Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zap schreef:Je kan toch ook niet gewoon zomaar even dicht als je achter de kassa zit? Ik vind dat eigenlijk niet meer dan logisch. Ik vind wel dat de baliedame daar een beslissing over kan nemen. Maar zomaar dicht en naar de wc..nee dat gebeurt bij ons niet. En kan ook niet nu we Jumbo zijn (4e wachtende). Dus eerst even overleggen, wachten op een rustig moment en dan kan je naar de wc (of soms moet je even wachten tot er iemand terug is van pauze).
Anthea schreef:Hehe 4e wachtende, geloof dat wij al 3 of 4 keer onze boodschappen daardoor gratis hebben gekregen.
Krijg je dan op je kop oid? De caissière is dan altijd ontzettend onbeschoft en er kan nog geen glimlach vanaf
zap schreef:Zijn er hier nog meer mensen die bij Jumbo werken en blij zijn dat die vleesactie voorbij is? Vre-se-lijk! Mensen zijn helemaal gestrest en over hun toeren op zoek naar bonnen. Echt de Hollanders op zijn best....
Konstantine schreef:Wij krijgen daarover zelfs op onze donder en wij maken er geen verlies op.
banketstaaf eigenlijk, want ik kan er ook niets aan doen als ik wel op tijd bijroep, maar de collega die op dat roepen hoort te reageren eerst op z'n dooie gemakje nog zijn pallet af gaat maken...
Ik kan dan alleen nog een keer roepen, of de pinkassa alvast roepen. Als de pinkassa juist degene is die niet komt roep ik de laatste ladekassa, of ik bel voor een KW'er die dan maar even pin zal moeten draaien. Helaas komen die KW'ers vaak ook alleen maar als ze zin hebben.
mooney1 schreef:Optiwolk schreef:Rare opmerking van de kassadame:
Hier deze streek is een broodje smos kaas, ham, groentjes en mayo. Stond zo ook op de prijslijst trouwens.
Ging vorige week om een broodje:
"Voor mij een smos alstublieft"
"Met ham en kaas?"
...
Seriously?
Smos??? Wat is dat??
Citaat:Hier deze streek is een broodje smos kaas, ham, groentjes en mayo