Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dirndl schreef:Ik had dus op ASOS besteld, maar ben net verhuisd en natuurlijk zo dom geweest niet mijn naam op het naamstickertje van de brievenbus en het appartement erbij te plakken, en op de appartementdeuren staan geen aparte nummers, het hele huis heeft gewoon hetzelfde nummer. Dom, dom, dom... Vandaag stickertje erbij geplakt, hopelijk zijn ze in Oostenrijk langzaam met leveren.Maar het is wel al afgelopen vrijdag verzonden, dus vrees dat het inmiddels alweer retour is.
Corelli schreef:Ladies, ik wil (voor het eerst!) wat bestellen op Nelly.com en ik lees overal dat het erg lang duurt voordat je het ontvangt
Ik ga 30/06 op vakantie, zou ik het daarvoor hebben denken jullie?
merrylegs schreef:Ik ben nog steeds moedeloos op zoek naar zo'n retrobadpak, maar ik vind ze eigenlijk alleen op websites, en ik koop online liever geen kleren omdat ik zeker wil zijn dat het mij past.In de standaard klerenwinkel hebben ze meestal een paar modellen, maar dat is nooit mijn smaak. Weet iemand een winkel waar ze redelijke keus hebben in badpakken?
Emmaa_ schreef:merrylegs schreef:Ik ben nog steeds moedeloos op zoek naar zo'n retrobadpak, maar ik vind ze eigenlijk alleen op websites, en ik koop online liever geen kleren omdat ik zeker wil zijn dat het mij past.In de standaard klerenwinkel hebben ze meestal een paar modellen, maar dat is nooit mijn smaak. Weet iemand een winkel waar ze redelijke keus hebben in badpakken?
Wat bedoel je met retro badpak? Ik weet dat ze bij de Primark allerlei rare badpakken hadden en bij de Monki hangt ook een heeeele mooie
Emmaa_ schreef:Hmm, zelfs als shopverslaafde in Utrecht en Amsterdam ben ik die nog nergens tegengekomen. Ook niet naar gezocht natuurlijk. Misschien een oproepje plaatsen op de kleding gezocht/aangeboden Facebook pagina? En anders wordt het toch online bestellen ben ik bang
merrylegs schreef:_mexx_lady_ schreef:
precies dat model, heel erg bedankt!
Edit: oliebol, ze leveren niet in België