Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:[ [url=m/jntxsZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
De paashaas is gevangen.
moonsparkle schreef:Las net dat twee ouders in de US levenslang hebben gekregen voor het verwaarlozen en mishandelen van 12 van hun 13 kinderen. Ze werden onder andere geslagen en vastgetekend en mochten zich soms dagen niet wassen.
Ik vind het vooral ook apart dat er staat 12 van de 13.
sureido schreef:Britta31 schreef:[ [url=m/jntxsZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
De paashaas is gevangen.
Fijn zo’n kat van de buren die dan lekker in je tuin je konijn komt opvreten. Weet niet of dit een wild konijn was maar als ie uit een ren is gehaald oid, en het was mijn konijn, had die kat een zeer groot probleem.
Maar ik heb ook echt een kattenhaat sinds mensen het normaal vinden zo’n beest maar overal te laten schijten. Bij ons komt er telkens een het huis binnen. Tja studentenhuis, als ie wat verkeerds eet hoop ik dat ie het huis van de eigenaar helemaal vies maakt
sureido schreef:Oh nou ja wij zorgen wel dat onze hond niet uit onze tuin kan, leef tussen twee boerderijen met waakhonden en die zorgen ook wel dat die honden niet los komen. Iets met verantwoordelijkheid over je dieren nemen. Maar dit past niet in dit topic! Pb me maar hoor als iemand nog wil reageren.
Giolli schreef:Ik vond Birkenau vooral heel veel lopen, leeg/kaal terrein en weinig te zien. Op het spoor vreselijk veel mensen die selfies maakte. Auschwitz was meer geschiedenis te zien/horen en veel nog in ‘oude’ staat, maar was zo pokke druk dat het net een kermis attractie was, stond nog net geen friettent buiten de poort.
sureido schreef:Britta31 schreef:[ [url=m/jntxsZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
De paashaas is gevangen.
Fijn zo’n kat van de buren die dan lekker in je tuin je konijn komt opvreten. Weet niet of dit een wild konijn was maar als ie uit een ren is gehaald oid, en het was mijn konijn, had die kat een zeer groot probleem.
Maar ik heb ook echt een kattenhaat sinds mensen het normaal vinden zo’n beest maar overal te laten schijten. Bij ons komt er telkens een het huis binnen. Tja studentenhuis, als ie wat verkeerds eet hoop ik dat ie het huis van de eigenaar helemaal vies maakt
sureido schreef:ReadTheRulez schreef:Is dit inmiddels een honden en katten topic?
Daarom vroeg ik ook of er gereageerd kon worden via pb. Maar ja..![]()
Is hier iemand ooit naar auschwitz geweest?