Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 14:38

MyWishMax schreef:
Onderwijs dacht ik toch? Ik heb ooit wel eens een lerares gehad die op een belangrijk telefoontje zat te wachten en die dag dus wel in de klas de telefoon open en bloot had liggen en uiteindelijk opnam. Maar dat was idd wel net iets anders. Maar goed, bij de meeste banen kan je echt die paar minuten wel even bellen. Hier werd natuurlijk gezegd dat ze geen privé telefoontjes mag doen. Wat ik snap, heb ik op geen enkel werk gemogen, maar een arts bellen was wel iets heel anders.

Dat is net zoiets dat ze altijd aangaven bezoeken aan tandarts of huisarts in vrije tijd moest, maar als het niet anders kon of dringend was, was het geen probleem. Alleen niet de bedoeling dat je voor alles maar tijdens werktijd ging bellen of vrij nam, terwijl het makkelijk een andere dag of tijd zou kunnen.

Dat is wel wat anders. Dat heb ik met iemand die op sterven lag ook wel is gehad.
Als het moet kan ik ook wel bellen maar dat kost even wat meer georganiseer bij bepaalde klassen :D
Rekening houden met je werk is oké maar niet als dat ten koste van jezelf gaat.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 15:08

Ik zit de hele dag op kantoor. Snap dat telefoon gebruik voor privé niet de hele dag door moet. Doe ik ook niet. Maar kom op zeg. Mogen ook geen privé telefoontjes etc gepleegd worden. Hebben ze mooi pech, want als ik vrienden nodig heb of zij mij ga ik mooi opnemen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 15:22

Al ruim 1,5 maand staat er een belafspraak. Ineens wordt dat een 'langskom-afspraak' en nu moet ik niet naar Rotterdam maar naar Bergen Op Zoom terwijl ik dus al continu uitleg dat die reis voor mij behoorlijk pittig is en ik daarom niet meer dan één keer in de week naar mijn paard ga (en dat helemaal moet plannen), néé nu moet ik voor de bedrijfsarts er naar toe. Midden in de stad met alleen maar filé parkeren, leuk voor mijn toch nog steeds aanwezige angst in de auto. Man man :') Lekker meewerkend allemaal.

Ik ga mooi morgen na de bedrijfsarts lekker bij m'n pony buurten; zie wel hoe ik daarna thuis kom.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 15:39

Marije_1997 schreef:
Ik zit de hele dag op kantoor. Snap dat telefoon gebruik voor privé niet de hele dag door moet. Doe ik ook niet. Maar kom op zeg. Mogen ook geen privé telefoontjes etc gepleegd worden. Hebben ze mooi pech, want als ik vrienden nodig heb of zij mij ga ik mooi opnemen.

Dan kan je toch ook de dokter bellen.
Ik zou niet weten waar ik vrienden voor nodig heb tijdens m’n werk dus daar snap ik de baas echt wel.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 15:42

lenaa_tje schreef:
Marije_1997 schreef:

Dan kan je toch ook de dokter bellen.
Ik zou niet weten waar ik vrienden voor nodig heb tijdens m’n werk dus daar snap ik de baas echt wel.

Dit, het is toch normaal dat je niet op je werk vrienden gaat bellen? En als het niet goed met je gaat, dan meld je je ziek en kan je de hele dag vrienden bellen. Kom op, beetje volwassen...
Ik mag ook niet mijn vrienden bellen, dat doe ik maar in de avonden.

Kijk een belangrijk telefoontje zoals de dokter, dat moet kunnen. Of als je een afspraak ergens moet inplannen. Dat kan niet buiten kantooruren. En dan nog voelt het als mijn plicht om dit zoveel mogelijk allemaal te doen op mijn vrije dag en ook doktersafspraken etc.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 16:16

Aan mijzelf gister. Heb een vriend van me nogal belast met mijn gedoe. En hij zegt dat het niet erg is etc. En toch voel ik me schuldig.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 16:52

wauw, ik mag gewoon bellen op mn werk hor. Met wie ik maar wil.
Als ik maar geen gesprekken van een uur ga houden. Hoe vaak mn manager niet weg loopt en zn telefoon aan zn oor: "hey schatje" :') :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 16:56

Rambogirl schreef:
wauw, ik mag gewoon bellen op mn werk hor. Met wie ik maar wil.
Als ik maar geen gesprekken van een uur ga houden. Hoe vaak mn manager niet weg loopt en zn telefoon aan zn oor: "hey schatje" :') :r

Bij m'n vorige werkgever was dit ook geen probleem, hier blijkbaar wel. Staat in eht bedrijfsregelement. En tuurlijk mag het heus wel es, maar ze willen het zo veel mogelijk vermijden.

