(Let niet op de rommel en vieze spiegel)

wat vinden jullie? Ruilen voor maatje kleiner?
Sharonn heel leuk die jurkjes. Zou voor zwarte laarsjes gaan
Sans staat goed die jurk, zwarte panty kan prima
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:_San87_ schreef:Vandaag komen m'n eenhoornschoenen binnen. Vriendje gaat ze echt háten. But. Long hair don't care
.
Ik ben zo benieuwd hoe je ze gaat combineren!
lovis schreef:Shirt is van de Primarkt. Vind het zelf ook een hele mooie kleur. Heb ook een vest besteld in die kleur met zwart en wit, maar is denk ik toch te groot (te breed op de schouders)
[ [url=m/K9JsOu.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarlindeRooz schreef:Ik zie weer herfst en zomer door elkaar... ik ben team herfst. Casual met paraplu in mijn jaszak.
[ [url=m/pVJjzO.jpg]Afbeelding[/url] ]
lovis schreef:Oh ik ben hier echt veel te lang afwezig geweest. Echt een mega drukke periode op mn werk achter de rug, maar nu lekker twee weken vrij. Dus hopelijk weer wat tijd voor outfit foto's.
Wiebe wat een leuke blouse met die katten er op.
Sans6 wat leuk. Dat je de jurkjes van San87 over hebt kunnen nemen, ze staan je goed.
San87 had ook weer mooie jurken aan zag ik.
Dizzy gave outfit zo met die laarzen.
Marlinde mooie kleur jas
Mijn kleding vandaag:
[ [url=m/o10ly7.jpg]Afbeelding[/url] ]
_sharonnn schreef:De stippen jurkjes zijn zo leuk!
Lovis ik vind jouw shirt ook mooi, mooie kleur ook. Ik heb een jurkje besteld in die kleur en vandaag kwam ie binnen:
[ [url=m/IcVAXX.jpg]Afbeelding[/url] ]
En verder heb ik vrijdag een bruiloft en ik twijfel nog even over de kleur van de schoenen, bruin, die ik aan heb of toch zwarte laarsjes.. wat zouden jullie doen?
[ [url=m/N8hegJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dizzy505 schreef:Lovis die kleur staat je prachtig!
Sharonn, ik zou voor zwarte laarsjes gaan
Nog een outfit van het weekend, off shoulder top van de H&M met een Levi's Short
[ [url=m/ZyEhU8.jpg]Afbeelding[/url] ]
sans6 schreef:Dizzy fantastische top!
Sharonn, zwarte laarsjes zou ik doen.
Vandaag vind ik het maar koud, dus heb een panty uit de kast getrokken.
Een zwarte, want huidskleur vind ik niet mooi.
Of zouden jullie hier geen zwarte onder aan doen? #twijfels
[ [url=m/t22qU4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor eroverheen heb ik een kort zwart vestje mee.
lovis schreef:Shirt is van de Primarkt. Vind het zelf ook een hele mooie kleur. Heb ook een vest besteld in die kleur met zwart en wit, maar is denk ik toch te groot (te breed op de schouders)
[ [url=m/K9JsOu.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarlindeRooz schreef:[ [url=m/NELMl5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb niet eens huidskleur panty’s haha. Maar heb het wel snel koud dus ook een panty voor mij. Met mijn rode jas erover!
wiebke schreef:Ik heb nog nooit gehoord van eenhoornschoenen? Loop ik achter? Heb ik iets gemist?
Citaat:Ik zag een mooi shirt bij Magda, een heel leuke gele jas en zomerse outfits van mensen die op vakantie zijn denk ik.. San is weer prachtig met stippenjurk! Het vest met geel en wit vind ik om een of andere manier niet zo leuk, al weet ik niet waar het hem in zit. Misschien omdat ie inderdaad ruim valt?
Ik heb vandaag mijn hele blouse aan, met wit hemdje eronder ipv zwart[ [url=m/eCTCIr.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarliesV schreef:Brr San die schoenen, de gruwel zeg! Smaken verschillen, haha.
Sans, die zwarte panty kan prima hoor.
Wiebke, mooie blouse, wat zie je er goed uit trouwens in je gezicht ook!
Lovis, hij oogt wat ruim maar niet storend. Zakt hij niet af? Dan zou ik hem houden.
Boras schreef:Ahum, ik kan me de reactie van je vriend op je nieuwe schoenen wel enigszins voorstellen![]()
Ben benieuwd hoe ze staan onder zwart. Ik zou zelf eerder denken aan wit.
xPabloBokt schreef:Ik vind ze tof van de lelijkheid Sanben heel benieuwd hoe je ze gaat combineren.
Ik vandaag, heb een lesje op school en dan weer naar huis toe.
[ [url=m/9ZctoK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vest: H&M
Hemdje: Only
Broek: Garcia
Riem: Garcia
Schoenen: Supercracks