Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoniqueT schreef:Hier nog steeds niet van huis, maar eindelijk mooi weer om lekker buiten te kunnen zitten met 22 graden. Heb een coronaschilderij gemaakt (inspiratie van een Facebookpost hoor). Om vier uur begon het hard te waaien, daarna te onweren en geloof het of niet: fikse hagelbuien en de hele tuin en alle daken spierwit! Nu, zonnetje, wolken, regenboog, heel mooi!
Nog mijn Spaanse les online gehad en nu gewoon moe van best een intensieve dag. Het kan nog
[ [url=m/xBQYXy.jpg]Afbeelding[/url] ]
MoniqueT schreef:bigone schreef:Leuk Monique , nieuwe carrière !
Ha, heb vorig jaar heel veel geschilderd, ook best wat verkocht via een boerderijwinkel in Nederland. Maar na een val in oktober heb ik heel lang last van mijn schouder gehad. Beetje angst om weer te beginnen, maar wel genoten vandaag.
MizzMontana schreef:Ha, heb vorig jaar heel veel geschilderd, ook best wat verkocht via een boerderijwinkel in Nederland. Maar na een val in oktober heb ik heel lang last van mijn schouder gehad. Beetje angst om weer te beginnen, maar wel genoten vandaag.
Wauw had je dat schilderij zelf gemaakt, dat had ik even gemist. Heel gaaf!
Needje schreef:Als de mensen die links lopen om verkeer aan te zien komen daar dan ook wat mee doen en Even de berm in stappen.... maar nee. Dát gebeurt dan weer niet.
verootjoo schreef:Needje schreef:Als de mensen die links lopen om verkeer aan te zien komen daar dan ook wat mee doen en Even de berm in stappen.... maar nee. Dát gebeurt dan weer niet.
Haha nee idd, ze lopen wel eens tegen m’n auto aan als ik al stil sta omdat ik er niet langs kan vanwege tegenliggers![]()
Ze kijken je dan aan alsof je ze aanrijdt ofzo maar als ik al stilsta kan ik ze niet ontwijken
speurneusc schreef:stukje uit ad live:
20:42
Morgen opent de Zweedse meubelgigant IKEA landelijk weer haar deuren. In de Bredase vestiging werden vandaag de laatste puntjes op de i gezet. Zo mogen er maximaal 600 klanten tegelijkertijd winkelen en is het restaurant in de vestigingen dicht. Dus geen Zweedse balletjes in room- of bessensaus. ,,We promoten de heropening bewust niet. We blijven aanmoedigen aankopen online te blijven doen."