Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 01:57

Jindai schreef:
Axivoca123 schreef:
Wow wat doen jullie nog wakker? haha

M'n tijd een beetje verdoen met bokken, terwijl ik weet dat ik er morgen spijt van heb. :')

Maar jij bent dus ook nog wakker... wat is jouw reden? :P

ahh.. dat spijt gevoel heb ik bijna altijd :')

Ik woon op Sint Maarten (in het Caribisch gebied), hier is het nog (bijna) 8 uur haha. {:}

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 02:20

Axivoca123 schreef:
Ik woon op Sint Maarten (in het Caribisch gebied), hier is het nog (bijna) 8 uur haha. {:}

Sint Maarten, ik geef eerlijk toe dat jaloers ben! :))

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 02:27

Jindai schreef:
Axivoca123 schreef:

Hahaha, wil je ruilen?? *\o/* Ben helemaal klaar met de hitte hier.. pff :+

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 02:37

Ik wel :+ :D

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 02:45

Axivoca123 schreef:

Sint Maarten, ik geef eerlijk toe dat jaloers ben! :))[/quote]

Hahaha, wil je ruilen?? *\o/* Ben helemaal klaar met de hitte hier.. pff :+[/quote]

Ja! Heel erg graag zelfs!!! Kom maar op met die warmte/hitte +:)+ Ik heb echt de grootst mogelijke haat aan Koude, Winter en Sneeuw.........ik zou zó ontzettend graag geen winters meer mee willen maken, maar helaas is dit geen optie voor mij op dit moment :(

xxxlottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 02:47

Axivoca123 schreef:

Meeting bij jou dus? :D

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 03:00

Jindai schreef:
Axivoca123 schreef:

Hahaha, wil je ruilen?? *\o/* Ben helemaal klaar met de hitte hier.. pff :+[/quote]

Citaat:
Ja! Heel erg graag zelfs!!! Kom maar op met die warmte/hitte +:)+ Ik heb echt de grootst mogelijke haat aan Koude, Winter en Sneeuw.........ik zou zó ontzettend graag geen winters meer mee willen maken, maar helaas is dit geen optie voor mij op dit moment :(
[/quote]

Ahhh balen! |( Ik hou JUIST van de kou, heb al in 9 jaar geen sneeuw gezien.. |( Rara wie er meteen een sneeuwpop zal maken :+ Je mag wel altijd op bezoek komen hoor! Neem dan gelijk ook wat hitte met je terug! :D
Laatst bijgewerkt door Axivoca123 op 28-09-15 03:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 03:00

xxxlottie schreef:
Axivoca123 schreef:

Goed idee!! :D

xxxlottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 03:35

xxxlottie schreef:
Axivoca123 schreef:

Goed idee!! :D[/quote]
I'm in! Kan zo een tijdje van huis weg hoor, geen verplichtingen hier :o

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 08:04

Confession:
Ik heb nu al 4 dagen geen stofzuiger aangeraakt, maar moet nu echt gebeuren...
Helaas komt er straks een vriendin die me dan mooi ff kan helpen, wil gewoon niet alleen poetsen. O:)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 08:40

Pff
Ik heb vanmiddag m'n eerste tentamen waar ik helemaal niks voor geleerd heb, het maakt niks uit want ik ga toch stoppen. Maar ik voel me er wel slecht over :o.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:11

Jindai schreef:
Om even ontopic te blijven, gooi ik er nog maar een confession in. Ik ben een beetje allergisch voor een bepaalde bokker, die zo vaak als toegestaan is een topic op ITP aanmaakt en waar alleen 'oeh' en 'aaahw' reacties worden gegeven. :o

Die bokker heb ik gefoeit, lekker rustig. :') (En ja, ik weet precies wie je bedoelt... :+ )

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:19

Confession: ik heb een keer iemand gefoeid, alleen was die Bokker juist degene die veel praatte in het desbetreffende topic, waardoor ik stiekem toch ging spieken omdat ik anders de helft van de inhoud zou missen :')

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:25

Ik baal stevig. In heel Nederland was de maan te zien,behalve in Oosterwoldecity daar was 1 grootte plaatselijke wolk

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:28

Het ging een aantal pagina's terug over vervelende schoonzussen...
Dus bij deze dan nog even

Confession: mijn ex beste vriendin heeft een banketstaaf van een vent en ik gun het hem echt niet om zo iemand leuks te hebben. Ik wou bijna op de bruiloft (afgelopen april) bezwaar aantekenen tegen het huwelijk maar heb me ingehouden _O- Sinds ze met hem gaat is ons contact ook een stuk minder.... en hij en zij weten allebei dat hij en ik elkaar niet liggen. Overigens lag niemand van mijn vriendinnen goed met hem en heeft ze enkel af en toe nog beetje contact met mij.

