Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lau schreef:Nee een bedrijfsprofiel is gratis, en je kan eventueel te pagina aan een andere pagina koppelen. Die bijv nief van het zelfde bedrijf is, ik heb mijn privé insta aan mijn fotografie pagina gekoppeld. Hebben niks met elkaar te maken maar wel ontzettend handig.
Aroha schreef:Lau schreef:Nee een bedrijfsprofiel is gratis, en je kan eventueel te pagina aan een andere pagina koppelen. Die bijv nief van het zelfde bedrijf is, ik heb mijn privé insta aan mijn fotografie pagina gekoppeld. Hebben niks met elkaar te maken maar wel ontzettend handig.
Ah ja, maar ik heb helemaal geen pagina oid op Facebook, alleen mijn profiel. Dus moet er een pagina voor aanmaken. Beetje stom.
Aroha schreef:Bedoel je als in niet zichtbaar? Ik heb jaren terug een FB pagina aangemaakt voor mijn foto's maar die bestaat volgens mij niet meer.
Edit: Even gespiekt, hij bestaat nog maar is niet meer gepubliceerd. Insta zegt dat ik geen pagina heb dus zal deze dan opruimen en publiceren. Problem solved.
[***] schreef:Val ook nog eens binnen.
Lees wel alles mee maar heb niet altijd wat te zeggen
Heb nu op mijn instagram wat zitten proberen maar heb zo het idee dat de oortjes/buitenwandelhoofdfoto's het beter doen dan de rest. Heb nu 3x na elkaar een oortjesfoto gepost (normaal probeer ik af te wisselen) en heb nu een stuk of 5 volgers erbij terwijl het al een week of 2 stil stond .. Loont het om 1 specifiek onderwerp te gebruiken (ook als je al paarden als onderwerp hebt)? Of is het toeval?
Toch ook maar eens kijken voor een bedrijfsprofiel, heb nog wel een inactieve facebook-pagina ergens zweven .. Maar post instagram dan ook automatisch foto's daarop of kan je dat zelf bepalen?