Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 19:51

M_D_H schreef:
Siruis_ ben jij toevallig mijn Santa?

Ja *\o/*
Wat gaf het nou weg? :D

M_D_H

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 21:19

Ik heb gegokt :+ Ik dacht, ik ga gewoon iedereen af die iets geschreven heeft over een historische roman :P :') _O-

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 21:46

M_D_H schreef:
Ik heb gegokt :+ Ik dacht, ik ga gewoon iedereen af die iets geschreven heeft over een historische roman :P :') _O-

Goed gokje :') we hebben regelmatig contact in de advent groep en ik was vorige week nog helemaal lyrisch over een scifi boek (Ruling Sikthand) haha, ik dacht die is wel makkelijk.
Jammer dat je net trial of the sun queen zelf hebt aangeschaft.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-24 22:51

Sirius_ schreef:
M_D_H schreef:

Goed gokje :') we hebben regelmatig contact in de advent groep en ik was vorige week nog helemaal lyrisch over een scifi boek (Ruling Sikthand) haha, ik dacht die is wel makkelijk.
Jammer dat je net trial of the sun queen zelf hebt aangeschaft.

Ja, dat is echt balen.
Ik weet ook niet waarom ik dat gedaan heb. Ik roep al maanden dat ik die graag wil, en in eens ging de knop om en dacht ik: Ik koop hem gewoon :')
Helemaal niet bij nagedacht dat ik nog mee doe aan een boekensanta |o

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 07:46

@LWDaisy ik ben aan het eerste boek begonnen De zaak Templeton, leest al lekker weg tot nu toe.

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 15:32

Hoeveel pakjes moeten er nog komen? Volgens mij zijn we al bijna rond toch??

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 17:00

Mondy schreef:
@LWDaisy ik ben aan het eerste boek begonnen De zaak Templeton, leest al lekker weg tot nu toe.

En hij is uit _O- Kan wel zeggen dat dit een geslaagd boek is ! Verhaal wordt in meerdere personen geschreven en in meerdere tijdsvlakken, heen en terug maar is wel weer te volgen. Leuk om t koppie erbij te houden

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 17:58

Mondy schreef:
Mondy schreef:

En hij is uit _O- Kan wel zeggen dat dit een geslaagd boek is ! Verhaal wordt in meerdere personen geschreven en in meerdere tijdsvlakken, heen en terug maar is wel weer te volgen. Leuk om t koppie erbij te houden

Oh dat was snel :')
Ik ben blij dat je er blij mee bent! Het is mijn genre niet echt, dus ik heb een beetje moeten gokken :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 18:30

Ik lees nogal snel als ik er lekker de tijd voor heb haha. Ja zeker goed gekozen. Volgende je 2e boek.

Moet echt zeggen dat ik t zo leuk vind dit, tot nu toe zo'n fijne boeken gelezen maar ook zoveel voorbij zien komen wat de nieuwsgierigheid ook weer wekt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 18:32

DWitzel schreef:

Ben ik de laatste? ;( echt kak want ik lig al dagen voor de voordeur omdat ik het zo spannend vind _O- _O-

Ik ben echt een klein kind.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 18:42

Urbanus schreef:
DWitzel schreef:

Ben ik de laatste? ;( echt kak want ik lig al dagen voor de voordeur omdat ik het zo spannend vind _O- _O-

Ik ben echt een klein kind.

Die van mij moet ook nog komen :D
Het is dat ik het goed druk heb gehad afgelopen dagen.. Anders had ik ook angstvallig de deurbel in de gaten gehouden ;)

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-24 20:11

Mooie pakketten weer!

Ik ben ongeveer op de helft van The Guncle nu, leuk boek!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 07:33

Mondy schreef:
Ik lees nogal snel als ik er lekker de tijd voor heb haha. Ja zeker goed gekozen. Volgende je 2e boek.

Moet echt zeggen dat ik t zo leuk vind dit, tot nu toe zo'n fijne boeken gelezen maar ook zoveel voorbij zien komen wat de nieuwsgierigheid ook weer wekt.

Het haalt je uit je eigen genre he, als je al die leuke boeken ziet passeren :D

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 12:10

Oeeeh! Vandaag komt mijn secret santa pakket als het goed is!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-24 12:11

Spannend! Ik zal zo eens een lijst fabriceren met wie er nog pakketten moeten krijgen :j

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 12:20

Secret santa, ik stuur even een berichtje op lootjestrekken. Het wordt spannend of mijn pakketje wordt afgeleverd.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 17:07

Mijn pakketje is er!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 17:42

Heel tof! Update komt wel wat later. Maar dan ga ik ook uitvogelen ( <<) ) wie mijn santa is!

Nu eerst eten, en straks naar de bios!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 18:51

Ben ik de laatste? :o?

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 22:43

Hier voorlopig genoeg leesvoer!

Vandaag na een "oeh, gaat hij goed bij mijn huisje komen? Foutje via PostNL" toch het verlossende woord in de track and trace dat het pakketje was bezorgt! Wat ontzettend fijn! Dus ik na mijn werk snel op de fiets naar huis :D En ja hoor, het pakketje lag voor de deur. Een hele opluchting!

