Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 13:09

Kentaro schreef:
Dan mag ik hopen dat je er niet verder op in gaat?! :P

Nee dat doe ik inderdaad niet..
Ik betaal liever wat meer waar ik tenmimste zeker weet dat ik niet word opgelicht

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 13:13

Precies! Want hier heb je nu al (terecht) geen goed gevoel bij!

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 13:17

*\o/* *\o/* *\o/* ik is helemaal blij *\o/* *\o/* *\o/*

Aankomende zaterdag zit ik onverwacht op de motor als ehbo'er. Normaal heb ik gewoon mijn bergstampers aan, maar aangezien het zaterdag kkkkkooouud :brr: gaat zijn leek het mij verstandiger motorlaarzen te kopen, mijn bergstamper tochten namelijk hihi.
Maar ja,zit maar een paar keer per jaar achterop, en om daar nou splinternieuwe laarzen voor te kopen.
En ja, ben maar een arme sloeber haha.

Dus op een forum de vraag gesteld of iemand nog afgetrapte oude laarzen had en mochten ze een goedkope helm hebben dan is die ook welkom.
Een jongeman reageerde dat hij mij een nieuwe helm en laarzen kon leveren voor 120 incl.
Helaas toch nog te duur voor mij.
Nou zei hij: Ik wil je echt graag helpen, je doet goed werk voor RK.
Ik zal op zoek naar mijn oude laarzen en helm mag je die voor 45 incl. hebben. Als je mij jouw adres geeft stuur ik ze meteen op, heb je ze donderdag binnen.
Ik helemaal blij, en gevraagd om zijn gegevens.

Ik lag vanmorgen nog op bed toen de pakketdienst kwam, dus paps doos in ontvangst genomen. Ik natuurlijk naar beneden gesjeesd en doos open gemaakt.
Zijn het de laarzen en helm. en niks afgetrapte laarzen en zwaar beschadigde staat!!! Ze zien er nog supersuper goed uit. De helm is een systeemhelm met zonneklep!!
Ik dus helemaal blij :) De laarzen zitten strak, maar ja ben dan ook brede bergstampers gewend haha
Ik had hem om zijn gegevens gevraagd, geeft hij alleen zijn adres :')

Er bestaan dus nog lieve en betrouwbare mensen!!!!

Heb ook 2 van de 3 Jip en Janneke boekjes binnen. Van 1 boekje is de rug heel lelijk met zwart tape afgetapt, dus daar ga ik ooit een andere voor zoeken.

Shirley

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 13:20

Kijk, daar word je dan weer blij van :D

Zulke dingen heb je af en toe eens nodig ;)

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 13:23

Shirley schreef:
Kijk, daar word je dan weer blij van :D

Zulke dingen heb je af en toe eens nodig ;)

Absoluut!!!

Dat hij het gewoon opstuurt terwijl hij geen geld binnen heeft! Echt zo lief!
Zal wel denken: Rode kruis meisjes zijn vast wel te vertrouwen.

Heb de laarzen nu aan, om eraan te wennen. Erg sexy onder mijn pyama whaha.
Maar denk dat het wel preventief voetjes in tapen gaat worden. Vooral mijn kleine teen aan de linker kant.
Mijn linkervoet is wat grote dan mijn rechtervoet :')

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 13:39

Ben al een tijdje opzoek naar een zadelkast of een archiefkast van minimaal 45 cm diep die ik om kan bouwen naar zadelkast. Stond er gister een mooie achriefkast op markplaats van 46 cm diep. Na veel moeite me vader over gehaald om te rijden een aanhanger geregeld. Kwamen we in een vieze achterbuurt in Arnhem. Was een mooie stevige kast met dikke deuren maar 42 cm diep -O- Heeft die man de buitenkant gemeten ipv de binnenkant. Voor niks naar Arnhem gereden. Dus nu mag ik weer verder zoeken.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 13:41

Moet eerlijk zeggen dat ik dan voor de zekerheid via de mail eerst had gevraagd hoe het gemeten was, zeker als het op de centimeter precies ligt.. :)

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 13:44

Had ik ook gevraagd, nee was vanbinnen echt 46 diep. Maar controleer zelf altijd graag nog een x.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 13:46

Dan is het gewoon k*t ja..

Had ik ook een keer, hoofdstel op de kop getikt, expliciet nog gevraagd of de neusriem onbeschadigd was..
Ja hoor, helemaal niks mis mee..
Kreeg ik 'm binnen, zat de neusriem onder de krassen. :(

Shahsantosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 14:58

dees_daan schreef:
Shirley schreef:
Ik vind leef- en woonomstandigheden ook wel belangrijk en daarover zou ik ook alle informatie geven ( of willen ontvangen ... ) maar inkomsten ?
Dat vind ik toch redelijk brutaal :o

Ik vraag zelf ook hoe ze leven, wat het doel is (gezeldschap, of later een nestje er bij) of ze andere honden hebben enz. maar wat het inkomen is hoef ik niet te weten, dat gaat mij niks aan..

Dat vonden wij ook maar de inkomsten maar ze deden nog meer rare dingen vragen en wij hadden er geen goed gevoel bij dus hebben de pup maar laten lopen en naar een andere leuke gezocht

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:10

Shahsantosje schreef:
dees_daan schreef:

Ik vraag zelf ook hoe ze leven, wat het doel is (gezeldschap, of later een nestje er bij) of ze andere honden hebben enz. maar wat het inkomen is hoef ik niet te weten, dat gaat mij niks aan..

