Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hopen dat het zo door blijft zetten, dan ben ik inderdaad volgende week weer heerlijk thuis!
), dat soort dingen. Allemaal erg prettig maar toch ook spannend om misschien naar huis te gaan terwijl je een paar weken zo beschermd hebt geleefd, dat zal echt wennen zijn!
gewoon weer het 'gewone' leven een beetje op kunnen pakken. We moeten wel eerst nog een hele tijd twee keer per week op en neer naar Utrecht, maar dat is natuurlijk niets in vergelijking met dit alles!
Nog maar heel eventjes doorzetten.
).

En Perdy bezoeken!
En, en, en..
: Mijn sonde is eruit!
De arts die er vandaag was kon geen reden bedenken om hem er nog langer in te houden dus met hulp van een verpleegster is hij er gelijk uitgehaald, en tjee, wat is dat een heerlijk gevoel zeg, geen slangetje meer in mijn keel en mijn hoofd weer vrij kunnen bewegen! Wanneer ik nu in de spiegel kijk zie ik weer een klein beetje meer van mezelf, en iets minder patiënt 
) maken dat mijn tranen eens wegblijven 

Nou, ik ga nu even liggen want echt, ik ben nog steeds een wrak
maar wel een vrolijke. Als je zo lang tussen 4 muren opgesloten ligt te zijn dreigt het gevaar dat je vergeet waarvoor je het allemaal doet, dat heb ik zelf ondervonden. Ik heb mezelf inmiddels geloof ik wel weer bijeen geraapt en kijk weer vooruit 

) dat je weer de juiste kant op gaat en weer een stuk positiever bent.