Kentaro schreef:Dan mag ik hopen dat je er niet verder op in gaat?!
Nee dat doe ik inderdaad niet..
Ik betaal liever wat meer waar ik tenmimste zeker weet dat ik niet word opgelicht
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shirley schreef:Kijk, daar word je dan weer blij van
Zulke dingen heb je af en toe eens nodig
dees_daan schreef:Shirley schreef:Ik vind leef- en woonomstandigheden ook wel belangrijk en daarover zou ik ook alle informatie geven ( of willen ontvangen ... ) maar inkomsten ?
Dat vind ik toch redelijk brutaal
Ik vraag zelf ook hoe ze leven, wat het doel is (gezeldschap, of later een nestje er bij) of ze andere honden hebben enz. maar wat het inkomen is hoef ik niet te weten, dat gaat mij niks aan..
Shahsantosje schreef:dees_daan schreef:
Ik vraag zelf ook hoe ze leven, wat het doel is (gezeldschap, of later een nestje er bij) of ze andere honden hebben enz. maar wat het inkomen is hoef ik niet te weten, dat gaat mij niks aan..
Dat vonden wij ook maar de inkomsten maar ze deden nog meer rare dingen vragen en wij hadden er geen goed gevoel bij dus hebben de pup maar laten lopen en naar een andere leuke gezocht
Kitty1985 schreef:dees_daan schreef:
Dat vonden wij ook maar de inkomsten maar ze deden nog meer rare dingen vragen en wij hadden er geen goed gevoel bij dus hebben de pup maar laten lopen en naar een andere leuke gezocht
Shahsantosje schreef:Kitty1985 schreef:
Klinkt bij mij een beetje als: Kijk eens hoe begaan wij zijn met onze dieren, want wij willen alles van de eigenaar weten. Dus wij zijn hele trouwe en erg begane fokkers. Dus maak maar snel geld over en dan sturen wij de pup op.....not.
Shahsantosje schreef:MarjaG schreef:Ze hebben toch hopelijk je adres niet....?! Krijg hier de kriebels bij.
Nee, want dat vraagden ze ook en ons bankrekeningnummer maar ik vindt het ook gek dat ze vragen of we in een groot huis wonen(kan het begrijpen met een flat maar als we zo zouden wonen dan kochten wij geen hond)
Tova schreef:Ben al een tijdje opzoek naar een zadelkast of een archiefkast van minimaal 45 cm diep die ik om kan bouwen naar zadelkast. Stond er gister een mooie achriefkast op markplaats van 46 cm diep. Na veel moeite me vader over gehaald om te rijden een aanhanger geregeld. Kwamen we in een vieze achterbuurt in Arnhem. Was een mooie stevige kast met dikke deuren maar 42 cm diepHeeft die man de buitenkant gemeten ipv de binnenkant. Voor niks naar Arnhem gereden. Dus nu mag ik weer verder zoeken.
nikolletje schreef:Dat is wel een vaag verhaal van die verkopers van die pup. Snap best dat je wilt dat je pup goed terecht komt, maar deze vragen kun je toch ook stellen als ze een pup komen uitzoeken?
Kitty dat is wel heel erg aardig!
Hier ga ik vanavond nog even wat ophalen, alleen nou heb ik enkel die man zijn gegevens en hij niets van mij, heb met mijn huistelefoon gebeld deze is anoniem dus als er wat is heeft die man niets om mij dit te laten weten.
Zal ik voordat ik weg ga nog even bellen of een sms sturen?