Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prompter schreef:Korte broeken zijn hier ook niet gewenst, maar dat komt voornamelijk omdat de mensen in de buitendienst ook geen korte broek mogen met dit weer. Het komt dan raar over om in je airco gekoelde kantoor wél met een korte broek te gaan zitten.
rien10 schreef:denisesilver schreef:Er is iemand zo'n beetje aan de andere kant van het kantoor, maar ik kan hem dus horen ademen. Wat irritant!
Edit: TeamNL dressuur. De heren hebben het weer voor elkaar gekregen hoor. Belachelijk.
Team NL dressuur: please inform me.
Berdien schreef:fohadie schreef:Wat zonde van de Whisky!
Maar degene die dit gedaan heeft is niet gewond?
Nee hoor! Fles zat nog in de doos, en is in de doos kapot gegaan. De dader is ongeschonden
xPabloBokt schreef:rien10 schreef:Het is mij nog steeds niet duidelijk wat voor belachelijks “de heren” voor elkaar hebben gekregen.
Last minute het wedstrijdseizoen in duiken en dan alsnog geselecteerd worden terwijl de dames al veel langer aan het werk zijn hiervoor. Marlies van Baalen grijpt nu daardoor mis.
Benzz schreef:Het is gewoon volgens de regels Denise, dus jij kan er wat van vinden, het mag wel. En Marlies was tijdens de observatie wedstrijden gewoon niet goed genoeg. En je bent zo goed als je laatste wedstrijd.
saskiaojan schreef:Benzz schreef:Het is gewoon volgens de regels Denise, dus jij kan er wat van vinden, het mag wel. En Marlies was tijdens de observatie wedstrijden gewoon niet goed genoeg. En je bent zo goed als je laatste wedstrijd.
En hans peter is altijd blijven starten toch? Alleen Edward had een wedstrijdpauze, maar die heeft altijd duidelijk gemaakt op tijd weer vd partij te zijn om kans te maken op de OS.