Dat even kastje in elkaar zetten bij mijn ouders dus hele middag bezig zijn werd.
Maar mijn vader was super blij.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schuur_ schreef:Regen regen regen... Het veld tegenover mijn huis staat volledig blank en dat is al een mooi startsein voor het grondwater dat in de kelder omhoog komt. Ik weet weer wat te doen komende dagen... Heb nu bij een vriend gevraagd voor een waterzuiger te lenen om te proberen of dat makkelijker gaat.
Net ook besloten dat een volgend huis ofwel een normale kelder ofwel een normale garage moet hebben en niet half zoals nu. Dompelpomp is ook al een paar keer niet aangeslagen dus als het niet door de vloer komt, komt het wel via de deur naar binnen
Shenavallie schreef:denisesilver schreef:
Is dit niet een afgebroken deel van bijvoorbeeld een ploeg? Als we hier in het landje bezig zijn, komen we ook de gekste dingen tegen die uiteindelijk van bijvoorbeeld oude werktuigen zijn geweest.
hagelslag schreef:Een stabiel gebouwde influcencer die op een 2 jarige hengst gaat zitten zonder zadel.
Oké, eerst slechts doen alsof terwijl hij volledig steunt op de hooibaal.
Maar aan het einde gaat hij compleet zitten en zie je de hele rug en paard naar beneden zakken.
En dan vinden de mensen het qua commentaar allemaal zooooooooo grandioos
DuoPenotti schreef:hagelslag schreef:Een stabiel gebouwde influcencer die op een 2 jarige hengst gaat zitten zonder zadel.
Oké, eerst slechts doen alsof terwijl hij volledig steunt op de hooibaal.
Maar aan het einde gaat hij compleet zitten en zie je de hele rug en paard naar beneden zakken.
En dan vinden de mensen het qua commentaar allemaal zooooooooo grandioos
dat vraagt om de link...
Nyaleti schreef:Ik was met de auto naar een feestje dus aan de 0.0% . Continu opmerkingen hoe saai dat wel niet was en iemand die me maar drank bleef aanbieden..Wil je dat ik tegen een boom rijdt ofwat?
fotolijstje schreef:Ik ben echt boos geworden op mijn moeder.
Kom net terug van skivakantie (zonder mijn ouders dus), en ik dus zeggen hoe het was gegaan en dat ik ziek was geworden en koorts kreeg.
En het enige wat ze zegt is "je moet gezonder leven".
Nu is ze boos op mij omdat ik zei dat ze een keertje normaal moet doen tegen me en me niet constant zo moet kleineren.
Helemaal klaar mee. Allemachtig, het is ook nooit goed. Holy oliebol.
Misschien dat dit heel dramatisch klinkt hoor haha, maar ze wuiven altijd alles weg bij mij of het ligt zoals nu ook, altijd aan mij.
Telpeva schreef:Mijn medicijnen zijn weer niet leverbaar, en vanavond heb ik de laatste van mijn voorraad. Ik heb wel weer wat anders meegekregen, maar het is altijd de vraag of dat weer bijwerkingen geeft.
Op dit vlak vind ik de zorg in NL echt zo ondermaats, het verschil in medicijnen is een paar cent, waarom moet ik die winst voor een ander betalen met mijn gezondheid?
Polarize schreef:Nyaleti schreef:Ik was met de auto naar een feestje dus aan de 0.0% . Continu opmerkingen hoe saai dat wel niet was en iemand die me maar drank bleef aanbieden..Wil je dat ik tegen een boom rijdt ofwat?
En al was het niet omdat je nog moest rijden, waarom is het zo moeilijk voor sommigen om te accepteren als iemand niet drinkt?