Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Secret Santa Lootjes VerzoekCitaat:JovieManoe, jouw Secret Santa leest dat je houd van doucheschuim, maar in eerdere berichten van jouw heeft zij gelezen dat jij allergisch bent of was voor zeep. Santa vraagt zich af of dat op dit moment nog steeds het geval is en zo ja, welke merken kan hij/zij veilig voor jouw halen.
M_D_H schreef:Secret Santa Lootjes VerzoekCitaat:African_Lady, het is jouw Secret Santa opgevallen dat jij in bepaalde berichten hier op bokt hebt aangegeven dat jij baalt dat jij niet meer alles kan eten. Heb jij een allergie waar Santa rekening mee moet houden? Of volg jij een bepaald dieet?
zorro schreef:Ik heb deze week ook mijn lootjes voor Sinterklaas gekregen, en ben ook al gaan winkelen! Ik ben bijna op de helft denk ik. En voor mijn lootje van hier ook echt al leuke dingen gekocht! Ik zou het tenminste wel erg leuk vinden om te krijgen
Hint is ook al bedacht, alleen nog even uitwerken. Hij kan moeilijk vallen, maar ook heel gemakkelijk, dus ik ben heel benieuwd.