Scheelt dat ik wss een beter betaalde baan kan krijgen. Dus dan ben ik toch weer weg

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 19:31

Ik moet in beweging.
Moet nog veel doen -O-

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 19:55

Mama die opeens eerder word geopereerd waardoor ik er nog niet ben. Maak me zo'n zorgen ookal ligt ze daar op de beste plek ;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 21:36

Dat er tegen mij gelogen wordt nog wel door mijn eigen familie daar moet je het dan maar van hebben.

Natuurlijk heb ik zelf de keuze gemaakt om niet mee te gaan werkgever vroeg ook om het niet te doen vanwege een te groot risico.

Maar de manier waarop het nu gaat is echt alles behalve leuk... Voel me echt buitengesloten.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 21:44

Dierenarts rekening....
Ik wou eigenlijk komende zaterdag, mijn "verplichte" zaterdag vrij vragen.(de week dat je vroege dienst draait word er verwacht dat je zaterdag ook voer rijd. Tenzij anders voortijd aangevraagd).

Maar Euhm neee need the money om een beetje te helpen met de rekening

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 21:48

Onaardige verpleegster. Mocht in eerste instantie niet bij mn moeder. Wacht al drie uur op een telefoontje

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 00:20

Dat ik geluiden hoor die er normaal niet zijn alsof er een vliegtuig rondjes vliegt boven mijn huis zodra ik goed ga liggen luisteren is het weg

De buurvrouw die volgens mij weer een ontspoor moment heeft en de tv met volume 100 omhoog knalt. Klinkt zo lekker door de muur heen.

Dat ik mij gewoon poedersuiker voel boos en verdrietig en buitengesloten door mijn eigen familie nog wel.

En de pijn aan mijn knieën die ik nu constant voel.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 07:44

Te lang en zeer slecht geslapen

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 07:52

Dat geluid was hier ooo Zebrastreep! Heel irritant gezoem.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 09:05

xDenies schreef:

Oh echt? Wat raar! Het was later ook zo verdwenen

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 09:48

Ik moet eigeblijk NU de deur uit om een afspraak te halen.
Maar de koffie is nog niet op.
Dilemma

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 10:06

Telpeva schreef:
Dilemma

Koffie gaat voor alles

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 10:15

DHL: we staan vanavond tussen 17.30 en 21.30 voor de deur met je pakketje. WTF zijn dat voor tijden 8)7

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 10:20

Foaly schreef:
DHL: we staan vanavond tussen 17.30 en 21.30 voor de deur met je pakketje. WTF zijn dat voor tijden 8)7

Als ik de dag erna vroege dienst zou hebben, is de kans groot dat ik niet meer open doe.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 10:33

Zebrastreep schreef:
xDenies schreef:

Oh echt? Wat raar! Het was later ook zo verdwenen

Klopt. Toen ik rond 12 uur mijn licht uit deed leek het weg. Ik hoor al die gekke geluiden ook altijd haha.

Ik zit denk ik biu de bedrijfsarts maar geeb flauw idee of ik goed zit. Hoeveel eerste verdiepingen zijn hier?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 10:39

Met natte haren buiten staan in de koude wind... Is vragen om een verkoudheid. En dat wil ik niet, want dan denkt iedereen dat ik corona heb en mag ik niet werken :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 10:46

Benthhh schreef:
Telpeva schreef:
Dilemma

Koffie gaat voor alles

Het was voor een coronatest, die bleek zo snel te gaan... Toen ik weer thuis kwam was de koffie die ik halfvol had achtergelaten nog warm :') oke niet echt warm, meer vies lauw, maar goed koffie is koffie. Als troost ga ik gewoon nog een keer koffie zetten, ik heb toch niet anders te doen want ik mag het huis toch meer niet uit _O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 11:02

Foaly schreef:

Jaa dit had ik gisteren ook, terwijl ik helemaal niet voor een avondbezorging had gekozen ofzo.