Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Zebrastreep schreef:Ik heb een nieuwe cliënt, en iedereen moest zich laten scholen voor een medische handeling. Paar keer benoemd maar iedereen is onder aan de streep zelf verantwoordelijk om zich te laten scholen.
Uiteraard niet gebeurd, ondernemen totaal geen actie om zich te scholen.
Gelijk vanavond (zoals ik al had voorspeld) is het al misgegaan. Maar goed als collega's zich niet verantwoordelijk voelen. Ik ga het niet steeds vertellen en achter de broek aan zitten. Het is super onhandig als je het gewoon niet zelfstandig uit kan voeren.
Is dat dan ook niet verantwoordelijkheid van de werkgever dat die een middag inboekt hiervoor? Of een mailtje met link oid?
Snorlex schreef:Mensen die midden in de nacht uitgebreid voor ons huis staan te kletsen/praten/yappen. Zeker nu we met raam open slapen worden we daar vaak wakker van.
_San87_ schreef:Jolliegirl schreef:Volle maan jongens...
Denisesilver, politie bellen vanwege overlast?
En ook nog eens een bloedmaan
[ Afbeelding ]
Siggislief schreef:Snorlex schreef:Mensen die midden in de nacht uitgebreid voor ons huis staan te kletsen/praten/yappen. Zeker nu we met raam open slapen worden we daar vaak wakker van.
Dat snap ik sowieso niet, en dan ook nog eens hard op..
Onze buren doen dat wel eens als ze vrienden gedag zeggen, gaan dan hard op praten en nog even heel hard lachen..