@Jurdy, Oeh vertel ons eens iets meer..
Ik zou ergens wat gaan drinken, meer kan ik zo snel niet bedenken.Mijn Tinderman heeft me uitgenodigd om naar hem toe te komen als hij volgende week in Apeldoorn zit. Omdat ik vanuit Friesland kom zou het vanzelfsprekend zijn dat ik daar zou blijven slapen. Wat zouden jullie doen? Zou de tweede keer zijn dat ik hem zie. Ben wel zeer gecharmeerd van hem
Maar ik woon nog thuis en hier zijn ze niet heel enthousiast. Kan ik me ergens wel voorstellen, maar het maakt mijn keuze er niet makkelijker op.
. Gewoon je gezonde verstand gebruiken en je gevoel volgen en dan kan dat echt geen kwaad hoor om daar te slapen. En wat MarlindeRooz al zegt, wil/doe je t wel dan wel, en zo niet even goeie vrienden toch?
Je weet het nooit... Maar dat heb je altijd. 

Daar word ik dus niet echt warm van ofzo. Dus ik stuurde terug dat hij dat soort dingen niet van mij hoefde te verwachten. Ik blokkeer hem op whatsapp. Word ik om half 12 's avonds ineens gebeld door een anoniem nummer. De eerste keer maar gewoon laten gaan. Gaat de telefoon nog een keer over, toch maar opgenomen aangezien mijn moeder ook nog wel eens met een anoniem nummer wil bellen. Is het die mafkees!!!!! Direct gaat hij dreigen etc: 'jaa jij mij een beetje blokkeren op whatsapp he!? wat denk je wel niet!?! blablabla' Heb maar opgehangen. Was al in een rotbui en kon dit er echt even niet bij hebben. Vervolgens belt hij nog 5!!! keer.
Heb nu ook zijn nummer in de rest van mn telefoon geblokkeerd, maar als hij anoniem belt dan kan hij mij alsnog bereiken blijkbaar (geprobeerd met een vriendin).

Hoe bedenken sommige mannen het toch? Alsof je direct helemaal woest en warm wordt van dat soort dingen. Pfffft