Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Maar misschien is zij het dan wel even kwijt. Dan kan ook opluchten. Het hoeft niet altijd met een bepaald doel te zijn.
Ik heb mij toevallig gister weer op pepper aangemeld en ben blij verrast eigenlijk. Wist niet zo goed wat ik wilde. Geen tinder of Happn in ieder geval. Gewoon even kijken ... maar wellicht toch maar even een abbo nemen om daadwerkelijk te kunnen reageren ...
Voor de rest, dikke knuffelEr komen betere tijden aan!
CalipsoLover schreef:xDenies schreef:Nee, voor mij geen tinder meer.
Mag ik vragen waarom? Ik ben er zelf ook geen fan van hoor, is meer een vleeskeuring...
Kinke schreef:Yentl, ik snap wel wat je wilt, tenminste, ik denk dat ik het weet. Ik had precies hetzelfde met mijn ex destijds. Ik wilde gewoon een welgemeend excuus, ik heb een sterk gevoel voor rechtvaardigheid en ik vond het abnormaal dat hij het ok vond om na 19 jaar vreemd te gaan, de spullen van zijn nieuwe vlam al in huis zette terwijl ik er nog woonde, ik vond dat zo'n gebrek aan respect. Ik heb daarover nooit een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren, hij zat me aan te kijken alsof hij al z'n hersencellen kwijt was, niet doorhad waar ik het over had en een welgemeend excuus kwam er ook niet. Ze flikken niet voor niets zulke dingen, over het algemeen maakt het ze geen ene moer uit.
Kinke schreef:19 jaar…15 jaar…maakt niks uit toch. Je hebt een heel leven samen opgebouwd, en alles dan kwijtraken is zwaar. Maar om iedereen een hart onder de riem te steken, je bent echt veel sterker dan je zelf denkt