Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 00:40

Oeps
Ik zag dat de Village candle brander die ik al heb, weer op voorraad was bij de 1000poot:D

En ik had €6 aan spaarpunten, dus ik heb 'm maar besteld, samen met nog wat wax natuurlijk :D

H&H fris linnen
Village candle pure/fresh Linen
GC covered bridge
Village candle medium jar Santa's Village :)

Raja

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 00:42

Ze krijgt trouwens volgende week nog nieuwe elektrische branders binnen!!
Super leuk!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 00:50

O dat is zeker leuk.
Maar echt niet goed dat je dat gemeld hebt hoor.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 07:42

_O- _O-
Kan me nog een pagina terug herrinneren "nee mag echt niet zoveel meer uitgeven" _O-

Wilde net zeggen: weet niet of je haast met die brander hebt, maar er komen nieuwe, maar dat had je al gezien :).

Nee WME, volgens mij van waxxies of tulpje.. Weet niet, vind de geur op zich niet vies, maar niet zo mijn ding denk ik. En ruik er te weinig van.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 09:46

Raja schreef:
Alwiene, dat klopt idd :)
Maar ik heb dus ook nog een Soft and Cuddly :D
[ Afbeelding ]

Jeetje super schattig !!

Door jullie wil ik wéér bestellen...
Ik moet eigenlijk wachten tot sinterklaas..maar ik weet niet of dat gaat lukken.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 09:54

Yv_ schreef:
Nee WME, volgens mij van waxxies of tulpje.. Weet niet, vind de geur op zich niet vies, maar niet zo mijn ding denk ik. En ruik er te weinig van.

Die van WME geuren juist heel sterk hoor.
Ik had die boven aan en kon in in de woonkamer ruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 13:49

Jemig, bijlezen gaat hem even niet worden geloof ik...
:')

Gister zijn mijn 2 3-wick Winter kaarsen binnengekomen *\o/*
En Raai heeft een nieuwe illumalid voor me gekocht (en een large jar Hohoho O:) )

Een illumalid doet niks direct iets voor het beter poolen van een kaars, hij zorgt er alleen voor dat de vlam minder walmt en dus zal de kaars daardoor gelijkmatiger branden.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 15:51

pakketje is binnen alwiene :D De komkommer ruikt verrassend lekker uit het potje.

En het was allemaal nog heel alleen de yc tarts waren nog meer verkruimeld wat door het pakketje heen zat maar nog genoeg van over om te proberen _O-

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 16:21

Mijn WME pakketje is nog niet binnen! Of de post komt heel laat vandaag! ;( Weet niet of het pakketpost of brievenbuspost was!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 17:13

Ahhh volgens mijn mama is pakketje binnen!! :D

Kan ik vanavond mooi de strawberry&coconut uitproberen...

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 17:20

Iloveiswan schreef:
pakketje is binnen alwiene :D De komkommer ruikt verrassend lekker uit het potje.

En het was allemaal nog heel alleen de yc tarts waren nog meer verkruimeld wat door het pakketje heen zat maar nog genoeg van over om te proberen _O-

Fijn zo dat hij binnen is!! Ja achteraf zat ik te denken dat ik beter nog even een zakje om de tarts heen had kunnen doen, maar had al zo lopen worstelen met het pakketje dat ik daar niet meer aan gedacht had. Ik vond de komkommer dus niet zo lekker ruiken, en mijn vriendin haat komkommer dus had hem puur uit nieuwsgierigheid besteld haha. De Candy Cane Lane vind ik trouwens wel lekker hoor zo aan de tart, maar rook hem zo weinig dat ik hem iemand anders meer gunde om te proberen :)

@Lisitano, was het zaterdag nog gelukt met mijn pakketje? Of zit ik nu voor niks de post de schuld te geven dat er niks komt? :P

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 19:00

Ik heb een geurkaars die ik zelf gemaakt heb al een tijdje geleden kiwi lime and midori cocktail een mix van die twee op de electrische brander omdat ik er 1 lont in deed smelt dus de zijkant niet waardoor de geur ook niet goed verspreid werd. Maar als de was dus helemaal smelt en hij doet dat wel de geur goed verspreiden dan kan ik voor mezelf in de toekomst ook wel 3 wick kaarsen gaan maken dan zet ik mijn eigen voorraadje nog even via de elecrische brander staat nog gezellig ook, trouwens ik had hem eerst op de salon tafel met de gewone brander en dat stond ook gezellig alleen ik bedacht me dat mijn vriend er dan overheen moet kijen naar de tv en hem waarschijnlijk dan uit zet dus daar maar weer een waxine houdertje neer gezet, Ik ben dus nu benieuwd of die mijn kamer net zoveel geur gaat geven als de kiwi lime waxmelt die er in zat. De was smelt wel goed nu van onder af ben echt benieuwd als die helemaal gesmolten is. Had namelijk een hard hoofd in de geurkaarsen maar door jullie ben ik ook daar weer in aangestoken.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 19:13

Mijn WME pakketje was er ook vandaag, bedankt weer :D!