Dus deur open, pakketje onder de arm (wat zal er in zitten?) en op naar binnen!
Afbeelding
Na even een paar minuutjes schakelen van "ik ben niet op het werk maar thuis" en het stalken van een bevriende 112-fotograaf (voor mijn huis was een ongeluk gebeurt, hij stond dus onder mijn raam... Maar wist niet dat daar mijn huis woonde ;) ), de doos geopend. Meteen met chocola in zicht, lekker!
Afbeelding

Toen de cadeautjes gepakt... Maar zijn dat nu drie boeken? Of is er iets anders rechthoekigs ingepakt? Spannend! En vooral ook dat vierkante pakketje >;)
Afbeelding

En uitgepakt!
Afbeelding
Afbeelding
Heel erg tof dat het hoofdboek, De prins van toorn, in zo'n mooie limited edition is! Ik ben ook heel erg benieuwd naar het boek! Ik heb hem in de boekenwinkel al meerdere keren opgepakt, maar wist niet of deze fantasy niet te enthousiast zou zijn voor iemand die niet vaak een fantasyboek heeft gelezen. Zoals mijn santa in het kaartje al aangaf 'je hebt al een paar keer opengestaan voor fantasy maar niet te weten waar te beginnen' en 'wel fantasy maar, zeker het eerste boek geen enorme worldbuilding'. Dus hier ben ik even aan het stuiteren toen ik het boek uitpakte *\o/* *\o/*

En als extra (tweedehands)boeken(!) eentje welke in mijn goodreads op 'want to read' stond. Namelijk Twilight! Een boek welke ik graag nog eens zou willen lezen, stiekem ook omdat ik erg genoten heb van de films! En over films gesproken... Voor iedereen die de film 'inside out 2 heeft gezien: mijn reactie bij het zien van de welkbekende rode appel was: *insert emotie 'blij' aan het knoppenpaneel.*

Daarnaast nog een extra boek van Stephen King. Het meisje dat hield van tom gordon. Een voor mij bekende schrijver, maar onbekende titel. Dus ik ben benieuwd ;) In ieder geval een fijn formaatje om in de tas te stoppen als ik weer met de trein moet reizen voor werk!

Als extraatjes dus een lekkere reep chocola, maar ook veer-boekenleggers en een hele schattige mok met een pimpelmeesje! Nog schattiger als je de mok uit de verpakking haalt. Mini-pimpelmeesje!
Afbeelding
:D

Ik ga in ieder geval even puzzelen wie mijn santa is. In de kaart stond bijvoorbeeld ook 'verder is 1, of misschien wel 2 van de cadeautjes een hint!'. Mijn eerste gedachte: iets met vogels? Natuur?
Daarnaast gaf ze aan dat ze mij regelmatig in topics voorbij ziet komen, dus mogelijk zie ik haar ook regelmatig in topics. Tenzij het zo'n sneaky meelezer is :D

Op de doos van de mok staat in ieder geval ook een adres. Dus wellicht dat ik die regio ook bij een bokker kan plaatsen. Conclusie: ik moet nog even puzzelen :D
In ieder geval bedankt voor het leesvoer en het echte voer! Ik ben voorlopig wel zoet!

(en dan zoek ik nu, na deze lange drukke stuiterbal-dag, heerlijk mijn bed op!)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-24 23:09

Wat een mooi pakket!!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 18:35

Ik ben nog aan het puzzelen santa! Ik probeer zo weinig mogelijk te kijken naar 'wie is al santa?'. Maar ik ga er niet aan ontkomen ;)

Ik kan wel vertellen dat de chocola lekker is ;)

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 18:45

Wat een ontzettend gaaf pakket Kookaburra!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 19:00

Na wat puzzelen kan het niet anders dan dat M_D_H mijn santa is!

In een berichtje van jou in dit topic staat namelijk:

Afbeelding

O:)

(En nu hopen dat ik niet naar ga dromen van Het meisje dat hield van Tom Gordon' :P Ik ben in ieder geval benieuwd!)

Bedankt voor je 'fantasy-introductie voor Kookaburra'-pakket. Ik ben heel erg benieuwd :D *\o/*

Nu nog even bedenken welk boek ik straks eerst ga lezen, nadat ik een ander boek uit heb, (toevallig ook fantasy. Te leen van een collega!) := Al heb ik de Stephen King al in mijn tas voor de treinritten.. Dus ik ben stiekem al begonnen en ga die misschien niet weg kunnen leggen ;) Hij lijkt behoorlijk spannend te worden als ik jou zo hoor!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 20:44

Jaaaaaaaa!!!!

Ik ben inderdaad jouw Santa!
Ik heb het meisje dat hield van Tom Gorden ooit uit de kast van mijn ouders gepakt toen ik niet kon slapen, grootste fout ooit, heel gaaf boek hoe die spanning opgebouwd wordt en zo, maar ik heb hem in 1 ruk uitgelezen en ik weet nog altijd niet of dat komt omdat ik hem te eng vond om weg te leggen, of ik hem zo goed vond, of omdat ik doodsbang was om het licht uit te doen en te gaan slapen :') _O-

De Prins van Toorn voldoet trouwens aan nog 1 van je verzoekjes. Want het is het eerste deel van een serie :))

Ben blij dat je het pakket zo leuk vind en de chocola lekker vind. Is 1 van mijn favorieten en last minute besloot ik die in de doos te gooien omdat ik het gevoel had dat er wat miste :') _O-