Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ugh heb wafelmix thuis om wafels te maken. Hoef er alleen water bij te doen. Maar ben te lui om ze te maken EN wat moet ik in mijn eentje met 7(!!) wafels.
cursebreaker schreef:Ook lekker met krokante kip(vervanger) en wat stroop voor het avondeten.MarlindeRooz schreef:Ugh heb wafelmix thuis om wafels te maken. Hoef er alleen water bij te doen. Maar ben te lui om ze te maken EN wat moet ik in mijn eentje met 7(!!) wafels.
Wafels als ontbijt, lunch en tussendoortje. Zijn ze zo op![]()
Mkango schreef:Dag 3 op mijn nieuwe baan, en ik heb de hele terugweg naar huis (ongeveer een uur) zitten janken... voel me nu al zó diepongelukkig in dit werk/op dit kantoor.Vanmorgen ook een kwartier bij de benzinepomp aan de snelweg gestaan, zodat ik niet te vroeg op kantoor zou zijn... De mensen zijn heel aardig, maar het is wel echt het stereotype duffe kantoorbaan met een onwijs star en strak beleid, en gewoon geen levendige sfeer op kantoor. Zit je dan ook als enige twintiger...
Independence schreef:Mkango schreef:Dag 3 op mijn nieuwe baan, en ik heb de hele terugweg naar huis (ongeveer een uur) zitten janken... voel me nu al zó diepongelukkig in dit werk/op dit kantoor.Vanmorgen ook een kwartier bij de benzinepomp aan de snelweg gestaan, zodat ik niet te vroeg op kantoor zou zijn... De mensen zijn heel aardig, maar het is wel echt het stereotype duffe kantoorbaan met een onwijs star en strak beleid, en gewoon geen levendige sfeer op kantoor. Zit je dan ook als enige twintiger...
Ik vind het wel zorgelijk als ik het zo lees. Heb je een proeftijd? Als het je zo ongelukkig maakt, zou ik maar gaan zoeken naar iets anders