Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moonfight schreef:Onze advocaat is nu zelf met vakantie. Problemen liggen momenteel erg bij de advocaat van de buren. Die is voor alle partijen erg slecht bereikbaar (ook de buren zelf dus). We hebben even doorgesproken met onze advocaat hoe we dit getreuzel aan kunnen pakken.
Mocht er na haar vakantie nog steeds geen vaart in zitten dan kunnen we gaan dreigen met het in gebreke stelen van de tegenpartij en daardoor afzien van het 'compromis' en het hoger beroep voort te zetten.
Maarja, waarom zo'n kantoor zo'n zaak aanneemt terwijl ze al te veel zaken hebben
Charlotte446 schreef:De dagvaarding zou voor mei verstuurd worden en het is nu nog een concept dat hij moet aanvullen. Hij zit met vakanties en veel thuiswerken waar hij schijnbaar niks kan printen. Hij geeft iedere keer aan dat hij bijv. over 2-3 weken weer op de zaak is en dan pas verder kan i.v.m. printwerk dat moet gebeuren.
Ik vind het knap hoe je erin staat en hoop dat het dit jaar nu eindelijk geregeld gaat worden!
Charlotte446 schreef:Wij hebben ook zo'n jurist/kantoor getroffen met onze zaak![]()
Een klacht ingediend omdat hij afspraken en/of beloftes geen enkele keer nakwam maar na een paar weken toch weer met hem verder omdat het bedrijf niemand had, dus het was verder met hem of niks. Gelukkig gaat het nu iets beter, alleen qua snelheid is het tenenkrommend.
De dagvaarding zou voor mei verstuurd worden en het is nu nog een concept dat hij moet aanvullen. Hij zit met vakanties en veel thuiswerken waar hij schijnbaar niks kan printen. Hij geeft iedere keer aan dat hij bijv. over 2-3 weken weer op de zaak is en dan pas verder kan i.v.m. printwerk dat moet gebeuren.
Ik vind het knap hoe je erin staat en hoop dat het dit jaar nu eindelijk geregeld gaat worden!
Charlotte446 schreef:Moonfight schreef:Onze advocaat is nu zelf met vakantie. Problemen liggen momenteel erg bij de advocaat van de buren. Die is voor alle partijen erg slecht bereikbaar (ook de buren zelf dus). We hebben even doorgesproken met onze advocaat hoe we dit getreuzel aan kunnen pakken.
Mocht er na haar vakantie nog steeds geen vaart in zitten dan kunnen we gaan dreigen met het in gebreke stelen van de tegenpartij en daardoor afzien van het 'compromis' en het hoger beroep voort te zetten.
Maarja, waarom zo'n kantoor zo'n zaak aanneemt terwijl ze al te veel zaken hebben
Wij hebben ook zo'n jurist/kantoor getroffen met onze zaak![]()
Een klacht ingediend omdat hij afspraken en/of beloftes geen enkele keer nakwam maar na een paar weken toch weer met hem verder omdat het bedrijf niemand had, dus het was verder met hem of niks. Gelukkig gaat het nu iets beter, alleen qua snelheid is het tenenkrommend.
De dagvaarding zou voor mei verstuurd worden en het is nu nog een concept dat hij moet aanvullen. Hij zit met vakanties en veel thuiswerken waar hij schijnbaar niks kan printen. Hij geeft iedere keer aan dat hij bijv. over 2-3 weken weer op de zaak is en dan pas verder kan i.v.m. printwerk dat moet gebeuren.
ista schreef:Charlotte446 schreef:De dagvaarding zou voor mei verstuurd worden en het is nu nog een concept dat hij moet aanvullen. Hij zit met vakanties en veel thuiswerken waar hij schijnbaar niks kan printen. Hij geeft iedere keer aan dat hij bijv. over 2-3 weken weer op de zaak is en dan pas verder kan i.v.m. printwerk dat moet gebeuren.
Maar dat is toch compleet van de pot gerukt??Je betaald grof geld en als je this wil werken: prima, maar dan zorg je dat je werk er niet onder lijdt.
Ik zou nogmaals een klacht indienen. Bij zijn baas of bij zijn partner in de zaak.