Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Ugh heb wafelmix thuis om wafels te maken. Hoef er alleen water bij te doen. Maar ben te lui om ze te maken EN wat moet ik in mijn eentje met 7(!!) wafels.
) en wat stroop. 
Vanmorgen ook een kwartier bij de benzinepomp aan de snelweg gestaan, zodat ik niet te vroeg op kantoor zou zijn... De mensen zijn heel aardig, maar het is wel echt het stereotype duffe kantoorbaan met een onwijs star en strak beleid, en gewoon geen levendige sfeer op kantoor. Zit je dan ook als enige twintiger... cursebreaker schreef:Ook lekker met krokante kip(vervanger) en wat stroop voor het avondeten.MarlindeRooz schreef:Ugh heb wafelmix thuis om wafels te maken. Hoef er alleen water bij te doen. Maar ben te lui om ze te maken EN wat moet ik in mijn eentje met 7(!!) wafels.
Wafels als ontbijt, lunch en tussendoortje. Zijn ze zo op![]()
..
Mkango schreef:Dag 3 op mijn nieuwe baan, en ik heb de hele terugweg naar huis (ongeveer een uur) zitten janken... voel me nu al zó diepongelukkig in dit werk/op dit kantoor.Vanmorgen ook een kwartier bij de benzinepomp aan de snelweg gestaan, zodat ik niet te vroeg op kantoor zou zijn... De mensen zijn heel aardig, maar het is wel echt het stereotype duffe kantoorbaan met een onwijs star en strak beleid, en gewoon geen levendige sfeer op kantoor. Zit je dan ook als enige twintiger...
Independence schreef:Mkango schreef:Dag 3 op mijn nieuwe baan, en ik heb de hele terugweg naar huis (ongeveer een uur) zitten janken... voel me nu al zó diepongelukkig in dit werk/op dit kantoor.Vanmorgen ook een kwartier bij de benzinepomp aan de snelweg gestaan, zodat ik niet te vroeg op kantoor zou zijn... De mensen zijn heel aardig, maar het is wel echt het stereotype duffe kantoorbaan met een onwijs star en strak beleid, en gewoon geen levendige sfeer op kantoor. Zit je dan ook als enige twintiger...
Ik vind het wel zorgelijk als ik het zo lees. Heb je een proeftijd? Als het je zo ongelukkig maakt, zou ik maar gaan zoeken naar iets anders
Ik weet ook niet zo goed waarom ik er zo heftig op reageer; mogelijk een combinatie van het overlijden van een goede vriend afgelopen vrijdag, en dus de teleurstelling dat het kantoor waar ik terecht ben gekomen gewoon alles is wat ik juist niet zoek in een baan of werkplek. Het was gewoon al vanaf moment 1 dat alles in mijn hoofd schreeuwde: nee, hier hoor je niet. Vandaag ging het op het werk zelf wel iets beter, dus ik wil ook niet meteen hard weghollen, maar ik denk niet dat ik hier over een half jaar nog zit...
Probleem is ook een beetje dat het alternatief me ook niet gelukkig gaat maken op de lange termijn; zou ik bijvoorbeeld vanaf september een andere traineeship vinden, dan wil ik best nog een zomer terug racing in, maar ik wil dat niet doen zonder een andere baan te hebben.
), en ik heb daar wel momenten gehad waarop het héél zwaar was, maar niet vanaf dag 1... Ik denk dat ik inderdaad maar gewoon door moet solliciteren en ondertussen maar gewoon op eigen kosten de eerste paar examens afleg. Baal wel onwijs, want het leek echt een goede match tijdens de assessment en het sollicitatiegesprek, en ik keek er zó naar uit.
Soms heb je gewoon van die dingen nodig om op een lekker pad terecht te komen. Ben alles behalve een zweefteef maar geloof er heilig in
Keep us posted!!!
Ik probeer mezelf ook altijd voor te houden dat alles gebeurt met een reden, maar dat is meer omdat ik er anders al lang aan onderdoor was gegaan (niet hieraan hoor, zo soft ben ik nou ook weer niet; er spelen nog genoeg andere dingen).