Kan het zijn dat de samenstelling anders is van Spicy Apple, vergeleken met een maand geleden? Heb 'm nu al een tijdje op staan en net denk ik wat ruik ik toch.. Al een half uurtje ofzo.. Zoete geur.. En ineens viel het kwartje, dat kwam bij de brander vandaan! Maar dat heb ik er vorige keer helemaal niet in opgemerkt! Kan zijn dat mijn reuk me in de steek aan het laten is, want heb met meer geuren dat ik ze ineens niet ruik of ineens een andere toon ruik, gok dat ik verkouden ga worden.

Oooh, is dat met die kerstman erop Anc?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 19:23

De spicy apple heb ik 1 x gemaakt en die is dus van dezelfde keer zeg maar, ik heb dat zelf ook wel hoor. Soms vind een geur niet lekker en later ineens wel dat is gewoon heel erg vreemd.

Momenteel ben ik zelf gewoon echt onwijs verkouden.

Spicy apple is wel zoet kaneel met appel eigenlijk :D

Het kan voorkomen dat ik een keer net iets sterker zit met een geur dan kan het net iets sterker zijn maar dat maakt een geur niet anders ;) Alleen eigen samenstellingen kunnen anders zijn maar die maak ik eenmalig :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 19:27

Okee, dan ligt het waarschijnlijk aan de verkoudheid die eraan gaat komen! Thanks!
Ik vond 'm gewoonweg echt PERFECT de vorige keer! Niet te zoet, niet te hard van de kaneel, héérlijk!
En nu dan dat zoete... Nouja, ga 'm er even uithalen en wat anders branden. Genoeg keus :D.
Van de week nog maar een keertje proberen :D.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 19:42

Mijn huis ruikt nu naar stoofpeertjes. Maar niet door de melts, maar omdat ik echt stoofperen gemaakt heb :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 20:11

Hoi allemaal,

Ik meld me hier ook. :D
Ik ben een grote liefhebber van Scent Chips, en nu kreeg ik vandaag een verrassing in mijn brievenbus. :D :D Een pakketje van Waxmeltsenzo! Ik voel aan mijn water dat dit van een heel lieve Bokker is geweest, kan er maar een zijn geweest, maar ik geloof dat ik nu al verslaafd ben.. :o
Had ze op het aanrecht gelegd en ben toen gaan eten, maar de kat vond het hoog tijd worden want hij viste er een van het aanrecht en kwam hem brengen.. :o
Dat was de oh zo terechte 'be thankful' en nu ruikt mijn hele huis naar vrijgevigheid en warmte en gezelligheid.. <3 zo leuk! Ik zal gelijk een pot thee zetten voor erbij, m'n hele dag is weer goed.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 20:12

Oh ik krijg er helemaal trek van! Heerlijk, stoofpeertjes met geitenkaas en walnoot <3

Wat een leuke verrassing Roosch!

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 20:35

Yv: kan het komen dat je eerst misschien geen silicone cups gebruikte en nu wel?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 20:37

Gebruik ik nog steeds niet! Lelijke dingen _O- .
Is niets veranderd verder, electrische brander heb ik gister pas besteld en de hoge brander had ik toen ook al.. Denk gewoon dat er een verkoudheidje aan zit te komen.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 20:43

Yv_ schreef:
Gebruik ik nog steeds niet! Lelijke dingen _O- .
Is niets veranderd verder, electrische brander heb ik gister pas besteld en de hoge brander had ik toen ook al.. Denk gewoon dat er een verkoudheidje aan zit te komen.

Ik gebruik ze ook niet hoor, maar ik hoor er zoveel mensen over de laatste tijd , dus ik dacht jij misschien ook.

Mogelijk toch verkouden aan het worden

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 20:47

Ik merk geen verschil met het cilicone malletje in de brander hoor vind het ideaal en op de electrische brander zie je die niet meer met de deksel erop.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 20:48

Roosch, wat leuk!

Ik merk wel dat met de siliconen cupjes, dat volgens mij de olie van de wax die je er in brandt, er in blijft zitten ofzo... Dus dat je die dan nog ruikt als je er een ander geurtje in doet...
Maar het is zo handig wisselen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 20:50

Iemand interesse in Heart & Home Warme appeltaart en Welkom thuis? Beide een kwart uit. Zullen wel door de brievenbus gaan denk ik.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 20:50

Oh die klinken ook wel lekker vonneke, ik ben benieuwd!

Nu even de wereld van Waxmelts ontdekken. :D