Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Merlen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 15:56

Dat bestaat niet in België.
Jammer genoeg had ik nog geen screenshots genomen van haar eerste bericht.
Nu liegt ze dus dat haar hond het in de tuin gegrepen heeft en ze kon er niets aan doen.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 16:41

Rawr schreef:
[***] schreef:
Bokt heeft geen like knop en ik zou zo graag een gevatte oneliner willen liken. |(

Komt vast met Flarum als dat ergens in 2027 klaar is. :')

Ik vind je erg optimistisch. :')

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 16:41

Captain schreef:
Berdien schreef:
Ik heb een bijzonder productieve werkdag :=

[ [url=m/st7CGC.jpg]Afbeelding[/url] ]

En mijn vriend heeft de hele dag afspraken dus ik mag onze kleine hooligan vermaken en behoeden voor ongeluk.

Holy fiets, hoeveel tabbladen heb jij open staan. :')

Whaha zijn er idd wel heel veel.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 16:47

Was het wel een fretje? Kan het geen marter geweest zijn?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 16:52

imaudy schreef:

Dan heeft diegene de hond bewust ingezet om te jagen, wat ook verboden is (en net zo onnodig en sneu).

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 17:08

imaudy schreef:

Nee,ze had er meerdere foto's bij geplaatst,zowel levend als dood.
Het was een licht gekleurd fretje.

Een marter is een beschermde diersoort in België dus dat was ook geen excuus om hem aan haar jack Russell te geven.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 17:19

Nou denk ik dat je ook niet moet onderschatten hoe het is als je kuikens vermoord worden. Je hecht je daar toch aan en om dan te zeggen, ach het beestje had honger...
Beetje bizarre oplossing wel. Wat had ze moeten doen volgens jullie? Ergens ander uitzetten misschien? Of naar een instantie brengen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 17:21

imaudy schreef:
Nou denk ik dat je ook niet moet onderschatten hoe het is als je kuikens vermoord worden. Je hecht je daar toch aan en om dan te zeggen, ach het beestje had honger...
Beetje bizarre oplossing wel. Wat had ze moeten doen volgens jullie? Ergens ander uitzetten misschien? Of naar een instantie brengen?

Vangen en naar het asiel brengen. Die fret was iemands huisdier.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 17:41

imaudy schreef:

Als die fret er aan kan, dan lukt het een marter etc ook.
Dat vind ik zo’n kulargument. Dan heb je je kippenhok niet volledig roofdier proof…

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-23 17:47

Vriend die gister de magnetronbak niet in de vaatwasser gedaan heeft. Niet zo erg, ware het niet dat hij hem niet heeft uitgespoeld of met de hand heeft afgewassen waardoor dat ding nu dus knaloranje is van de pastasaus. Thanks, m8.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 17:51

Er was net toch een bokker die iets met dode kuikens en een dode dader in dit topic had gepost? :')
Kan het bericht opeens niet meer vinden... maar hoop dat het niet dezelfde is :+

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 17:54

c_alsemgeest schreef:
Er was net toch een bokker die iets met dode kuikens en een dode dader in dit topic had gepost? :')
Kan het bericht opeens niet meer vinden... maar hoop dat het niet dezelfde is :+

Nee was een andere :+
De stalhond van ons had laatst ook een kuiken opgegeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 17:54

_San87_ schreef:
imaudy schreef:

Vangen en naar het asiel brengen. Die fret was iemands huisdier.
Dit; er zijn geen wilde fretten, dus als het een fret was, dan was hij van iemand.

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 17:58

xPabloBokt schreef:
NoTwixLeft schreef:
Aan m'n Karen-modus vanochtend, maar meneer die voor wilde dringen en na mijn "meneer, er staan al drie wachtenden!" als enige reactie gaf "je mag wel lachen hoor" hielpen niet mee.....

Je bent toch geen Karen als je iemand aanspreekt op voordringen. Vind het niet meer dan normaal dat mensen op hun beurt wachten.

Ik ben anders echt een enorme Karen als ik bij concerten sta. Word echt witheet als mensen pas aan het eind van het laatste voorprogramma komen aankakken en dan voor mijn neus gaan staan. Ben normaal conflictvermijdend maar dan heb je me boos hoor :')

Ik had op zijn opmerking natuurlijk wel een niet zo vriendelijk weerwoord :Y)
Maar ik weet voor 100% zeker dat hij dat nooit tegen m'n vriend had gezegd, dus ik werd iets kwader dan de bedoeling was...

