Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anna79

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-25 22:03

Mijn schoonvader die steevast sjempjensleague zegt :D
Jampotleague zeg ik dan

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-25 22:15

Ach, mijn moeder eet in Frankrijk altijd kroosansjes :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 06:38

Of een krasant?

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 09:12

Super stom dat om kwart voor 3 vannacht de kat van de buren bij ons voor het raam ging klieren om naar binnen te mogen...de volwassen hond flipte compleet dus mocht er uiteraard uit voor de pup en natuurlijk ergens toch bang voor mogelijke inbraak. Enorme adrenaline stoot dus slapen werd niets meer (wekker om 5 uur). Rolluiken voortaan maar dicht

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 09:15

Jij en de kat van de buren liggen elkaar niet zo geloof ik he? :))

Stom: gister was de gemeente de stoepen en kanten van de weg aan het vegen met herriemachines. En vandaag zijn ze aan het maaien met herriemachines. Lekker rustig op het platteland :roll:

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 09:25

Klopt Koper! Ik ben absoluut een katten liefhebber maar als ze los op straat banjeren en mijn honden willen aanvallen die ik probeer te leren dat ze katten moeten negeren en absoluut niet op mogen jagen dan ben ik er wel klaar mee! Gisteren had ik 3 katten rondom mij sluipen met het uitlaten. 2 van de 3 zo'n fijn belletje aan. Heel grappig met een pup van 4 maanden bij je...al is het goed oefen materiaal ik wil s avonds laat en s ochtends vroeg niet trainen maar je wordt er wel toe gedwongen zo. Dus nu maar de tuin in. Wil ik niet maar een hyper pup de nacht in laten gaan is al helemaal niet fijn.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 09:28

Koper schreef:
Jij en de kat van de buren liggen elkaar niet zo geloof ik he? :))

Stom: gister was de gemeente de stoepen en kanten van de weg aan het vegen met herriemachines. En vandaag zijn ze aan het maaien met herriemachines. Lekker rustig op het platteland :roll:

Dat gebeurt in de stad net zo goed hoor, ik werk bij zo'n bedrijf met een wagenpark vol herriemachines voor drie middelgrote steden ;)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 09:30

Maar wij hebben dan wel de tramrailsslijpers als extraatje… de bonus is dat dit vnl ‘s nachts gebeurt :D

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 20:24

De vaatwasser die dacht: jullie vakantie? Dan doe je t zelf maar! -O- Afbeelding

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 05:18

Miesemuisje, ik heb enorm met je te doen Y;(

Ik ben weer eens (al een poos) wakker :roll:

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 08:20

Oeps, dat wordt met de hand afwassen, kwartiertje met zijn 2en, is het zo weg :)
Stom, halve nacht wakker liggen omdat ik mijn longen uit mijn lijf hoest en ben niet eens verkouden, maar s nachts is het raak.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 08:27

Een kapotte vaatwasser is stom, zeker wanneer je erop rekent dat hij het werk voor je doet.

Mijn Wehkamp retour is maar deels afgehandeld/ontvangen, stom want het was één pakket. En nu moet ik er achteraan. :=

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 12:55

marleen_88 schreef:
Een kapotte vaatwasser is stom, zeker wanneer je erop rekent dat hij het werk voor je doet.

Mijn Wehkamp retour is maar deels afgehandeld/ontvangen, stom want het was één pakket. En nu moet ik er achteraan. :=

Ik heb dat ook weleens gehad Marleen. Zou even afwachten. ( of wacht je al een poosje ? )

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 13:17

Ik vind het stom dat je bij DPD iedere keer dat je de trackinglink wil bekijken het pakketnummer opnieuw moet invoeren.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 17:52

thequeensmum schreef:
marleen_88 schreef:

Ik heb dat ook weleens gehad Marleen. Zou even afwachten. ( of wacht je al een poosje ? )

Ik wachtte al een poosje. Gelukkig kwam in de loop van de dag een mailtje, de rest is ook verwerkt. Gelukkig. *\o/*

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 19:09

Dat is wel fijn, je zit je toch af te vragen of het allemaal goed gaat. Gelukkig opgelost.

