Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IsaCalixa schreef:Dat ik verdorie alweer 40 euro moet betalen voor een nieuwe buitenband en binnenband omdat die helemaal gaar is.. (eerst was het de achterband, nu ook al de voorband). Ik zou ook een mooie nieuwe broek voor dat geld kunnen kopen die ik hard nodig ben..
_helga_ schreef:[naam] schreef:Aan dat mijn enkels zo verrekte pijnlijk zijn als ik heb gereden en dat ik dan naar stal loop alsof ponylief me vertrappeld heeft.
Daar heb ik ook heel lang last van gehad ik knipte me enkels verkeerd tijdens het rijden.
Nu heb ik er gelukkig geen last meer van
Anoniem schreef:Aan dat mijn enkels zo verrekte pijnlijk zijn als ik heb gereden en dat ik dan naar stal loop alsof ponylief me vertrappeld heeft.
donjalover13 schreef:Anoniem schreef:Aan dat mijn enkels zo verrekte pijnlijk zijn als ik heb gereden en dat ik dan naar stal loop alsof ponylief me vertrappeld heeft.
he dat heb ik ook! toen ik naar de dokter ging kreeg ik te horen, ja je hebt platvoeten en X-benen.. daarna mocht ik weer naar huis en ben er geen drol mee opgeschoten. nogsteeds pijn met rennen, lopen, of paardrijden