Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bnet

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 13:43

Ik zou er zelf geen problemen mee hebben wat mensen aantrekken naar mijn bruiloft. Ik vind het belangrijker dát ze komen. Natuurlijk hoop ik dat ze niet hun kleren met verfvlekken aantrekken en hoop ik dat ze er iets moeite voor willen doen, maar het zou mij echt niet uitmaken of iemand een wit jurkje aantrekt.
En zoals tweebelgen ook al noemde, er zijn ook mannelijke gasten met een mooi pak. Misschien zelfs mooier dan dat van de bruidegom.

Ik ben benieuwd wat de bruid van je jurkje zegt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 13:44

Prima, laten we afwachten wat de bruid erover te zeggen heeft ;)

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 14:00

Ik ben benieuwd wat je gaat dragen, hou je ons op de hoogte? :)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 15:54

Ik heb van de week heel veel kleren besteld :=
Alleen ben ik vergeten mijn uren in te dienen dus geen salaris deze maand... Oepssss

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 16:31

Hahahaha, oeps. := maar dan heb je volgende maand extra veel.

Ik heb ook belachelijk veel besteld bij H&M. Was wel verrast over de snelle levering, gisteren besteld en vandaag verzonden!

Komt waarschijnlijk door dat de kortingscodes niet werken. Op de site waar ik mijn codes vandaan haalde, zijn ze H&M aan het boycotten door niks te bestellen :+

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 16:41

Ik had dus op ASOS besteld, maar ben net verhuisd en natuurlijk zo dom geweest niet mijn naam op het naamstickertje van de brievenbus en het appartement erbij te plakken, en op de appartementdeuren staan geen aparte nummers, het hele huis heeft gewoon hetzelfde nummer. Dom, dom, dom... Vandaag stickertje erbij geplakt, hopelijk zijn ze in Oostenrijk langzaam met leveren. := Maar het is wel al afgelopen vrijdag verzonden, dus vrees dat het inmiddels alweer retour is.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 16:48

Dirndl schreef:
Ik had dus op ASOS besteld, maar ben net verhuisd en natuurlijk zo dom geweest niet mijn naam op het naamstickertje van de brievenbus en het appartement erbij te plakken, en op de appartementdeuren staan geen aparte nummers, het hele huis heeft gewoon hetzelfde nummer. Dom, dom, dom... Vandaag stickertje erbij geplakt, hopelijk zijn ze in Oostenrijk langzaam met leveren. := Maar het is wel al afgelopen vrijdag verzonden, dus vrees dat het inmiddels alweer retour is.

Heb je dan geen track en trace-code gekregen? Ik heb hetzelfde gehad met een pakketje, en daar kon ik inderdaad zien dat het weer retour afzender ging...

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 16:49

Ja! Stomme kortingscodes...

Ik wilde ook heel veel bestellen, maar mocht niet voor meer dan €300 bestellen := Terwijl ik altijd meer dan de helft terugstuur, maar je weet nooit hoe t in het echt is...

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 08:29

Mooi dat er veel besteld is, ben benieuwd naar de foto's :D

Ik ben gisteren weer eens gaan shoppen, maar wat een ellende is dat zeg. Moest een nieuwe bikini hebben, Hunkemoller heeft echt veel leuke! Had 25 topjes mee de paskamer in, maar naast me stond een moeder met een gruwelijk irritant kind. Duurde natuurlijk heel lang voordat ik klaar was, heb me echt kapot geirriteerd aan dat jong :o Daarna bij de H&M wat sportkleding gehaald. Was echt een verademing om de Vila in te lopen, fatsoenlijk geholpen te worden en in alle rust te kunnen passen... Ik hou van die winkel!

Het is deze bikinitop geworden: http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/25889-u ... 07275.html

En heb nog een héél roze jurkje en een groene short gescoord :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 09:12

Ladies, ik wil (voor het eerst!) wat bestellen op Nelly.com en ik lees overal dat het erg lang duurt voordat je het ontvangt
Ik ga 30/06 op vakantie, zou ik het daarvoor hebben denken jullie?

