Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CastaMickey schreef:Matheno schreef:Ik heb een flink bad en ben dol op sterk geurende bruisballen. Sokken met leuke prints zijn ook altijd welkom (ik heb de gehele collectie van Dedoles al)
Alles?Ook alles wat ze alleen in de winkel hebben of alles wat online te krijgen is? Het zijn er echt zo ontzettend veel
LIJM schreef:M_D_H schreef:Het zijn net pannekoeken
De eerste mislukt altijd
Bij mij mislukt altijd elke pannekoek. Ik kan het gewoon echt niet.
Over Oud-Hollands snoep gesproken: ik was vroeger enorm verslaafd aan boterbabbelaars. Kan ze hier nergens meer vinden maar ik zou dolsgelukkig zijn als iemand anders ze wel zou vinden.
Mkango schreef:Roodvos schreef:Ik zit regelmatig met een dik, fluffy pinguinvest aan tijdens Teamsvergaderingen met collega's (en collega's regelmatig in pyjama), dus ik kan wel wat hebben in het sokkendepartement.OMG, die sokken![]()
Als ik daarmee op mijn werk verschijn word ik echt noooooit meer serieus genomen![]()
Mijn liefelijke huistijgers zorgen met enige regelmaat voor aanvoer van kikkers en muizen. Dus die hoef ik niet en mogen bij M_D_H in het pakket.
Ik realiseerde me zonet in de supermarkt nog een enorme flop: hyacinten.
Ik vind ze prachtig maar word misselijk van de geur.
Rambogirl schreef:LWDaisy schreef:Enige snoepjes waar ik echt blij van wordt, en die als uitzondering op mijn no-food-please-flop gelden, zijn de kleine haribo-bolletjes en zure visjes van de Kruidvat
Oh mini dragibus!! Daar ben ik ook dol op! Eet tijd als laatste de lekkerste smaken op. Blauw en zwart
rockwitch schreef:Ik weet dat hier nog meer mensen waren die de Pabo doen of gedaan hebben. Ik loop enorm vast op de leerdoelen en hoe die te koppelen aan mijn lessen. Ik sta bij groep 1-2 dus vind het echt mega lastig. Zijn er mensen die mij hier tips in kunnen geven of de leerdoelen kunnen vertalen in begrijpend Nederlands hahaha.
rockwitch schreef:Ik weet dat hier nog meer mensen waren die de Pabo doen of gedaan hebben. Ik loop enorm vast op de leerdoelen en hoe die te koppelen aan mijn lessen. Ik sta bij groep 1-2 dus vind het echt mega lastig. Zijn er mensen die mij hier tips in kunnen geven of de leerdoelen kunnen vertalen in begrijpend Nederlands hahaha.
CharxHebe schreef:rockwitch schreef:Ik weet dat hier nog meer mensen waren die de Pabo doen of gedaan hebben. Ik loop enorm vast op de leerdoelen en hoe die te koppelen aan mijn lessen. Ik sta bij groep 1-2 dus vind het echt mega lastig. Zijn er mensen die mij hier tips in kunnen geven of de leerdoelen kunnen vertalen in begrijpend Nederlands hahaha.
Ik vond dat ook altijd heel lastigen hoe verder je komt op de pabo hoe uitgebreider ze moeten
Roodvos schreef:Zeker de content/marketingmensen, haha. Ik was woensdag voor het eerst op kantoor en bij accounts zit iedereen er heel netjes bij, bij ons is het echt een allegaartje.![]()
Jouw werkomgeving is duidelijk anders dan die van mij![]()
Ik heb ook wel eens in pyjama voor Teams gezeten: net jasje aan, sjaaltje om, ziet niemand wat van![]()
En ik ben sinds de zomer weer 3 dagen op kantoor, dat is ook wel weer fijn.
geerte schreef:Hahahaha, nice.Ik ga regelmatig in mijn pyama naar mijn werk, vooral als ik nachtdienst heb.