Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bonnelover schreef:antje_vip schreef:Ik wou dat er een grote in Groningen kwam.Ben net vorige week in Bremen geweest, maar wil nu alweer
Nog ff wachten en dan komt ie in het pand van de Bijenkorf.
tot welke maat gaan de BH's?
cijsalover schreef:Ik kom even binnen vallen, maar voor de fans: http://www.bokt.nl/markt/ad/195769/prim ... t-39-nieuw
Kayleigh schreef:friendly schreef:Voor die prijs is het ook geen ramp als je elk jaar nieuwe moet halen. Als je daarvoor elk jaar naar de Hunkemöller zou gaan... Pijnlijke portemonnee...
Kwaliteit van de Hunkemöller is daarin tegen wel weer erg goed. En dat is Primark niet.
_Friemel schreef:Ik heb er van de week 2 skinny's gekocht 8 euro.. zitten goddelijk, wil daarom eigenlijk ook wel terug
Rena100 schreef:ik ga binnenkort naar de Primark in Luik (Liege). Iemand daar ooit geweest? En wat is er nog meer leuk om te zien of te doen in Luik?
Stefaaah schreef:Rena100 schreef:ik ga binnenkort naar de Primark in Luik (Liege). Iemand daar ooit geweest? En wat is er nog meer leuk om te zien of te doen in Luik?
Ik ben 2x in Luik geweest, maar nooit tijd of geld over gehad om de rest van de winkels te doen![]()
Maar de Primark is wel gelegen in een mooi winkelcentrum met andere fijne winkels! (Kan alleen niet zeggen dewelke..)