Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
risje schreef:@darkness:
Ben heel nieuwsgierig waarom je na lezen van dit topic vindt dat iemand op DR of met levenslang geen recht zou hebben op een penpal.
Antwoord op je vraag, ja je reden heb ik vaker gehoord. Maar nee ben het er niet mee eens. Natuurlijk denk je er wel aan, maar zoals maaike zegt je kan zelfde keus maken met wie je gaat schrijven en met wie je blijft schrijven.
Of de meeste gevangene met Jpay vrij komen, vindt je het heel erg als ik gezien de dag van morgen daar niet op in ga, even geen zin in sorry!
Maaike schreef:Darkness, als je iemand schrijft in Amerika kun je er in ieder geval vanuit gaan dat hij niet zomaar buiten zijn staat/land mag reizen. Daarnaast kost dat veel geld wat ze niet zomaar hebben als ze vrijkomen. En daarbij, zou jij bang zijn voor iemand waarmee je een tijd brieven hebt geschreven en zo een band hebt opgebouwd? Als het niet goed voelt om met iemand te schrijven, kun je snel genoeg weer afscheid nemenIk heb bij 1 iemand een slecht gevoel gehad (die had me iets te veel contacten in landen om ons heen) en daar ben ik ook niet mee verder gegaan. Vaak kun je al veel uit de advertentie en eerste brief halen, ik ga meestal op mijn gevoel af en zit zelden verkeerd wat dat betreft gelukkig...