M_D_H schreef:Siruis_ ben jij toevallig mijn Santa?
Ja

Wat gaf het nou weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Ik heb gegoktIk dacht, ik ga gewoon iedereen af die iets geschreven heeft over een historische roman
![]()
![]()
Sirius_ schreef:M_D_H schreef:Ik heb gegoktIk dacht, ik ga gewoon iedereen af die iets geschreven heeft over een historische roman
![]()
![]()
Goed gokjewe hebben regelmatig contact in de advent groep en ik was vorige week nog helemaal lyrisch over een scifi boek (Ruling Sikthand) haha, ik dacht die is wel makkelijk.
Jammer dat je net trial of the sun queen zelf hebt aangeschaft.
Mondy schreef:@LWDaisy ik ben aan het eerste boek begonnen De zaak Templeton, leest al lekker weg tot nu toe.
Mondy schreef:Mondy schreef:@LWDaisy ik ben aan het eerste boek begonnen De zaak Templeton, leest al lekker weg tot nu toe.
En hij is uitKan wel zeggen dat dit een geslaagd boek is ! Verhaal wordt in meerdere personen geschreven en in meerdere tijdsvlakken, heen en terug maar is wel weer te volgen. Leuk om t koppie erbij te houden
Urbanus schreef:DWitzel schreef:Hoeveel pakjes moeten er nog komen? Volgens mij zijn we al bijna rond toch??
Ben ik de laatste?echt kak want ik lig al dagen voor de voordeur omdat ik het zo spannend vind
![]()
![]()
Ik ben echt een klein kind.
Mondy schreef:Ik lees nogal snel als ik er lekker de tijd voor heb haha. Ja zeker goed gekozen. Volgende je 2e boek.
Moet echt zeggen dat ik t zo leuk vind dit, tot nu toe zo'n fijne boeken gelezen maar ook zoveel voorbij zien komen wat de nieuwsgierigheid ook weer wekt.