Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pytje

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 14:18

Fijn dat je een mooie jurk hebt gevonden Annemijn!

Oeh nog 8 nachtjes slapen!

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 16:09

Ik lees hier al een tijdje mee, maar kom even binnen vallen. Ik ben nu al een paar weken op zoek naar een jurk, wat moeilijker blijkt te zijn dan ik dacht. Mijn vraag is nu of iemand van jullie enig idee heeft waar ik deze stijl van jurk kan krijgen? Ik ben van België, maar Nederland is geen probleem, buitenland op zich trouwens ook niet, maar de mensen op de foto zijn Amerikaans (foto's door Jordan Voth trouwens, kon ik hem maar inhuren, maar dat wordt ook wat te kostelijk :') ) en dat is misschien toch een stapje te ver om een bruidsjurk te gaan kopen O:) Dan wordt het wel een erg dure jurk :=
Het hoeft niet exact dezelfde jurk te zijn, maar naar zoiets ben ik wel op zoek (geen bling bling, laagjes, een split, offwhite, simpel en toch elegant, géén strapless...) en tot nu toe nog geen jurk gevonden die alle hokjes aantikt. Dus als iemand enig idee heeft welk merk daarbij aansluit qua stijl...desnoods wordt het een custom made, maar alleen als het niet anders kan. Alvast bedankt :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 16:23

Oeh mooie jurk. Ik snap dat zoiets moeilijk te vinden is. Misschien een paar bruidszaken mailen met de foto?

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 16:28

Goeie tip, nog niet aan gedacht :')

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 16:39

Anastasia in Nieuwegein maakt jurken voor een schappelijke prijs. Kijk eens op haar website

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 16:42

En anders naar een goede naaiatelier gaan met de vraag of ze die kunnen maken. Ik denk (maar kan natuurlijk niet voor jou spreken) dat Anastasi dit wel kan, maar wellicht voor jou wel ver uit de buurt :)

Jannie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 17:03

Kijk eens naar de jurken van Rembo styling. Komen qua type jurk behoorlijk in de buurt.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 17:10

bedankt voor de tips, ik ga het eens bekijken. Dat het ver weg is, maakt voor mij absoluut niets uit :)

Rembo styling is idd het merk dat er tot nu toe het dichtst bij in de buurt komt en ik heb een pasafspraak staan bij een zaak die dat merk verdeelt, maar zo vanop de foto's is er geen jurk bij waarvan ik omver geblazen word. We zullen het zien als ik ze aan heb, je weet nooit :) Maar ondertussen zoek ik rustig verder.

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 17:44

Ik dacht ook direct aan Rembo Styling. Kan eigenlijk geen andere merken bedenken die een beetje die look and feel hebben. Je kunt idd wat bruidszaken mailen, of bellen dat je de jurken van Rembo Styling wel mooi vindt, maar dat die het nét niet zijn, dus of ze misschien merken kennen die erop lijken.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 17:59

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 18:50

Cayenne, dat heb ik ook al gedaan, ik heb 1 merk gevonden dat er heel erg op lijkt en ze doen ook customs, dus het zou dat merk wel eens kunnen zijn. Maar daarvoor zou ik dan naar New York moeten, want ze verdelen dat niet in Nederland of België :P

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 19:01

Ik zou eens mailen naar JPC in Antwerpen. Die hebben heel veel merken, meer dan op de site staat.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 19:07

Ik vond dat die al veel op de website hebben staan, maar als ze nog meer hebben, is dat ook wel eens het proberen waard, thnx! :)

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 19:32

Ik lees hier al heeeel lang mee, maar mijn jurk staat vast! (Zegt de twijfelaar nu) Vind hem zoooo mooi! Nou nog een vriend en fatsoenlijke leeftijd en trouwen maar :')
Afbeelding

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 19:34

hahahaha jij zoekt een vriendje bij je jurk. :P

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 19:37

Sammie schreef:

Prioriteiten stellen he :D

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 19:38

Zinn schreef:
bedankt voor de tips, ik ga het eens bekijken. Dat het ver weg is, maakt voor mij absoluut niets uit :)

Rembo styling is idd het merk dat er tot nu toe het dichtst bij in de buurt komt en ik heb een pasafspraak staan bij een zaak die dat merk verdeelt, maar zo vanop de foto's is er geen jurk bij waarvan ik omver geblazen word. We zullen het zien als ik ze aan heb, je weet nooit :) Maar ondertussen zoek ik rustig verder.

Ik moet ook ruim een uur rijden naar haar toe. Ik ga over twee weken dus dan kan ik mijn ervaring met jullie delen

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 19:40

liekec schreef:
Sammie schreef:

Prioriteiten stellen he :D

De jurk is toch het belangrijkste :o

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 22:29

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 22:41

Niet alleen stof, maar ook smaak :+

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 22:44

Ja die is ook ver te zoeken. Haha. Ik vraag me serieus af of zo'n jurk verkocht word.

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 22:54

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 02:07

tassie schreef:
Zinn schreef:

Ik moet ook ruim een uur rijden naar haar toe. Ik ga over twee weken dus dan kan ik mijn ervaring met jullie delen

Ik ben benieuwd!

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 02:08

Sammie schreef:
Niet alleen stof, maar ook smaak :+

Dat is zo een beetje waar ik tegenaan loop, ofwel is het allemaal heel traditioneel en cliché zeg maar,wat dus niet bij mij past, ofwel proberen ze dan creatief en origineel te doen, maar wordt het een gedrocht van een kleed :')

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 02:12

Santos, dat zijn idd twee jurken die ik ook wel mooier vind!

Toch zie ik er mezelf niet in rondlopen. Misschien is het toch een kwestie van gewoon zoveel mogelijk verschillende dingen te gaan passen. Hoe hebben jullie dat allemaal gedaan? Met een open mind naar naar de bruidszaak en daar zien wat er je bevalt, of van tevoren weten wat je wilt en daar ook mee thuiskomen? Of van tevoren weten wat je wilt en met iets compleet anders thuiskomen? Zoals het met paarden kopen ook vaak gaat :')