Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ketly

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:34

@Macchiato, Gewoon doen! Niet te veel van verwachten, kan het alleen maar meevallen.

@Jurdy, Oeh vertel ons eens iets meer.. :D Ik zou ergens wat gaan drinken, meer kan ik zo snel niet bedenken.

Mijn Tinderman heeft me uitgenodigd om naar hem toe te komen als hij volgende week in Apeldoorn zit. Omdat ik vanuit Friesland kom zou het vanzelfsprekend zijn dat ik daar zou blijven slapen. Wat zouden jullie doen? Zou de tweede keer zijn dat ik hem zie. Ben wel zeer gecharmeerd van hem :o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:41

Gewoon lekker doen, je hoeft geen seks te hebben en als het wel gebeurd dan gebeurd het wel. :')

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:46

Haha die instelling heb ik ook.. :+ Maar ik woon nog thuis en hier zijn ze niet heel enthousiast. Kan ik me ergens wel voorstellen, maar het maakt mijn keuze er niet makkelijker op.

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 20:56

Ah joh, kunnen je ouders eraan wennen ;). Gewoon je gezonde verstand gebruiken en je gevoel volgen en dan kan dat echt geen kwaad hoor om daar te slapen. En wat MarlindeRooz al zegt, wil/doe je t wel dan wel, en zo niet even goeie vrienden toch?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:06

Ketly schreef:
Haha die instelling heb ik ook.. :+ Maar ik woon nog thuis en hier zijn ze niet heel enthousiast. Kan ik me ergens wel voorstellen, maar het maakt mijn keuze er niet makkelijker op.

Als jij je er goed bij voelt en jij wilt het dan moet je het gewoon doen

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:25

Ketly: ik zou het persoonlijk niet doen, maar ik ben daarin ook wel een muts en slaap niet zomaar bij iemand :)) Je weet het nooit... Maar dat heb je altijd.

xJurdyWonanx: geen buitenactiviteit? Dan kan je toch gymmen als binnenactiviteit :))

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 21:31

Zijn gisteren wat wezen drinken, half 8 afgesproken en 11 uur de deur uitgegaan daar. Hij vroeg meteen of we vrijdag weer konden afspreken toen we bij de auto waren. Nu kwam hij met film kijken of bij mij een film kijken en wat drinken, maar ik wil eigenlijk even mn huis vermijden zeg maar. En wel iets waarbij iets te doen is maar je wel nog kunt praten. Best lastig wel, blijkt haha.

Hij ziet er een beetje 'stoer' uit maar volgens mij echt een hele lieve jongen. Hij kan koken en had me al uitgenodigd om een keer bij hem te komen eten en dan zou hij garnalen enzo maken en zeker weten dat ik die zou lusten( niet bepaald een vis en dat soort dingen eter), hij woont al lang op zichzelf, hij werkt, en hij heeft stiekem toen ik naar de wc was al de rekening betaald.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:23

Klinkt goed Jurdy!
Is poolen of zoiets niet een idee? Kun je elkaar uitdagen in het spel :D ik heb daar wel goede ervaringen mee!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 22:50

Oh ja poolen is best leuk! Heb ik ook een keer gedaan. Leek me vreselijk, maar was stiekem best leuk.

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 00:58

Deze stille meelezer kruipt even onder d'r steen vandaan. Ik moet jullie namelijk even vermaken met deze uitermate rare snuiter. :+
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 01:00

Hahahahaha, wat een figuur :+

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 08:36

Dussssss haha :')

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 10:29

Haha mooi verhaal Maaike wat een leip.

En Ketly hoe denk je er over na een nachtje slapen? Als je hem vertrouwd en je hebt er een goed gevoel bij why not..maar de kans dat het richting gym gaat is natuurlijk wel groot.

Ben ik (denk ik??) net van de ene agent af nee tref ik er weer een hahaha, deze is communicatief wel een stuk normaler iig ppffiieeww..

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 11:32

O my god! Ik had daar volgens mij al niet eens meer op gereageerd nadat hij zou vragen wat mijn cupmaat is :roll: }:)

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 12:33

Oh Maaike dat je dat zo lang hebt volgehouden... Mij hoeven ze niet naar mijn cupmaat te vragen hoor!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 12:44

Wat een gesprek :')

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 12:52

Heb het poolen voorgesteld en meteen gezegd dat ik het niet kan haha. Maar hij kan het ook niet goed maar vond het een goed idee. Thanks ladys! En dat tindergesprek , wat een mongool zeg. Nog bijna erger dan die foetus

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 14:14

Vanavond date :=

BB1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 14:34

Leuk Darah!

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 15:35

Jeetje heb ik weer hoor. Had telefoonnummer uitgewisseld met zo'n kerel van Tinder. Eenmaal op whatsapp stuurt hij een filmpje dat hij zichzelf een beetje aan het betasten is -O- Daar word ik dus niet echt warm van ofzo. Dus ik stuurde terug dat hij dat soort dingen niet van mij hoefde te verwachten. Ik blokkeer hem op whatsapp. Word ik om half 12 's avonds ineens gebeld door een anoniem nummer. De eerste keer maar gewoon laten gaan. Gaat de telefoon nog een keer over, toch maar opgenomen aangezien mijn moeder ook nog wel eens met een anoniem nummer wil bellen. Is het die mafkees!!!!! Direct gaat hij dreigen etc: 'jaa jij mij een beetje blokkeren op whatsapp he!? wat denk je wel niet!?! blablabla' Heb maar opgehangen. Was al in een rotbui en kon dit er echt even niet bij hebben. Vervolgens belt hij nog 5!!! keer. :\ Heb nu ook zijn nummer in de rest van mn telefoon geblokkeerd, maar als hij anoniem belt dan kan hij mij alsnog bereiken blijkbaar (geprobeerd met een vriendin). |o |o

Heb ik weer hoor...ik trek echt debiele type mannen aan #) -O-

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 15:39

uhh wat een naar verhaal hierboven :(

Gisterenavond film gekeken met de boy, toen de moed verzameld om hem te vragen voor het datediner van mijn dispuut (studentenvereniging). Hij zei ja!! Nu hem nog even voorbereiden op de vuurdoop waarbij ie meteen 20 van mn vriendinnen + aanhang gaat ontmoeten :')

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 15:41

Jeeemig he wat een verhaal Macchiato echt eng gewoon!! Mensen zijn gewoon gek hoor! Arme jij :(:)

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 15:45

Ben echt even genezen van Tinder/daten/mannen. Ik ga nu echt eerst zorgen dat ik afgestudeerd ben en dan komen mannen later wel weer. Die Tinderkerel van 3 dates heeft toch meer pijn gedaan dan ik durfde toe te geven. Hecht me te snel aan mensen. :')

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 15:48

Niet leuk macchiato, je treft het wel zeg.. ;(
Kop op en proberen over die vorige man heen te komen maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 16:29

Jezus, dat gaat echt veel te ver :oo Hoe bedenken sommige mannen het toch? Alsof je direct helemaal woest en warm wordt van dat soort dingen. Pfffft :') Wel heel akelig dat hij je dan direct zo stalkt. Dan heb je toch wel ergens een afslag gemist als man hoor, jeetje.