Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:fleurtjeuh schreef:Op tijd opstaan om met de kat naar de dierenarts te gaan
Sterkte bij de DA.
_San87_ schreef:Suzanne F. schreef:Lag later op bed dan normaal door het geknal maar heb toch goed geslapen.
Edit: Dit hoort dan in het blij topic eigenlijk dan. Maar ik erger me nu al aan vanavond en vannacht. Zal slechte nacht worden.
Ik zie er ook zooo tegenop. Ieder jaar weer.
Suzanne F. schreef:_San87_ schreef:
Ik zie er ook zooo tegenop. Ieder jaar weer.
Laten we elkaar ondersteunen dan vannacht. Misschien helpt het. Al zijn veel mensen met hun beestjes bezig natuurlijk. Arme dieren, die snappen er niks van natuurlijk. Ik hoop zo dat het aankomende jaren minder wordt door het verbod.
. 
Ik zit hier in serene volledig vuurwerkvrije rust
en kan alleen maar duimen dat alles heel heel blijft dat nog in nl is.
lees je over mensen die met hun kind over de grens kopen want in nl mag het niet. Kopen mag maar de grens over terug of afsteken mag toch echt niet
maar dat beseffen de klooioos niet
dit is dus de tweede keer al in een paar dagen.Citaat:Voor de tweede keer in nog geen week tijd hebben Nederlanders zich van hun slechtste kant laten zien in Tirol. In het bij toeristen populaire Mayrhofen werd een 19-jarige Duitser maandagavond zwaar toegetakeld door een groep van zes Nederlanders, bevestigt de politie van Tirol dinsdag. Het gebruikte wapen: een skischoen.
Is er iets leuks gegarandeerd dat er slachtoffers vallen.