Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Met die knakker met het zieke kind laatst, het is wel een beetje een aparte, maar eigenlijk is ie wel leuk (ik ben ook een aparte, dat scheelt), we hebben zelfs handjes vastgehouden (afschuwelijk vind ik dat, maar ik heb het overleefd), zijn naar het hertenkamp geweest, daarna gepicknicked, drankje gedaan om op te warmen en ook nog gezoend. Het was eigenlijk gewoon heel chill, beetje gek, maar voelde op zich wel heet prettig, dus ja, we gaan het zien ofzo. In ieder geval gematigd enthousiast
. Now we wait 
. Verliefdheid is sowieso tijdelijk, maar kan op een zeker moment overgaan in liefde, wanneer en of dat het geval is verschilt zo per persoon en per relatie. 
ik vind hem toch wel echt leuk!
Dit keer bij hem, kom er toch zo goed als langs als ik van Alkmaar naar huis scheur
Hij is jonger dan mij en ik dacht dat ik me daar aan zou ergeren maar hij is zo intelligent wat ik echt woest aantrekkelijk vind, dus merk eigenlijk niks meer van de leeftijd ook al pest ik hem soms wel ermee
Er was wel echt ook een spanning tussen ons en het voelde gewoon zo goed en vertrouwd. Dus ik hoop echt dat dit zo lekker door blijft gaan! Ik merk dat ik hem echt wel leuk vind en dat is toch alweer een tijdje geleden dat ik iemand zo interessant vond! Hij is druk met werk zoeken en waarschijnlijk volgende week wel weer aan de slag. Hij heeft me sushi beloofd als hij een baan heeft, dus dit weekend gaan we waarschijnlijk sushi eten

Heb enkel de tekst in mijn profiel veranderd.
En dat ik van speciaalbier, wijn, donuts en kaas houd en dat ik hem inmaak met GTA.