel lastig :j en hoe verder je komt op de pabo hoe uitgebreider ze moeten :')


Oh top. Dat geeft de burger moed hahaha.

Ik had het even hier geplaatst omdat ik nog wist van mijn voorstel stukje dat er meer mensen waren die pabo hadden gedaan alleen wist ik niet meer wie haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 12:10

Roodvos schreef:
_O-
Jouw werkomgeving is duidelijk anders dan die van mij :D
Ik heb ook wel eens in pyjama voor Teams gezeten: net jasje aan, sjaaltje om, ziet niemand wat van :D
En ik ben sinds de zomer weer 3 dagen op kantoor, dat is ook wel weer fijn.
Zeker de content/marketingmensen, haha. Ik was woensdag voor het eerst op kantoor en bij accounts zit iedereen er heel netjes bij, bij ons is het echt een allegaartje. :') Voor m'n dagje kantoor heb ik me wel wat netter aangekleed, maar er loopt van alles rond: van hoodies tot overhemden/blouses en onze EU marketing manager is echt zo'n rock chick met meer piercings in haar oren dan dat ik "gewone" gaatjes heb. _O-

geerte schreef:
Ik ga regelmatig in mijn pyama naar mijn werk, vooral als ik nachtdienst heb. :))
Hahahaha, nice. :')

Meliaforever

Berichten: 12043
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 16:21

Doen jullie nog aan Halloween? *pum* }:)

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 16:26

Nee ik ben eng genoeg, elke keer als ik in de spiegel kijk is het halloween.

Roosch

Berichten: 36785
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-21 16:42

geerte schreef:
Nee ik ben eng genoeg, elke keer als ik in de spiegel kijk is het halloween.

Je haalt me de woorden uit de mond. :')