Confession 2: ik had met mezelf afgesproken vandaag hard te werken maar zit toch weer op bokt :Y)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:32

Nog een confession: een huisgenootje gaat vanavond koken. Dat wilde ze graag, om met zijn drieën te eten. Dat is leuk en prima, maar ik heb aangegeven dat ik gewoonweg een moeilijke eter ben. Zij is vegetariër en kookt juist net wat moeilijker om het spannend te houden. Nu wilt ze een of andere nasi maken met tofublokjes. Heb dus al gezegd dat ik geen tofu lust en dus wel zonder eet, maar om nou droge nasi te eten.. Dan maak ik liever zelf wat en ga erbij zitten.

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:34

Jennifuur schreef:
Nog een confession: een huisgenootje gaat vanavond koken. Dat wilde ze graag, om met zijn drieën te eten. Dat is leuk en prima, maar ik heb aangegeven dat ik gewoonweg een moeilijke eter ben. Zij is vegetariër en kookt juist net wat moeilijker om het spannend te houden. Nu wilt ze een of andere nasi maken met tofublokjes. Heb dus al gezegd dat ik geen tofu lust en dus wel zonder eet, maar om nou droge nasi te eten.. Dan maak ik liever zelf wat en ga erbij zitten.

Mag je eventueel niet zelf zo een standaard pakje sate opwarmen in de magnetron of een pannetje water...? Om het wat smeuiger te maken...? Zij hoeft het dan niet te koken :P

Mag een ei wel? Nasi met gebakken ei is ook prima te doen :D Eventueel pindasaus er bij ;)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:37

Hee thanks, da's waar ook, zat pas aan ei te denken, maar was het weer vergeten :+ Zal eens een balletje opgooien om te kijken of zoiets een probleem is! :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:39

M'n paard is 2 jaar van mij vandaag en ik baal ervan dat ik het niet kan "vieren" omdat ze in bruikleen weg is en niet iedereen dat weet, omdat ik gezegd heb dat ze verkocht is, omdat ze anders gingen zeuren..

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:51

Confession: ik geniet er ontzettend van als ik van bekenden/vrienden hoor dat mijn ex mij nog steeds in de gaten houdt en er niet tegen kan als hij hoort dat ik happy ben zonder hem }:)

poetser schreef:
Ik kan totaal niet zingen en doe dit dus alleen onder de douche en als ik alleen thuis ben. Nu ben ik er vandaag achter gekomen dat als er iemand zingt onder de douche dat je dat door het verluchtingssysteem door het hele gebouw hoor :') En ik mij maar altijd afvragen waarom de mensen mij zo raar bekijken op de gang >;)

_/-\o_ _/-\o_ :))

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:30

sterreke98 schreef:
_-:( Ik confess, dat ik een ernstige haat krijg naar mijn klasgenoten waarmee ik een presentatie moet doen. Morgen is de presentatie al, ondertussen ben ik serieus de hele dag bezig met die pleuris presentatie omdat de 2 andere dames in de les niets anders dan op stomme sites kijken en niks doen voor de presentatie. Ik kan hier zo slecht tegen _-:( _-:(

Dus nu zit ik alles op te lossen in mijn eentje. Ik ga never nooit meer iets voor ze doen.
Ik hoop dat ik mijn frustratie's bij de docent kan uiten zodat ieders apart een cijfer krijgt.

Spoiler:
Wel dat ik dan een hoger cijfer krijg dan de andere 2 }:)

Zo heb ik dat ook eens gehad en toen kreeg ik een 10 en die andere een 8 ofzo }>
edit: (Oke, ze deden wel wat, maar die waren niet erg gemotiveerd en als ik ook maar 1 keer vroeg of ze iets gedaan hadden (puur uit belangstelling en niet om te veroordelen of te zeuren, confession: ik ben zelf ook nog wel eens laks) en dan vonden ze nog dat ik zeurde :') ) Je moest aangeven wie wat gedaan had en een presentatie geven met z'n allen dus vandaar mn hoge cijfer. Vond het wel grappig :=

Confession: net heb ik door jullie berichtjes over eten zo'n trek gekregen dat ik een kinder maxi heb gegeten (en ik moet nog ontbijten) :')
Laatst bijgewerkt door Angelaa2 op 28-09-15 10:45, in het totaal 2 keer bewerkt

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:34

Confession: ik had hele wilde plannen om het huis schoon te maken en op te ruimen vanmorgen maar ondertussen zit ik nog steeds met een kopje koffie dingen op internet te bestellen. :+

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:51

Moderatoropmerking:
Even een bericht vanuit het team tussendoor. We zien dat er in dit topic naast alle confessions, ook veel gezellig geklets voorbij komt. Daar is niks mis mee, maar dat past niet goed op dit subforum. Daarom wil ik vragen of jullie het goed vinden als ik dit topic naar de HK verplaats? :) Hier op LZP blijven is ook een optie, maar dan verwachten we wel dat het meer ontopic blijft. Zeg het maar! :)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:53

Liever LZP en dan puur confessions, gewoon ontopic dus :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:04

Liever ontopic!!