Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Ik heb een kaart al 3 dagen in de app gehad, en die is nog steeds niet bezorgd. Zaterdag en dinsdag stond er alleen de kaart in, woensdag nog wat anders erbij en dat is wel bezorgd.
Verder een nieuwe Postnl bezorger die blijkbaar geen woord Nederlands spreekt. Toen we dinsdag schreeuwden om het pakket neer te zetten bij de deur heeft ie het weer meegenomen. Zaterdag heeft ie zonder aanbellen pakket bij de voordeur van de overburen gezet (voordeur wordt niet gebruikt en overburen waren niet thuis), dinsdag maar ge-appt dat er een pakketje lag, anders ligt die er over een half jaar nog.![]()
En donderdag lag er een pakket net achter ons hek, van de buren. Die gewoon thuis waren. Ook niet bij ons aangebeld voor het pakket.
Oftewel, het is totaal random wat hij doet en lekker gokken wat er met je pakket gebeurd.
Neonlight schreef:Omdat we met normaal praten niet hoorbaar waren.
Wij zitten beide met corona in isolatie. Dus de deur open doen en aanpakken was even geen optie. Naar boven rennen en uit het raam hangen waren we te laat geweest.
Engels maakt ons niets uit, we spreken de hele dag Engels, maar wel vervelend als je het niet weet. Bovendien is dit een gehuchtje met veel oudere mensen die geen Engels spreken.
Edit: neerzet toestemming in de app werkt zo dus ook niet als de beste man dat niet begrijpt.
Mellow schreef:Mijn pakketje bleek toch bij de buren te liggen. Als ik het had geweten had ik het dus opgehaald. Nu kwam de buurman het brengen, wat natuurlijk super lief is.
Had gisteren trouwens wel een aso bezorger...
Ik hoorde al veel herrie maar dacht is bij de buren. Omdat ik wilde zien of mijn man thuis kwam zie ik ineens een witte bus op onze oprit staan. Wat bleek nou. Het waren dus die zware pakketten die neergepleurd werden voor onze deur. Maar niet even aangebeld. Deze pakketten waren dus niet voor ons maar voor de buurman waar wij geen contact mee hebben en ik ook zeker niet iets voor aangenomen had (dit is een andere dan die mijn pakketje aan nam). Nu kon mijn man dus met die zware pakketten het naar zijn huis sjouwen. En het mooie was. Deze buurman was gewoon thuis... dus ze had zich waarschijnlijk vergist in het nummer maar dacht dan ben ik er maar vanaf.