Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 17:38

_San87_ schreef:
Marcella schreef:
Aansluitingen gasfles en slang gecontroleerd met zeepsop. Vind het niet niks zeker niet als er een hoge waarde aangegeven word. Het is niet voor niks een sluipmoordenaar. :=

Alleen de koelkast is op gas en die heeft een ingebouwd beveiligingssysteem welke voor onze vakantie nog gecontroleerd is. Verder hebben we op de boot niks op gas.

San, die dingen gaan over de datum. Peet had het een paar jaar geleden ook, heeft het ding in de auto laten overnachten. Nichtje hetzelfde weekend de brandweer gebeld. Ook over de datum en daardoor alarm.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 17:41

MoniqueT schreef:
_San87_ schreef:

Alleen de koelkast is op gas en die heeft een ingebouwd beveiligingssysteem welke voor onze vakantie nog gecontroleerd is. Verder hebben we op de boot niks op gas.

San, die dingen gaan over de datum. Peet had het een paar jaar geleden ook, heeft het ding in de auto laten overnachten. Nichtje hetzelfde weekend de brandweer gebeld. Ook over de datum en daardoor alarm.

De koelkast bedoel je, of de melder?

Want de koelkast is helemaal nagekeken voor we weggingen en werkt perfect. De melder hebben we inmiddels vervangen (hadden een reserve op de boot liggen). De oude ging vanmiddag nog weer een keer af (nog geen jaar oud, misschien een klap gehad deze vakantie :))).
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 08-08-21 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 17:44

Als er twee aparte melders af gaan zou ik toch even die koelkast laten dubbelchecken. Lijkt me geen toeval!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 17:48

Captain schreef:
Als er twee aparte melders af gaan zou ik toch even die koelkast laten dubbelchecken. Lijkt me geen toeval!

De nieuwe melder gaat niet af, dat was de oude die in de middag nog een keer afging, sorry niet helemaal handig uitgelegd.

En zoals gezegd, de koelkast is gecheckt en die werkt zoals moet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 19:05

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 19:08

_San87_ schreef:
MoniqueT schreef:
[

Ik bedoelde de melder. Of denk jij dat Peet de koelkast in de auto laat overnachten? Hoewel … _/-\o_

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 19:10

Pfff de hele dag alweer koppijn, duizelig en draaierig...bleh....
bankhangen dus

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 19:12

MoniqueT schreef:
_San87_ schreef:

Ik bedoelde de melder. Of denk jij dat Peet de koelkast in de auto laat overnachten? Hoewel … _/-\o_

Nou ja, het zou me niet verbazen of zo :)).

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 19:41

De Chinees die na 1 uur en 40 minuten pas kwam. Ze zitten hier 5 minuten vandaan. Jammer vriend, nu heb ik al eieren in de pan, na zo veel tijd hoeft het niet meer

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 19:55

[***] schreef:
Dat ik meer tijd kwijt ben om mijn vader op te voeden dan mijn pup _-:(
Nee, mijn hond mag niet met andere honden snuffelen aan de lijn. Nee, ze is 12 weken dus ze snapt het nog niet altijd, dus je moet beloningen meenemen. Ze heeft graag iets in haar bek als het spannend is dus je moet een speeltje meenemen om te voorkomen dat ze in de riem hangt. Nee, mensen op straat mogen haar niet aaien want dat zijn teveel prikkels, plus ze moet leren dat ze niks met andere mensen hoeft want ze moet ze negeren. Het wordt mijn assistentiehond, als ze naar iedereen toe wilt heb ik een probleem :(
En als hij heeft opgepast ligt er altijd een plasje in de ren want "ze kan het wel ophouden hoor want dat doet ze 's nachts ook"

Herkenbaar.

Zo hier met schoonmoeder.

"Nee, ze moet op de kleed tijdens het eten. Ze mag niet bij tafel"

" Nee mam. Hier is hier, punt uit."

"Nee! Ze krijgt niet bij elk kopje thee een koekje!"

"Af is af en zit is zit."

