Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lieszje schreef:Hoi allemaal, sindskort verkoop ik op vinted. Ik had twee bestuurbare auto's welke ik in één verkoop aan iemand heb verkocht. Beide auto's nog getest en netjes verpakt opgestuurd. Nu beweert de koper dat ze niet goed zijn. Stom genoeg niet gefilmd voordat ik ze opgestuurd heb. Ik ben er van overtuigd dat ik twee werkende dingen heb verkocht. Ik heb retour op kosten van de koper voorgesteld die natuurlijk het hier niet mee eens is. Wat zouden jullie hiermee doen?
Weer wat geleerd. HorsePassion schreef:Hebben jullie ervaring met het verkopen van een zadel op Vinted?
Ik heb geen zin om het retour te krijgen als het niet past op het paard van de koper.
Of is het gekocht is gekocht?
mijn envelop was 1x een cm te lang, die mocht met mij terug naar huis.
zonder paspoort krijg je je pakket ook echt niet mee. En als je iemand anders stuurt met jouw paspoort ook niet. Moet eerst een formulier invullen uiteraard
Loezoe schreef:Mag ik jullie iets vragen?
Ik heb een item verkocht en moet via mondial relay. Ik heb een 2kg verzendlabel, maar er staat: Je pakket mag niet groter zijn dan 8.0 cm x 38.0 cm x 64.0 cm en niet meer dan 2000 g wegen.
Het pakket is maat schoenendoos.
Klopt die aangegeven maat echt zo? Die 2kg is toch juist een grotere pakketmaat? Die heb ik namelijk wel geselecteerd bij aanmaak van de advertentie.
Dankjulliewel alvast van deze Vinted Newbie
Heb ook nog niet meegemaakt dat mijn pakketpunt een pakketje opmeet voordat hij hem aanneemt