Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
11AFotograaf schreef:lor1_1984 schreef:Ik heb wel een smartphone, maar met prepaid beltegoed en internet via de wifi en een heel enkele keer van m'n tegoed (als ik de route moet zoeken ofzo).
Ook hopeloos ouderwets als ik sommige mensen moet geloven, maar ik ben ong €10,- per maand kwijt (want bonusbeltegoed dus in totaal €20,- wat ik gebruik) waar anderen veel meer kwijt zijn voor hun abonnement.
Als je 10 euro per maand aan je prepaid kwijt bent, dan zou ik als ik jou was echt eens kijken naar een sim-only abonnement. Dat kan voor hetzelfde bedrag en dan heb je er direct mb's bij! Kans is groot dat je daar dan nog meer voor kunt bellen of gratis voor kunt sms-en!
lor1_1984 schreef:11AFotograaf schreef:Als je 10 euro per maand aan je prepaid kwijt bent, dan zou ik als ik jou was echt eens kijken naar een sim-only abonnement. Dat kan voor hetzelfde bedrag en dan heb je er direct mb's bij! Kans is groot dat je daar dan nog meer voor kunt bellen of gratis voor kunt sms-en!
Geen optie voor mij omdat er dan geen limiet zit aan wat ik dan kan bellen en ik met wat pech rekeningen heb van €100,- per maand.
Pferdchen schreef:Ik zal vast niet de enige zijn met dit kwartje...
Ondanks dat ik eigenlijk nooit fastfood eet, toch ooit met een vriend op een Döner-zaak afgestapt. Buiten zag ik de lekkernijen al aangekondigd. Turkse pizza, patat, maar ook stond er met grote letters: kapsalon! Binnen besprak ik met die vriend uitgebreid waar dan het kapsalon-gedeelte kon zijn. We zagen geen deurtje of zoiets waar achter geknipt kon worden. Erg vaag allemaal. We vonden het bovendien nogal een rare combinatie: haren en eten in één zaak! Er zal vast een plaatje van het gerecht hebben gehangen, maar dat hebben we niet opgemerkt. Onze focus lag op het ontdekken van de haren en scharen.
Zo'n 8 maanden later vertelde een collega dat hij zo lekker kapsalon gegeten had. Wat?? Kapsalon gegéten?!?! Aaahhh ... Flashback ... en daar viel het kwartje (na zijn uitleg). Steeds als ik nu kapsalon als menu aan een gevel zie staan, moet ik nog even gniffelen
Jolien87 schreef:Mijn vriend is er ook gek op. Mij is het allemaal iets teveel van het goeie maar we hebben weleens van die avonden dat we allebei iets eten wat de ander niet lekker vindt. Dus hij hoeft het niet te laten staan van mij.
musiqolog schreef:Jolien87 schreef:Mijn vriend is er ook gek op. Mij is het allemaal iets teveel van het goeie maar we hebben weleens van die avonden dat we allebei iets eten wat de ander niet lekker vindt. Dus hij hoeft het niet te laten staan van mij.
Gewoon een dagje 100 kilometer of meer fietsen, of een vergelijkbare duurinspanning leveren. Dan gaat hij er wel in.