tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 13:58

Yentl, ik snap wel wat je wilt, tenminste, ik denk dat ik het weet. Ik had precies hetzelfde met mijn ex destijds. Ik wilde gewoon een welgemeend excuus, ik heb een sterk gevoel voor rechtvaardigheid en ik vond het abnormaal dat hij het ok vond om na 19 jaar vreemd te gaan, de spullen van zijn nieuwe vlam al in huis zette terwijl ik er nog woonde, ik vond dat zo'n gebrek aan respect. Ik heb daarover nooit een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren, hij zat me aan te kijken alsof hij al z'n hersencellen kwijt was, niet doorhad waar ik het over had en een welgemeend excuus kwam er ook niet. Ze flikken niet voor niets zulke dingen, over het algemeen maakt het ze geen ene moer uit.

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 14:19

Antwoorden ga je echt niet krijgen, een welgemeend excuses ook niet vrees ik, die jongen weet echt wel wat hij doet...

Ik voel me plots weer even heel alleen, ik mis het weer om iemand te hebben (en tegelijk wil ik mijn vrijheid ook niet kwijt). Conflicterende emoties dus weer, en het gevoel dat er geen leuke normale mannen meer rondlopen.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 15:16

Nou dat dus. Het helpt je waarschijnlijk niet verder.. Ik zou het laten.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 15:18

Maar misschien is zij het dan wel even kwijt. Dan kan ook opluchten. Het hoeft niet altijd met een bepaald doel te zijn.

Ik heb mij toevallig gister weer op pepper aangemeld en ben blij verrast eigenlijk. Wist niet zo goed wat ik wilde. Geen tinder of Happn in ieder geval. Gewoon even kijken ... maar wellicht toch maar even een abbo nemen om daadwerkelijk te kunnen reageren ...

Voor de rest, dikke knuffel <3 Er komen betere tijden aan!

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 16:19

xDenies schreef:
Maar misschien is zij het dan wel even kwijt. Dan kan ook opluchten. Het hoeft niet altijd met een bepaald doel te zijn.

Ik heb mij toevallig gister weer op pepper aangemeld en ben blij verrast eigenlijk. Wist niet zo goed wat ik wilde. Geen tinder of Happn in ieder geval. Gewoon even kijken ... maar wellicht toch maar even een abbo nemen om daadwerkelijk te kunnen reageren ...

Voor de rest, dikke knuffel <3 Er komen betere tijden aan!

Heb sinds gisteren ook weer tinder aangemaakt en het deze keer niet verwijderd na 20 seconden _/-\o_ Heb een hele leuke match, maar denk dat die nog niet lang single is aangezien hij nog foto's met zijn ex? heeft staan op instagram... :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 16:26

Nee, voor mij geen tinder meer.

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 16:27

Echt een nare situatie Yentl.
Ik denk dat ik nog even zou wachten met het gesprek, zoals je zelf eigenlijk ook al aangeeft. Eerdere gesprekken met hem hebben weinig uitgehaald en je bent nu misschien nog te boos en te emotioneel om het er goed over te kunnen hebben. Wat volledig te begrijpen is.
Ik ben ook bang dat het je teleur gaat stellen omdat het mij ook niet waarschijnlijk lijkt dat hij met excuses komt.
Afstand lijkt me voor nu het beste. Ik zou zeggen verhuizen, maar als je echt eigenlijk geen contact hoeft te hebben dan is dat wellicht ook een optie.

Verder sterkte aan iedereen die het nodig heeft!
Laatst bijgewerkt door Temeraire op 08-04-18 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 16:29

xDenies schreef:

Mag ik vragen waarom? Ik ben er zelf ook geen fan van hoor, is meer een vleeskeuring...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 16:58

CalipsoLover schreef:
xDenies schreef:

Mag ik vragen waarom? Ik ben er zelf ook geen fan van hoor, is meer een vleeskeuring...

Ik zoek naar iemand waar het mee klikt en waar ik een toekomst mee kan/wil opbouwen. Niet een gezellig avondje/nachtje. En schijnbaar kan dat alleen maar in deze omgeving. En ik knap gewoon erg af als een gesprek daar alleen maar over kan gaan.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 17:15

Mijn ervaring is heel anders. Kom alleen maar mannen tegen die heel serieus zijn. :+ Terwijl ik juist niet naar iets serieus op zoek ben!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 17:31

:') Moet je even in omgeving Rotterdam gaan tinderen.

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 18:27

Kinke schreef:
Yentl, ik snap wel wat je wilt, tenminste, ik denk dat ik het weet. Ik had precies hetzelfde met mijn ex destijds. Ik wilde gewoon een welgemeend excuus, ik heb een sterk gevoel voor rechtvaardigheid en ik vond het abnormaal dat hij het ok vond om na 19 jaar vreemd te gaan, de spullen van zijn nieuwe vlam al in huis zette terwijl ik er nog woonde, ik vond dat zo'n gebrek aan respect. Ik heb daarover nooit een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren, hij zat me aan te kijken alsof hij al z'n hersencellen kwijt was, niet doorhad waar ik het over had en een welgemeend excuus kwam er ook niet. Ze flikken niet voor niets zulke dingen, over het algemeen maakt het ze geen ene moer uit.

