Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:Berdien schreef:Ik heb een bijzonder productieve werkdag![]()
[ [url=m/st7CGC.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn vriend heeft de hele dag afspraken dus ik mag onze kleine hooligan vermaken en behoeden voor ongeluk.
Holy fiets, hoeveel tabbladen heb jij open staan.
imaudy schreef:Nou denk ik dat je ook niet moet onderschatten hoe het is als je kuikens vermoord worden. Je hecht je daar toch aan en om dan te zeggen, ach het beestje had honger...
Beetje bizarre oplossing wel. Wat had ze moeten doen volgens jullie? Ergens ander uitzetten misschien? Of naar een instantie brengen?
imaudy schreef:Nou denk ik dat je ook niet moet onderschatten hoe het is als je kuikens vermoord worden. Je hecht je daar toch aan en om dan te zeggen, ach het beestje had honger...
Beetje bizarre oplossing wel. Wat had ze moeten doen volgens jullie? Ergens ander uitzetten misschien? Of naar een instantie brengen?
_San87_ schreef:Dit; er zijn geen wilde fretten, dus als het een fret was, dan was hij van iemand.imaudy schreef:Nou denk ik dat je ook niet moet onderschatten hoe het is als je kuikens vermoord worden. Je hecht je daar toch aan en om dan te zeggen, ach het beestje had honger...
Vangen en naar het asiel brengen. Die fret was iemands huisdier.
xPabloBokt schreef:NoTwixLeft schreef:Aan m'n Karen-modus vanochtend, maar meneer die voor wilde dringen en na mijn "meneer, er staan al drie wachtenden!" als enige reactie gaf "je mag wel lachen hoor" hielpen niet mee.....
Je bent toch geen Karen als je iemand aanspreekt op voordringen. Vind het niet meer dan normaal dat mensen op hun beurt wachten.
Ik ben anders echt een enorme Karen als ik bij concerten sta. Word echt witheet als mensen pas aan het eind van het laatste voorprogramma komen aankakken en dan voor mijn neus gaan staan. Ben normaal conflictvermijdend maar dan heb je me boos hoor
xPabloBokt schreef:Vriend die gister de magnetronbak niet in de vaatwasser gedaan heeft. Niet zo erg, ware het niet dat hij hem niet heeft uitgespoeld of met de hand heeft afgewassen waardoor dat ding nu dus knaloranje is van de pastasaus. Thanks, m8.
8Eveline schreef:Ik wordt steeds van Netflix gegooid en moet mijn vader weer het bevestigen via de mail.Hij betaald al vanaf begin 5 jaar terug voor twee accounts dus dst is het niet.
Valerie93 schreef:8Eveline schreef:Ik wordt steeds van Netflix gegooid en moet mijn vader weer het bevestigen via de mail.Hij betaald al vanaf begin 5 jaar terug voor twee accounts dus dst is het niet.
Netflix heeft nieuwe regering wat ervoor zorgt dat delen niet meer gaat. Hij zal voor 2 schermen betalen, niet voor 2 accounts
Valerie93 schreef:8Eveline schreef:Ik wordt steeds van Netflix gegooid en moet mijn vader weer het bevestigen via de mail.Hij betaald al vanaf begin 5 jaar terug voor twee accounts dus dst is het niet.
Netflix heeft nieuwe regering wat ervoor zorgt dat delen niet meer gaat. Hij zal voor 2 schermen betalen, niet voor 2 accounts
xPabloBokt schreef:Dat mijn vriend zich altijd als een egoïstische zak gaat gedragen als zijn avond niet loopt zoals hij wil.
"Ik ga even iets voor mezelf doen"
"Hoe lang.."
"WEET IK NIET"
Of hij de katten vanavond kan voeren aangezien ik het gister voor hem heb gedaan.
"Ik zie het wel"
Ondertussen heb ik al bijna een week niet mijn haar gewassen omdat ik te whelmed ben en continu mijn tijd in andere dingen moet steken waardoor het niet lukt, mentaal en tijdsgewijs (en ja ik weet het, gatver met dit weer).
Enige antwoord dat ik daarop krijg is "en waarom is dat mijn probleem?"
Ik ga denk ik vanavond maar wel een keer met ruzie naar bed. Zo geen zin in.