Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vjestagirl schreef:Ik had laatst een date (ook via Tinder) en we hebben 2 uur ergens gezeten. Ik heb het eerste rondje drankjes betaald. Na een uur zegt hij "goh, ik heb wel dorst zeg" maar maakt 0 aanstalten om zelf iets te drinken te halen. Dat is voor mij ook voldoende afknapper.
Lau schreef:Vjestagirl schreef:Ik had laatst een date (ook via Tinder) en we hebben 2 uur ergens gezeten. Ik heb het eerste rondje drankjes betaald. Na een uur zegt hij "goh, ik heb wel dorst zeg" maar maakt 0 aanstalten om zelf iets te drinken te halen. Dat is voor mij ook voldoende afknapper.
Ik zou echt zeggen nou dan pak je je pinpas en haal je wat
Bloodymary schreef:Een vriendin van mij had laatst een date via Tinder. Ze hadden samen wat gedronken en de man in kwestie had betaald. Het was wel gezellig, maar niet helemaal wat ze zocht, dus een paar dagen later appte ze dat ze niet verder wilde afspreken. Kreeg ze even later direct een betaalverzoek voor die drankjes van € 6,25...
Vjestagirl schreef:Ik had laatst een date (ook via Tinder) en we hebben 2 uur ergens gezeten. Ik heb het eerste rondje drankjes betaald. Na een uur zegt hij "goh, ik heb wel dorst zeg" maar maakt 0 aanstalten om zelf iets te drinken te halen. Dat is voor mij ook voldoende afknapper.
watchthesky schreef:Ik weet niet of het nou hier was dat ik las over een kleiner/geen kerstpakket voor stagiairs, tijdelijke krachten en parttimers, maar dát vind ik pas gierig... Alsof je minder waardering verdient als je minder uren werkt.
Marjoow schreef:Waarom is het zo vreemd dat hij een tikkie stuurt voor die drankjes? Ik vind het niet meer dan normaal en had zelf al aangeboden om de drankjes te betalen.
Ik vind het zó 1980 dat mannen alles maar moeten betalen tijdens een date. Je weet niet hoeveel hij te besteden heeft en als hij vaker op date gaat kan het nog een dure bedoeling worden.
En IHN, waaruit haal je dat die op sex uit was? Is dat weer een generalisering van mannen? Uit de post van Bloodymary haal ik dat niet namelijk
Marjoow schreef:Ik vind dat zij zelf had moeten aanbieden voor haar drankjes te betalen. Ik begrijp zijn reactie heel goed, ze zal niet de eerste zijn die op date gaat voor gratis drankjes.
Marjoow schreef:Waarom is het zo vreemd dat hij een tikkie stuurt voor die drankjes? Ik vind het niet meer dan normaal en had zelf al aangeboden om de drankjes te betalen.
Ik vind het zó 1980 dat mannen alles maar moeten betalen tijdens een date. Je weet niet hoeveel hij te besteden heeft en als hij vaker op date gaat kan het nog een dure bedoeling worden.
En IHN, waaruit haal je dat die op sex uit was? Is dat weer een generalisering van mannen? Uit de post van Bloodymary haal ik dat niet namelijk
Marjoow schreef:Ik vind dat zij zelf had moeten aanbieden voor haar drankjes te betalen. Ik begrijp zijn reactie heel goed, ze zal niet de eerste zijn die op date gaat voor gratis drankjes.