Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithO schreef:Hier misschien nog tips waar ik glas voor de kas kan vinden van 3mm dik?
Ik heb al diverse locaties gebeld en gemaild maar ik krijg steeds terug dat ze alleen nog maar 4 mm hebben...
JudithO schreef:Hier misschien nog tips waar ik glas voor de kas kan vinden van 3mm dik?
Ik heb al diverse locaties gebeld en gemaild maar ik krijg steeds terug dat ze alleen nog maar 4 mm hebben...
tamary schreef:Ik zie hier volwassen? grote maat rex voor 5 euro/stuk langs komen. Maar ook rasgefokt kleinrex 2 maand- 1.5 jaar voor 35 euro. Gewone huiskonijnen nogwel eens gratis, hangt er net van af dus hoeveel ruimte de eigenaar heeft en of zelf slacht als andere optie gezien wordt bij niet kwijt raken.
Maar tot nu toe geen mp advertenties voor slachtkonijnen tegen gekomen, slachtkip (levend ophalen en soms betalen per kg) of lam wel. Net zo als gratis hanen geen slacht! of maar 1 per persoon ivm niet willen dat ze naar de slacht gaan.
Overschot konijnen zometeen zou ook als huisdier weg gaan, 2e reden om voor een niet al te groot ras te kiezen en een zachtaardig (kleinrex, wordt ook al als hypoallergeen gepromoot, dus helemaal mooi) ras te willen. Voor de slacht adverteren brand ik mijn vingers niet aan, naast niet de standaard slachtmaat/rassen konijn te willen.