Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 20:03

OutOfTheWood schreef:
Als model kan je moeilijk zeggen dat je iets niet wilt vind ik zelf tot een bepaald punt.
Was het naakt had ik nee gezegd maar dat zou het bureau nooit van me vragen.
Op de catwalk zie je tegenwoordig ook vaak mannen met lange rokken aan of een overslag dus heel vreemd is het tegenwoordig al niet meer.
Zo lopen er tijdens de mannenshow ook weleens vrouwen mee :))

das waar

Willl65

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:00

Persoonlijk vind ik de foto met de trouwjurk zelfs het mooist. Had de fotograaf aangegrven wat het thema zou zijn? Ik vind hem in ieder geval gaaf.

Lijkt trouwens meer op een mideleeuws slaap jurk of zie ik fpdat verkeerd.
Verder heel leuk voor je die projecten!! Cool hoor,

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 22:02

faatxhorse schreef:
Je hebt een prachtige dochter Willl65, en ze doet superleuke fotoshoots zo te zien :D Hoop dat ik ook ooit een paar van zulke shoots mag

Je ziet er leuk uit voor wat ik kan zien. Hoe groot ben jij?
Je hebt in ieder geval een groot talent wat tekenen betreft zeg, prachtig

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 23:55

Die foto met de trouwjurk niet mooi vinden? Dat is echt mode combi met kunst. Ik vind hem heel vet en gewoon hele goede uitdrukking ook! Vind die met de kleding van de eindejaars student ook heel goed, beetje meer standaard maar gewoon netjes en goed!

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 23:59

Dankje Willl65! Ik ben 176,5 cm haha. Net genoeg voor de catwalk volgens mijn bureau :) Kan wel eens wat foto's van mezelf posten hier, maar misschien wacht ik liever tot ik mijn eerste shoots heb gehad.

En enorm bedankt voor het compliment wbt tekenen :o

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 08:47

Is meer dan genoeg hoor, vanaf 174 zit je goed. Mijn dochter zelf tart alle regels met haar 1.67 .
Toch zit ze nu bij vast team van een designer die haar gewoon laat lopen.
En die leuke shoots komen ook wel. Je zit bij een bureau dus kan niet lang op zich laten wachten als zij hun werk doen. Komt goed dus

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 08:52

k_m schreef:
Die foto met de trouwjurk niet mooi vinden? Dat is echt mode combi met kunst. Ik vind hem heel vet en gewoon hele goede uitdrukking ook! Vind die met de kleding van de eindejaars student ook heel goed, beetje meer standaard maar gewoon netjes en goed!

Dankje <3

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 10:01

Ik lees hier wel altijd mee, maar reageer eigenlijk zelden.

Als eerste wil ik even zeggen dat je echt een prachtige dochter hebt Will! Ook erg mooi om te lezen hoe je over gaar schrijft.

Erg gaaf die foto's Martin!

Ik heb gisteren 'model gestaan' voor Caroline (xLoki). Ik heb verder niet de ambities, maar vind het wel erg leuk om te doen. Het leek mij leuk om hem hier ook te laten zien.

Ik heb alvast 1 prachtige foto mogen ontvangen;
Afbeelding

http://www.ch-shots.com

Caroline reageert hier ook wel eens ;)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 11:17

Ja Will, je dochter is echt prachtig :) Zou best eens een keer wat met d'r uit willen werken maar weet verder niet hoe dat via haar agency zit haha.

Mja, trouwjurk foto is ook niet mijn ding maar dat is het fijne aan zoveel fotografen. Iedereen heeft een andere visie :) Kunst is niet 'mooi' of 'lelijk', het is niet mijn smaak vanwege het complete plaatje wat voor mij persoonlijk geen meerwaarde heeft. Als ik dan lees dat het over een verzameling etc gaat denk ik dat de foto voor de persoon zelf heel waardevol is dus zodoende is overal iets over te zeggen.

Ik heb sinds gister een nieuw objectief te leen dus die ga ik binnenkort eens even uittesten :D Hij is eigenlijk voor m'n trip naar Tokyo maar wellicht is 'ie voor m'n modellen shoots ook top dus ben benieuwd. Macbook is ook geupgrade dus ik kan weer keihard knallen aan al m'n foto's :D

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 16:26

ik had samen met emmyjoycee hier op bokt een shoot, het was leuk en bloederig. :')

Afbeelding

We kwamen er al wel snel achter dat ik veel te puppy oogjes heb voor een shoot als deze. Ik kan beter rondrennen in een wei met hertjes. :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het was iig erg leuk. :)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 17:38

Ik heb er geen verstand van maar vind het echt mooi fair. Concept van de foto's ook.
Dewie ik vind jouw foto ook mooi alleen als ik een puntje van positieve kritiek mag geven, ik vind je mond te ver open staan. Maar echt verder heel mooi en bedankt voor het compliment.
Courses wat een mooi compliment dat je met haar zou willen werken. Helaas gaat alles inderdaad via agentschap en heeft ze momenteel geen ruimte voor vrij werk. Wie weet in de toekomst?

