Bij mij is het heel wisselend of ik thuis of op kantoor beter functioneer.
Thuis kan ik enorm afgeleid raken van de was, de pakketbezorger, mijn man die nog even wat belangrijks wil zeggen, etc. Dat heb ik op kantoor allemaal niet.
Maar soms is het op kantoor een kippenhok en kan ik me daar helemaal niet concentreren, dan is thuis mezelf opsluiten op mijn werkkamer productiever.
Wij werken wel echt volledig hybride, dat deden we al jaren voor Corona uitbrak, dat heette toen "Het nieuwe werken" plaats- en tijdsonafhankelijk werken.
Daarnaast is 60% van mijn werk ambulant, dus ik zit ook heel veel in de auto en op locatie.
Maar vanwege het ambulante karakter en de landelijke organisatie waar ik voor werk, moeten we altijd al veel bellen en mailen om contact met collega's te hebben, om vragen te stellen of om mededelingen te doen, daarvoor maakt het niet uit of ik op kantoor zit, onderweg ben of thuis werk.
Zul je altijd zien, zit ik op kantoor Veenendaal, de collega aan wie ik een vraag heb op kantoor Zwolle

Maar ik maak er dus soms ooo gebruik van, dat ik nog bij daglicht naar mijn paard kan en als het weer donker is, nog wat werk moet afronden.
Dat vind ik wel echt ideaal aan het systeem en het vertrouwen van mijn leidinggevende.