Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Citaat:VORDEN - De politie is op zoek naar degene(n) die gehaktballetjes met punaises verstopt in de omgeving van Vorden. In een aantal weken tijd zijn er al meerdere gehaktballetjes gevonden. Zo ook afgelopen weekend.
In januari werden bij landgoed Het Enzerinck al meerdere gehaktballetjes gevonden. Een hond die daarvan at, overleefde dit ternauwernood.
Afgelopen weekend werden er gehaktballetjes gevonden bij natuurgebied het Grote Veld.
De politie vraagt mensen die deze gehaktballetjes vinden zich te melden. "Hoewel er weinig aanknopingspunten zijn, proberen we te achterhalen wie hier verantwoordelijk voor is", meldt een woordvoerster.
Dit dus, er is gewoon een idioot bezig met een lage streek. Het gebied waar ze de ballen vinden wordt steeds groter.
Arme hond trouwensmijn oudste is ook dement, doof aardig kippig en moet vaak plassen maar zo fit als wat en in topconditie.
Marcella stuur maar wat op deze kant op.
De stekjes, tsja je moet toch tijd en werk insteken om ze te stekken, wortels te laten krijgen enz. Geen idee welke plant zo gemakkelijk te stekken.
Telpeva schreef:Mijn buurman heeft sinds een dag of 3 een nieuwe hond, hij is zelf inmiddels vertrokken en hij heeft het dier alleen in huis achter gelaten. Dat diertje is al heel de tijd heel hard aan het huilen...
Update, ik zie het hondje nu ook in de tuin struinen... En plassen tegen de schutting tussen onze tuinen in. Dit vind ik wel viesik hoop dat dat niet te ruiken is van de zomer