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 10:24

Net voordat ik 2 weken naar Oostenrijk vertrok nog een shoot gehad :))
Mijn zomersproetjes komen steeds meer op, nu heb ik er echt heel veel na 2 weken volle zon in Oostenrijk :')

( Randjes komen omdat ik een PRT heb gemaakt van een bericht, hoort dus niet bij de foto voor het geval dat _/-\o_ )

*knip*
Laatst bijgewerkt door Murthul op 29-06-18 02:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto verwijderd

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 10:27

Gaaf

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 10:57

paar dagen terug heb ik met een vriendin foto's gemaakt. model kan ik sowieso niet worden want ik hrb de blik, de maten en de lengte niet. mijn lengte is namelijk 170. Wel vind ik het leuk om te doen. niet alle foto's zijn mooi maar toch wilde ik bij elk thema 3 verschillende foto's laten zien.
ben benieuwd wat jullie er van vinden.

(ik heb vrij forse wenkbrauwen :s )
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 12:08

In de laatste twee thema's vind ik je echt erg knap ^^. De bovenste is wat donker, je doet me meer denken aan een presentatrice of actrice dan een model overigens.

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 12:29

Lestrange01 schreef:
In de laatste twee thema's vind ik je echt erg knap ^^. De bovenste is wat donker, je doet me meer denken aan een presentatrice of actrice dan een model overigens.

ah dat vind ik echt heel lief. en dat ondanks mijn wenkbrauwen. dankjewel! ja ik kan sowieso gen model worden, maar vind het soms wel leuk om te doen. hoezo een presentatrice of actrice? (gewoon benieuwd )

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 12:34

Omdat je een erg knap gezicht hebt, maar het tegelijkertijd heel veel vriendelijkheid uitstraalt. Zoiets denk ik, ik kan dat soort dingen nooit zo goed uitleggen :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 12:46

Gave foto's!!! Ik had laatst ook een shoot weer :o heb al paar foto's van gehad

Afbeelding

Afbeelding

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 12:50

Lestrange01 schreef:
Omdat je een erg knap gezicht hebt, maar het tegelijkertijd heel veel vriendelijkheid uitstraalt. Zoiets denk ik, ik kan dat soort dingen nooit zo goed uitleggen :')

dankjewel! n bedankt voor t uitleggen :)

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 12:50

Gianti schreef:
Gave foto's!!! Ik had laatst ook een shoot weer :o heb al paar foto's van gehad

[ [url=m/H1dwOU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/cZeT3B.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw die zijn gaaf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 18:02

@yvanna

Ik vind je een hele mooie en rustige uitstraling hebben! :) En je wenkbrauwen: wees er trots op! De mooiste modellen hebben enorme wenkbrauwen (denk aan Cara Delevingne), en die staan gewoon hartstikke goed! :) Ik heb ze ook best wel, en ik ben er trots op. Wenkbrauwen hebben de wereld, nooit vergeten. ;)

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 18:29

Resistance schreef:
@yvanna

Ik vind je een hele mooie en rustige uitstraling hebben! :) En je wenkbrauwen: wees er trots op! De mooiste modellen hebben enorme wenkbrauwen (denk aan Cara Delevingne), en die staan gewoon hartstikke goed! :) Ik heb ze ook best wel, en ik ben er trots op. Wenkbrauwen hebben de wereld, nooit vergeten. ;)

ah dankjewel! ja das waar maar soms baal ik er wel van hoot. dankje:)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 02:12

Maar als het je dwars zit kun je ze toch gewoon goed epileren? :o Ik heb het van mezelf ook maar ik heb ze een keer goed geepileerd en moet het nu alleen even elke 2 dagen bijhouden...

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 10:01

Eulogy schreef:
Maar als het je dwars zit kun je ze toch gewoon goed epileren? :o Ik heb het van mezelf ook maar ik heb ze een keer goed geepileerd en moet het nu alleen even elke 2 dagen bijhouden...

klopt maar dan vergeet ik n afspraak te maken n is t weer vol haha. ik laat t aktijd eerst harsen en daarna epileren..
ik zeg oook altijd tegen mezelf ik ga t elle dag bijhouden nou elle x vergeet ik t weer of lukt t niet want als de haae heel dicht tegen je wenkbrauw aan zit weet je niet of dat dir daar zat of weg moey. en zo word dit steeds breder.
het klinkt nu heel stom wat ik zeg, maar het is wel zo hhaha..

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 10:04

Het is gewoon iets wat je moet doen.. jammer dan dat je soms iets teveel weg haalt, ook dat groeit weer terug :) je leert het nooit als je het niet probeert :P