Stom: Reclames met name Trivago ( echt die Duitser met zijn enorme gebit, we noemen hem Teddy Tandje ) Carglass, ik wil van mijn auto af, Lenor, dreft en zo jammer dat die supermarktmanager nu bij 50+ mobiel zit, in de laatste reclame is het net de opa van Flodder met zijn stomme treinpetje..
Gelukkig heb je dan wel weer leuke zoals die van Kruidvat, sommige van Jumbo, mits er geen irritant deuntje achter zit. Daarom zet ik altijd geluid uit als reclame begint.
Of ben ik de enige hierin..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 20:28

Ja en nee, voor mij horen alle reclames van de Jumbo ook onder stom, verder eens :j

De vorige reclame van 50+ met de AH meneer en de dame achter de naaimachine vind ik wel leuk :))

Bij de reclame van de trekpleister vind ik het idee en de uitvoering er van zo cute, maar elke keer als ik hem zie dan denk ik ook tegelijkertijd: ja maar, zij is de medewerker, hoe kan zij verbaasd zijn want zij heeft al die spullen toch in handen gehad en gescand bij de kassa, alles is bij haar afgerekend, misschien heeft ze het cadeau zelfs zelf ingepakt. Of hebben die lieve buurtbewoners het allemaal achter haar rug gejat :+ I dunno...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 20:30

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 20:56

Dan wel in het huis van van Eerd. Dan is hij pas echt grappig _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 21:28

Dikke spin in mijn klamboe. -O-
En hij liet zich pas in 3 x pletten. -O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 21:29

Suzanne F. schreef:
Dikke spin in mijn klamboe. -O-
En hij liet zich pas in 3 x pletten. -O-

Oh jakkie. :=

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 22:20

Maar goed dat je hier niet zit Suzanne, bij mij wemelt het van de spinnen :') Een voordeel, ik ben er niet meer zo bang van als ik ooit was.

Ik snak naar een mooie onweersbui met regen, nu heeft het hier vandaag wel hard geregend met veel wind en natuurlijk was ik toen net van de ene naar de andere plek aan het varen, dus dan hoeft onweer niet, maar oh, ik heb al zo lang geen mooie bliksem meer gezien. De meeste buien gaan aan ons voorbij. Dus wat ze in het zuid/oosten te veel hebben, hebben wij te weinig, van mij mag het eerlijker verdeeld gaan worden in plaats van die plaatselijke heftige buien met schade en soms slachtoffers.
Ik was wel tot op de draad nat, maar dat is niet stom, dat is dan wel weer leuk 8)7 _O-

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 23:33

Vanmiddag eens voor het eerst mee met mijn tijd willen zijn en versgemaakte Italiaanse wraps gekocht want had nog niet gegeten en was met Italiaanse ham en sla en tomaatjes enzo...

Enige wat niet op de verpakking stond was dat er ook parmezaanse kaas in gedraaid zat natuurlijk en ik lust dus echt geen parmezaan.
Da's zo smerig qua smaak bah en het was helaas meer parmezaan dan wat anders en extra stom van mezelf dat ik daar niet bij stilgestaan heb dat dat wel eens zou kunnen met parmezaan zijn gezien de Italiaanse naam pf 8)7

Mezelf verplicht er ene helemaal op te eten maar die kwam nadat de laatste hap met moeite weggeslikt was, er net zo snel bijna helemaal terug uit dus de 2de maar gelaten en daarna nog een uur misselijk geweest :r

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 23:41

Reclames zijn sowieso stom. Ik ken ze ook niet, omdat ik óf weg zap óf doorspoel als dat kan.

Muggen zijn ook stom!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 05:12

Stom: Eenden die aan de waterlijn van mijn boot zitten te eten en daardoor mij wakker maken om 4 uur. Die snavels klinken echt door. Zou er inmiddels aan gewend moeten zijn, maar dat is helaas niet het geval.
Voordeel, de zon op zien komen, dus ga zo maar weer eens een stukje varen.