19 jaar! Pffff! Dacht dat ik al lang had na 15 jr!

Mijn ex is niet vreemd gegaan ( voor zover ik weet) maar gedraagt zich nu wel echt als een idioot!!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 18:39

19 jaar…15 jaar…maakt niks uit toch. Je hebt een heel leven samen opgebouwd, en alles dan kwijtraken is zwaar. Maar om iedereen een hart onder de riem te steken, je bent echt veel sterker dan je zelf denkt :D

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 18:53

xDenies: Daar heb ik ook niet zoveel last van, ben zelf ook totaal geen one night stand persoon :P
Hier dus ook vooral jongens die serieus zijn, maar heb eigenlijk maar 3 tinderdates ooit gehad, twee waren serieus, met een iemand heb ik heel veel contact gehad en gelijk ook samen gegaan maar hadden andere doelen dus gelijk ook weer uit elkaar. Wil hem ook geen 'ex' noemen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 18:59

Nee, zoveel tijd heb ik tinder niet eens gegeven. Ik klap gewoon dicht als het alleen maar om zulke dingen kan gaan en wellicht wel door wat ik heb meegemaakt. En ik kan dan wel mijn best doen om '' mee te l*llen'', maar dat is niet fair. Soms lukt het om op een luchtige/grappige manier het onderwerp te veranderen maar als dat niet mogelijk is dan is het voor mij wel duidelijk.

Na 48 uur had ik tinder verwijdert in ieder geval :')

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 19:33

Kinke schreef:
19 jaar…15 jaar…maakt niks uit toch. Je hebt een heel leven samen opgebouwd, en alles dan kwijtraken is zwaar. Maar om iedereen een hart onder de riem te steken, je bent echt veel sterker dan je zelf denkt :D

Ik raak niet letterlijk alles kwijt.. maar t gevoel al die jaren met een vreemde te hebben geleefd..voelt absurd, verdrietig! Ik ken de man niet meer terug! Nooit geweten dat de narcistische inslag zo zou inslaan!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 19:54

ik herkende hem ook niet meer, en dat kwam heel hard aan. Kan er wel een boek over schrijven ;)

Felinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 21:11

Mag ik hier een beetje meepraten? Iets meer als 2 weken geleden is mijn relatie van 3.5 jaar (tot op de dag af) uitgegaan. 1 week geleden op mezelf gegaan in een houseshare (Ik woon in Engeland, zijn hier heen 'terug' verhuisd nadat hij het niet uit kon houden in NL) en man, vandaag was erg zwaar.. VOel me zo onzeker, zo alleen en gewoon zwaar poedersuiker.

Heb nog wel fijn contact met hem gelukkig.. zijn om diverse redenen gewoon uit elkaar
gegroeid in vrij korte tijd maar houdt toch nog ontzettend veel van hem (stommeling die ik ook ben!! Ik weet wel dat ik nooit echt gelukkig zou worden..) Al wel anders nu als eerst.

Maar het is nog zo ontzettend moeilijk.. Einde van mijn vorige relatie van bijna 8 jaar voelde heel anders, lang zo zwaar niet, emotioneel gezien (Die relatie was al lange tijd meer als broer en zus en doofde langzaam uit)

Sorry voor het warrige verhaal.. hoofd is niet heel helder en nederlands typen is tegenwoordig toch ook wel lastiger, haha

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 21:18

Natuurlijk mag je hier meepraten Felinde :)
Wat rot dat je relatie over is :(
Wel fijn dat jullie nog normaal kunnen praten!
Blijf je in Engeland? Of wil je toch terug naar NL komen?

Felinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 21:24

Bedoeling is om in Engeland te blijven, heb een fijne baan en vind de omgeving etc hier erg fijn. Wel moeilijk soms om ver van familie, vrienden en paarden te zijn, vooral nu in deze periode.. maar probeer me maar voor te houden dat betere tijden weer komen al is dat soms wel verrekte moeilijk zeg :(

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 22:08

Kinke schreef:
ik herkende hem ook niet meer, en dat kwam heel hard aan. Kan er wel een boek over schrijven ;)

Ik zit te denken aan een bestseller :j

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 22:47

Hoe gaat het nu met iedereen?

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 22:54

Pfff.. k*t! Hopelijk komen er ooit ook weer eens andere tijden!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 22:57

Jawel volhouden en van jezelf blijven houden. :j ooit komt het weer ok.

Felinde het is al niet leuk maar ver van familie lijkt me nog moeilijker :(:)

Hier ok, ziekjes alleen, zorgen om mijn paps en in voorbereiding op mijn 50e verjaardag zaterdag en vakantie naar florida vlak daarna *\o/*

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 06:22

Wij zouden op cruise eind april..echter door de situatie kan ik niet meer mee! De rest gaat wel! Zie er nu al tegen op! Mijn meisje 9 dgn moeten missen vind ik hel! Pfff wat ongezellig!
Kan nog niet erg wennen aan het single leven!