En er dan achter komen dat ze stiekem de hond uit de hand voert terwijl ze zelf aan tafel zit.
En het maar raar vinden dat ze gaat schooien. Hardop zei ze laatst. "Ze krijgt toch niks van me" tot ik haar zelf betrappen deed...
"Ja maar het is zo zielig. Wij eten ook!"

Kom op... Hou op en schei uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 20:02

Dat mijn vader kwaad wordt op mij omdat ik enkele weken terug in een gesprek zijn vriendin met ‘ze’ heeft benoemt? En ik mag niet op die uitspraak reageren want hij wil er geen drama rond maken? Mag ik dan enkel haar naam gebruiken en nooit ze, of zij zeggen? Dus: Heeft “naam” ervan genoten? Ah fijn. En heeft “ze” … Dat mag ik niet meer! Ze is ongepast. 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 20:05

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 20:25

Succes met je hond, het zou zonde zijn als hij op deze manier verpest wordt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 20:30

Zin om meer te fotograferen maar het is lastig om dat uit te voeren. Leuke modellen enzo vinden is lastig. -O-

En ben net in slaap gevallen op de bank terwijl ik dat absoluut niet wilde. Maar met een semi-kater door het bos rennen en lopen is erg vermoeiend. :=

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 20:57

[***] schreef:
Dat ik meer tijd kwijt ben om mijn vader op te voeden dan mijn pup _-:(
Nee, mijn hond mag niet met andere honden snuffelen aan de lijn. Nee, ze is 12 weken dus ze snapt het nog niet altijd, dus je moet beloningen meenemen. Ze heeft graag iets in haar bek als het spannend is dus je moet een speeltje meenemen om te voorkomen dat ze in de riem hangt. Nee, mensen op straat mogen haar niet aaien want dat zijn teveel prikkels, plus ze moet leren dat ze niks met andere mensen hoeft want ze moet ze negeren. Het wordt mijn assistentiehond, als ze naar iedereen toe wilt heb ik een probleem :(
En als hij heeft opgepast ligt er altijd een plasje in de ren want "ze kan het wel ophouden hoor want dat doet ze 's nachts ook"

Maar als in dit geval de opvoeding nog belangrijker is dan normaal is het dan geen idee dat een prof op past als je zelf niet kan? Weet je zeker dat ze goede begeleiding krijgt en heb je geen dubbel werk. Is natuurlijk wel een stukje duurder...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 21:00

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 23:19

Dat ik vandaag op werk teveel prikkels kreeg , en daarvan ontzettend lui en moe werd. Daarin tegen leefde ik vanavond helemaal op en had ik de turbo stand aan. Ik snap soms niks van mijzelf :')

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 00:03

Iemand die niet wil en kan toegeven dat hij fout zit... En vooral de schuld bij mij blijft neerleggen. Kan ook totaal niet met kritiek omgaan. Zo vermoeiend en ik erger me dan dat ik aan mijzelf ga twijfelen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 00:05

Mensen die gaan slapen midden in een gesprek. Lekker slapen terwijl ik nog vol vragen en dingen zit. Dan ga je zelf niet echt lekker slapen. Zal het voor of na 3 uur worden dat ik in slaap val. :):)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 00:18

Mijn pols, hand en onderarm waar sinds vanmiddag wat mee loos is. Het doet van binnenuit behoorlijk zeer en het straalt uit tot aan mijn vingers en de hele arm. Wat nu weer :roll:

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 00:47

Dat ik elke avond/nacht voordat ik naar het ggz moet elke keer een huilbui krijg en ik weet niet waarom. |o

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 01:02

Dat ik vanmiddag geslapen heb omdat ik zo’n hoofdpijn had en moe was en nu dus klaar wakker
ben.
Helemaal uit mijn ritme dus

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 01:30

Pijn steken in mijn knieën en rug. Iets te lang bezig geweest met meloenen snijden voor de ontsapper.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 09:32

Verrekenen van de pijn in mijn lijf.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 09:53

Marcella schreef:
Verrekenen van de pijn in mijn lijf.

:knuffel: beterschap!