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 10:10

Corelli schreef:
Ladies, ik wil (voor het eerst!) wat bestellen op Nelly.com en ik lees overal dat het erg lang duurt voordat je het ontvangt
Ik ga 30/06 op vakantie, zou ik het daarvoor hebben denken jullie?

Ik had mijn nelly bestelling binnen 2 dagen binnen. Ik denk echt dat het aan het artikel ligt dan.

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 10:18

Ik ben nog steeds moedeloos op zoek naar zo'n retrobadpak, maar ik vind ze eigenlijk alleen op websites, en ik koop online liever geen kleren omdat ik zeker wil zijn dat het mij past.In de standaard klerenwinkel hebben ze meestal een paar modellen, maar dat is nooit mijn smaak. Weet iemand een winkel waar ze redelijke keus hebben in badpakken?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 12:22

Ik heb nelly altijd binnen een week binnen, maar niet de volgende dag gelijk al dus ;) maar zeker nog wel voor de 30e hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 13:00

merrylegs schreef:
Ik ben nog steeds moedeloos op zoek naar zo'n retrobadpak, maar ik vind ze eigenlijk alleen op websites, en ik koop online liever geen kleren omdat ik zeker wil zijn dat het mij past.In de standaard klerenwinkel hebben ze meestal een paar modellen, maar dat is nooit mijn smaak. Weet iemand een winkel waar ze redelijke keus hebben in badpakken?

Wat bedoel je met retro badpak? Ik weet dat ze bij de Primark allerlei rare badpakken hadden en bij de Monki hangt ook een heeeele mooie <3

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 13:01

Emmaa_ schreef:
merrylegs schreef:

Wat bedoel je met retro badpak? Ik weet dat ze bij de Primark allerlei rare badpakken hadden en bij de Monki hangt ook een heeeele mooie <3

zoiets: http://topvintage.be/nl/vintage-retro/c ... msuit-navy

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 13:03

Hmm, zelfs als shopverslaafde in Utrecht en Amsterdam ben ik die nog nergens tegengekomen. Ook niet naar gezocht natuurlijk. Misschien een oproepje plaatsen op de kleding gezocht/aangeboden Facebook pagina? En anders wordt het toch online bestellen ben ik bang

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 13:05

Emmaa_ schreef:
Hmm, zelfs als shopverslaafde in Utrecht en Amsterdam ben ik die nog nergens tegengekomen. Ook niet naar gezocht natuurlijk. Misschien een oproepje plaatsen op de kleding gezocht/aangeboden Facebook pagina? En anders wordt het toch online bestellen ben ik bang

daar ben ik ook bang voor.. bij de standaard winkels vind je meestal alleen de 'trashy exemplaren'.
Vreemd dat ze zo moeilijk te verkrijgen zijn, terwijl ik er al mensen mee heb zien zwemmen en ze toch helemaal 'in' zijn. Ze zijn ook zo ongelooflijk duur bij de winkels waar ze online te koop zijn. Meer dan 50 euro heb ik niet over voor een badpak :n

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 14:04

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 14:32

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 14:39

Ik ben op zoek naar een badpak welke mijn kont zoveel mogelijk bedekt. Ik lijk ze nergens te kunnen vinden. Weet iemand nog een webshop waar ik ze wel kan vinden? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 14:41

Badpakken trekken nogal snel omhoog, vooral als je wat langer bent... Dus ben bang dat het lastig gaat worden. Misschien proberen te zoeken naar een badpak met een broekje als het ware?

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 14:44

je hebt ook veel modellen met korte pijpen die nog 5 cm van je benen bedekken, is dat niets voor jou?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 14:45

Ja dat bedoel ik met een broekje idd. Denk dat dat je enige optie is met een badpak

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 14:47

merrylegs schreef:
_mexx_lady_ schreef:

precies dat model, heel erg bedankt! :D
Edit: oliebol, ze leveren niet in België :')

Ik weet niet waar in België dat je woont, maar ik woon op een kwartiertje van een Livera winkel. En geloof zelfs dat in de stad waar ik studeer ook zo een winkel ligt. Wil hem best naar je opsturen?

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 14:51

Dat is aardig van je, Mexx_lady :) Ik ga er over na denken, en is het goed als ik je dan een pb stuur als ik beslist heb hem te kopen?