Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janinevv

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 00:17

Ik heb soms nog kriebels bij mijn ex scharrel iets alleen mag en kan het niet haha.

Niet verliefd maar weet niet..

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 00:18

Hier nog nooit echt verliefd geweest eigenlijk, dus hierover kan ik niet mee praten.
Pff wordt echt chagrijnig van tinder en mannen :') :roll:

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-17 02:05

Elleuw! Hoest hier? Ga morgen even bijlezen, maar hier alvast even mijn update.
Ik had zowaar best wel een leuke date vandaag :j! Met die knakker met het zieke kind laatst, het is wel een beetje een aparte, maar eigenlijk is ie wel leuk (ik ben ook een aparte, dat scheelt), we hebben zelfs handjes vastgehouden (afschuwelijk vind ik dat, maar ik heb het overleefd), zijn naar het hertenkamp geweest, daarna gepicknicked, drankje gedaan om op te warmen en ook nog gezoend. Het was eigenlijk gewoon heel chill, beetje gek, maar voelde op zich wel heet prettig, dus ja, we gaan het zien ofzo. In ieder geval gematigd enthousiast :j. Now we wait :')

Haha, gaat verder lekker hier ziet ik! Goed bezig allemaal! Ik ben ook nooit zo gauw verliefd, blijkt ook wel :'). Verliefdheid is sowieso tijdelijk, maar kan op een zeker moment overgaan in liefde, wanneer en of dat het geval is verschilt zo per persoon en per relatie.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 07:40

Zo, ik ben er weer! Weekendje Engeland geweest, daar ook even voor de gein getinderd. Die Engelsen hebben d'r allemaal wel zin in meteen. :))

Hier nog steeds met dezelfde aan het appen van vorige week. Hij ging date 1 regelen dus ik wacht maar af of dat er nog van komt haha.

Leuk al die succesverhalen! We houden de moed erin!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 08:02

Awh gisteren was zo leuk <3 ik vind hem toch wel echt leuk!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 08:46

Leuk hyppolyte en yonker!
Mijn date vroeg gisteren of ik weer langs kwam. Helaas vandaag ochtenddienst en het was al laat dus thuis gebleven.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 09:17

Wel leuk dat die vraagt of je langs komt Colien!

Vandaag zou ik een date hebben met een match... echter heb ik gister niks van hem gehoord (al heb ik ook niks gestuurd, want ik heb na al die jaren wel geleerd als er een man echt interesse heeft hij ook uit zichzelf wat kan sturen)
Ben benieuwd of ik vandaag wat hoor, alleen voor mij hoeft die date er ook niet echt te komen als ik verder toch niks hoor.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 09:19

Hoe lang heb je al niks van hem gehoord? En wanneer zouden jullie daten, vanavond? Ben benieuwd!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 09:30

Nah niet alle mannen zijn heel erg van t appen, wellicht krijg je vandaag wel een enthousiast berichtje van hoe laat enzo :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 09:37

Wat goed Yonker! Vertel eens wat meer over je date? :D

Ik heb morgen derde date :):) Dit keer bij hem, kom er toch zo goed als langs als ik van Alkmaar naar huis scheur :))

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 09:45

Mijn ervaring is ook wel dat als mannen niks horen, zij dat wel prima vinden haha. Als je dan toch weer een berichtje stuurt, kletsen ze enthousiast terug. Wij vrouwen denken daar veel te veel over na :))

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 09:51

Nou ja hij was hier dus wat later dan gepland want stond in de file, hebben we lekker gegeten.
Zijn we daarna verkast naar de bank en hebben we wat zitten knuffelen <3 Hij is jonger dan mij en ik dacht dat ik me daar aan zou ergeren maar hij is zo intelligent wat ik echt woest aantrekkelijk vind, dus merk eigenlijk niks meer van de leeftijd ook al pest ik hem soms wel ermee O:) Er was wel echt ook een spanning tussen ons en het voelde gewoon zo goed en vertrouwd. Dus ik hoop echt dat dit zo lekker door blijft gaan! Ik merk dat ik hem echt wel leuk vind en dat is toch alweer een tijdje geleden dat ik iemand zo interessant vond! Hij is druk met werk zoeken en waarschijnlijk volgende week wel weer aan de slag. Hij heeft me sushi beloofd als hij een baan heeft, dus dit weekend gaan we waarschijnlijk sushi eten :D

Derde date is goed Berdien!! Gezellig bij hem langs :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 10:35

Nadat mijn date van morgen afgezegd is, heb ik ook bijna niks meer gehoord. Raar aangezien hij zelf zei dat hij het jammer vond dat het niet door kon gaan. Zal toch wel iets minder geïnteresseerd zijn dan.

Als ik hier lees van al die topdates, dan baal ik echt dat ik überhaupt geen leuke matches heb :')
Vind het ook apart, voorheen had ik bijna altijd match (tenzij iemand echt te knap voor mij was), maar nu opeens niks meer >;) Heb enkel de tekst in mijn profiel veranderd.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 10:40

En wat voor tekst heb je nu?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 10:43

》 student verpleegkunde
》 sporten
》 gezelligheid
》 lekker eten

Iets minder uitgebreid als wat ik had voordat ik mijn profiel verwijderde, maar niet heel veel anders, foto's zijn ook hetzelfde gebleven en heb er geen foto met paard in (de ervaring leert dat je dan minder matches hebt)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 10:48

Misschien zijn alle leuke mannen al voorzien van matches :Y)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 10:49

Dat is dan jullie schuld _O-

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 10:50

Ik vind 'gezelligheid' en 'lekker eten' altijd zo vreemd, alsof er ook mensen zijn die van vies eten en ongezellige situaties houden :o

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 10:52

:') sorry.. Ik heb nog wel wat matches staan waar ik niet echt mee heb gesproken, hebben? :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 10:53

Ik vind er niks vreemds aan :') Vies eten had ook gekund als het verbrand was :j

Niet mijn schuld Yvanka, ik vis in een andere regio :Y)
Op hoeveel staat je kilometer? Gewoon even doorswipen!!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 10:57

DanielleB schreef:
Misschien zijn alle leuke mannen al voorzien van matches :Y)

Jaaaaa! Sorry.. :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 11:01

Bedoel met gezelligheid meer dat ik altijd wel in ben voor wat leuks, en sociaal ben enzo.
En met lekker eten dat ik koken of uit eten gaan super chill vind, en vind het ook belangrijk dat iemamd dat met mij deelt.

Leeftijd staat op 22-29 en afstand op 40km. Maar ben steeds door mijn mannen heen :=

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 11:06

Misschien toeval, maar heb altijd gevoel dat als weer mooier weer wordt in 1x de dates stuk succesvoller verlopen en alles sneller gaat :P

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 11:16

Ik heb in mijn tekst staan dat ik een échte vent zoek. Zo eentje die met zijn blote handen een beer omlegt en het liefst nog een beetje lijkt op die beer ook :') En dat ik van speciaalbier, wijn, donuts en kaas houd en dat ik hem inmaak met GTA.

Dat van die beer zorgt vaak wel voor leuke openers. Ik moet zeggen dat ik standaardverhalen ook saai vind en van die hipsterteksten krijg ik echt jeuk.

Gewoon doorswipen! Ik heb na wekenlang avonden swipen nu ook pas weer iets fatsoenlijks gevonden. En als dat weer een idioot blijkt gaan we gewoon weer door :Y)

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 11:16

Hey
Hey
Waar kom heb vandaan?
Wat een rascistische vraag zeg haha

Ik vond hem leuk! Ijs gebroken :D