Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

er is verder geen haast dat het sneller moet herstellen oid billy3105 schreef:En wat wil je er uiteindelijk mee? Later als ie ooit vol is op zolder leggen om te laten verstoffen?
Kan iemand mij ervanaf praten dat ik (een vrij simpele) wond van mijn paard wil laten laseren zodat het mogelijk 1-2 weken sneller hersteld![]()
Ze heeft een stuk toplaag van haar huid geschraapt en moest weggesneden wordener is verder geen haast dat het sneller moet herstellen oid
foxy80 schreef:billy3105 schreef:En wat wil je er uiteindelijk mee? Later als ie ooit vol is op zolder leggen om te laten verstoffen?
Kan iemand mij ervanaf praten dat ik (een vrij simpele) wond van mijn paard wil laten laseren zodat het mogelijk 1-2 weken sneller hersteld![]()
Ze heeft een stuk toplaag van haar huid geschraapt en moest weggesneden wordener is verder geen haast dat het sneller moet herstellen oid
Medische gewoon geen risico' s aangaan. Het geneest nu gewoon, niet aan prullen. Bovendien, waarom zou je je paard alweer een onnodige medische procedure aandoen?
Telpeva schreef:Is de wond op een vervelende plek dat je het overweegt?
Ik denk dat je paard blijer wordt van twee weken grazen en klooien met haar maten op de wei of paddock als van een arts die dingen gaat doen.
het is ook dan niet eens magisch dicht volgende week ofzo 

billy3105 schreef:Telpeva schreef:Is de wond op een vervelende plek dat je het overweegt?
Ik denk dat je paard blijer wordt van twee weken grazen en klooien met haar maten op de wei of paddock als van een arts die dingen gaat doen.
Nee, alleen de timing is wat zuur, maar ookal laat ik het laseren komt de timing nóg niet goed uithet is ook dan niet eens magisch dicht volgende week ofzo
Kan m wel in een spoiler zetten voor de liefhebbers?Spoiler:
[ Afbeelding ]
Lastige plek dus ook niet, ziet niet op een buigzame plek, ze laat het goed verzorgen door mij, maar het heeft gewoon tijd nodig. En ik en geduld is in deze zaken gewoon niet weggelegd![]()
Mochten er nog oma weet raad dingen zijn hoe ik haar zo goed mogelijk kan helpen (wel verband, geen verband, welk verband, wel zalf geen zalf etc) hoor ik het graag
Oh en een heeeeeele tijd terug hadden we het praat me af van een 2de paard. Dit is dat 2de paard