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 18:02

xPabloBokt schreef:
Vriend die gister de magnetronbak niet in de vaatwasser gedaan heeft. Niet zo erg, ware het niet dat hij hem niet heeft uitgespoeld of met de hand heeft afgewassen waardoor dat ding nu dus knaloranje is van de pastasaus. Thanks, m8.

https://www.rtlnieuws.nl/lifestyle/eige ... 20minuutje.

Dit werkt!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 18:04

ik ben zo bang voor de zomervakantie.
Vorig jaar ontwikkelde ik mijn depressie en dat was gelijk mijn dieptepunt. Ik ben zo bang dat ik daarin weer terecht komt.

''Wat heb jij gedaan in de vakantie?'' Ja niks..
Gelukkig ben ik een Europa citytrip aan het voorbereiden maar pfoe soms dan komt die angst weer gepaard met de eenzaamheid.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 18:24

Ik wordt steeds van Netflix gegooid en moet mijn vader weer het bevestigen via de mail. -O- Hij betaald al vanaf begin 5 jaar terug voor twee accounts dus dst is het niet.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 19:59

8Eveline schreef:
Ik wordt steeds van Netflix gegooid en moet mijn vader weer het bevestigen via de mail. -O- Hij betaald al vanaf begin 5 jaar terug voor twee accounts dus dst is het niet.

Netflix heeft nieuwe regering wat ervoor zorgt dat delen niet meer gaat. Hij zal voor 2 schermen betalen, niet voor 2 accounts

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 20:02

Valerie93 schreef:
8Eveline schreef:

Netflix heeft nieuwe regering wat ervoor zorgt dat delen niet meer gaat. Hij zal voor 2 schermen betalen, niet voor 2 accounts

Dit. Je kan niet al 5 jaar betalen voor 2 accounts want dat bestond nog niet. Wel 2 schermen. Maar aan de hand van IP adressen kunnen ze zien waar je huisadres is en dat registeren ze. Als je dus ergens anders wilt kijken dan kan dat niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 20:06

Ja, beter maak je gewoon een gezamenlijke mail in waar je beide in kan. Kunnen jullie allebei bevestigen.
Nog niet uitgeprobeerd :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 20:38

Valerie93 schreef:
8Eveline schreef:

Het is te omzeilen hoor, maar dan moet je er voor kiezen via je telefoon te kijken en te streamen naar de tv en geen gebruik te maken van de smarttv

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 22:07

Mijn vent zijn idee van juiste reactie op "hey kun je iets te eten halen voor vanavond?"

Afbeelding

:')
Laatst bijgewerkt door Fly_high op 12-06-23 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-23 22:17

Dat mijn vriend zich altijd als een egoïstische zak gaat gedragen als zijn avond niet loopt zoals hij wil.

"Ik ga even iets voor mezelf doen"
"Hoe lang.."
"WEET IK NIET"

Of hij de katten vanavond kan voeren aangezien ik het gister voor hem heb gedaan.

"Ik zie het wel"

Ondertussen heb ik al bijna een week niet mijn haar gewassen omdat ik te whelmed ben en continu mijn tijd in andere dingen moet steken waardoor het niet lukt, mentaal en tijdsgewijs (en ja ik weet het, gatver met dit weer).

Enige antwoord dat ik daarop krijg is "en waarom is dat mijn probleem?"

Ik ga denk ik vanavond maar wel een keer met ruzie naar bed. Zo geen zin in.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 22:24

Aaahhh pablo, das niet fijn.
Zijn de katten nat voer nodig?
Of zou je eventueel een voer automaat kunnen kopen?
Of gaat dat je niet helpen iets meer rust te krijgen

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-23 22:28

xPabloBokt schreef:
Dat mijn vriend zich altijd als een egoïstische zak gaat gedragen als zijn avond niet loopt zoals hij wil.

"Ik ga even iets voor mezelf doen"
"Hoe lang.."
"WEET IK NIET"

Of hij de katten vanavond kan voeren aangezien ik het gister voor hem heb gedaan.

"Ik zie het wel"

Ondertussen heb ik al bijna een week niet mijn haar gewassen omdat ik te whelmed ben en continu mijn tijd in andere dingen moet steken waardoor het niet lukt, mentaal en tijdsgewijs (en ja ik weet het, gatver met dit weer).

Enige antwoord dat ik daarop krijg is "en waarom is dat mijn probleem?"

Ik ga denk ik vanavond maar wel een keer met ruzie naar bed. Zo geen zin in.

:knuffel:

Er zit een nest met superdikke wespen/insecten BOVEN ons slaapkamer raam. Dat wordt stikken vanavond en morgen zorgen dat die beesten weggaan.