Dat vonden wij ook maar de inkomsten maar ze deden nog meer rare dingen vragen en wij hadden er geen goed gevoel bij dus hebben de pup maar laten lopen en naar een andere leuke gezocht

Klinkt bij mij een beetje als: Kijk eens hoe begaan wij zijn met onze dieren, want wij willen alles van de eigenaar weten. Dus wij zijn hele trouwe en erg begane fokkers. Dus maak maar snel geld over en dan sturen wij de pup op.....not.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:16

Shahsantosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:17

Kitty1985 schreef:
dees_daan schreef:

Klinkt bij mij een beetje als: Kijk eens hoe begaan wij zijn met onze dieren, want wij willen alles van de eigenaar weten. Dus wij zijn hele trouwe en erg begane fokkers. Dus maak maar snel geld over en dan sturen wij de pup op.....not.[/quote]

Maar het zijn geen fokkers ;)

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:18

Shahsantosje schreef:
Kitty1985 schreef:

Klinkt bij mij een beetje als: Kijk eens hoe begaan wij zijn met onze dieren, want wij willen alles van de eigenaar weten. Dus wij zijn hele trouwe en erg begane fokkers. Dus maak maar snel geld over en dan sturen wij de pup op.....not.

Maar het zijn geen fokkers ;)[/quote]

Vermeerderaars ook goed :)

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:19

Ze hebben toch hopelijk je adres niet....?! Krijg hier de kriebels bij.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:23

Kitty, wat lief van de man zeg!!!

Hier op het moment helemaal geen ervaringen op MP. Vriend heeft zijn auto (in onderdelen te kopen) er op staan, zijn al 3 dingen verkocht maar verder geen reacties helaas. Heeft er ook een race scooter op staan en heeft daar nog helemaal geen reacties op gekregen.

Shahsantosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:24

MarjaG schreef:

Nee, want dat vraagden ze ook en ons bankrekeningnummer maar ik vindt het ook gek dat ze vragen of we in een groot huis wonen(kan het begrijpen met een flat maar als we zo zouden wonen dan kochten wij geen hond)

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:35

Shahsantosje schreef:
MarjaG schreef:

Nee, want dat vraagden ze ook en ons bankrekeningnummer maar ik vindt het ook gek dat ze vragen of we in een groot huis wonen(kan het begrijpen met een flat maar als we zo zouden wonen dan kochten wij geen hond)

Klinkt helemaal niet als gekke vragen indien ze er op uit zouden zijn om te kijken of het de moeite waard is om langs te komen.....wanneer jullie niet thuis zijn...... -O-
Misschien helemaal niet van toepassing maar dat komt eerder in mijn hoofd op dan eerlijke verkopers van een pup. Ik zou in zo'n geval liever mensen even aan de telefoon willen spreken om eens te kijken waar de pup terecht zou koen.

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:39

Dat is wel een vaag verhaal van die verkopers van die pup. Snap best dat je wilt dat je pup goed terecht komt, maar deze vragen kun je toch ook stellen als ze een pup komen uitzoeken?

Kitty dat is wel heel erg aardig!
Hier ga ik vanavond nog even wat ophalen, alleen nou heb ik enkel die man zijn gegevens en hij niets van mij, heb met mijn huistelefoon gebeld deze is anoniem dus als er wat is heeft die man niets om mij dit te laten weten.
Zal ik voordat ik weg ga nog even bellen of een sms sturen?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:41

Of je zou even een mailtje (via MP) kunnen sturen met mocht er iets zijn, hierbij mijn nummer!?

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:49

Tova schreef:
Ben al een tijdje opzoek naar een zadelkast of een archiefkast van minimaal 45 cm diep die ik om kan bouwen naar zadelkast. Stond er gister een mooie achriefkast op markplaats van 46 cm diep. Na veel moeite me vader over gehaald om te rijden een aanhanger geregeld. Kwamen we in een vieze achterbuurt in Arnhem. Was een mooie stevige kast met dikke deuren maar 42 cm diep -O- Heeft die man de buitenkant gemeten ipv de binnenkant. Voor niks naar Arnhem gereden. Dus nu mag ik weer verder zoeken.

wij hebben pas geleden een mooie zadelkast laten maken bij een man in lichtenvoorde (ook advertentie op marktplaats) pracht van eenkast super mooi en hij kan de kast precies zo maken als jij wil! Kostte ook niet de hoofdprijs. Zijn er super blij mee! als je geinteresseerd bent moet je maar is op google intypen: zadelkast lichtenvoorde en dan de marktplaats link aan klikken :) (kan jammergenoeg geen linkje plaatsen hier :D )
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Babbelaar20 op 28-03-13 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 15:50

Martie, zoiets dacht ik ook.

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 16:45

littlesannie, ik zoek eigenlijk een stalenkast. Hij moet namelijk buiten staan.

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 18:29

Tova schreef:
littlesannie, ik zoek eigenlijk een stalenkast. Hij moet namelijk buiten staan.

ohh okee :) die had hij overigens ook staan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 18:43

nikolletje schreef:
Dat is wel een vaag verhaal van die verkopers van die pup. Snap best dat je wilt dat je pup goed terecht komt, maar deze vragen kun je toch ook stellen als ze een pup komen uitzoeken?

Kitty dat is wel heel erg aardig!
Hier ga ik vanavond nog even wat ophalen, alleen nou heb ik enkel die man zijn gegevens en hij niets van mij, heb met mijn huistelefoon gebeld deze is anoniem dus als er wat is heeft die man niets om mij dit te laten weten.
Zal ik voordat ik weg ga nog even bellen of een sms sturen?

Ik wil van te voren ook weten waar ze eventueel terecht zouden komen, dus ik wil ook een beetje informatie van te voren, als die mensen 40 uur werken en de hond dan alleen thuis zou zitten gaat mijn pup daar niet heen, dus dan kan ik mijzelf en die mensen de moeite besparen en hoeven ze niet langs te komen.