Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CastaMickey

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 11:47

Ik wil heel graag nog leren naaien. Ben een soort van begonnen maar het wil nog niet echt vlotten omdat ik geen naaimachine heb en geen idee waar ik moet beginnen :')
Verder zijn de dingen die ik doe bijna allemaal wel heel nuttig, ik ben bijna constant bezig met studeren, balletten, vioolspelen, m'n paard, Italiaans leren etc. Alleen kunstschaatsen/aerial dans (in van die doeken) lijkt me wel heel gaaf om te doen. Alleen met mijn schema is het juist goed om af en toe niets te doen, ik elk geval niet nog meer dingen erbij haha

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 11:53

Ik moet minder vaak de sportschool skippen :') ik kom nu maar lastig in het ritme.

En ik wil ooit nog tijd vinden om m'n duikbrevet te halen. Verder ben ik sowieso wel iemand die dingen gewoon probeert als ze me leuk leuk. Zo ben ik nu ook begonnen met een eigen podcast maken en met 3D ontwerpen voor mijn 3dprinter

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 12:00

nog een goeie hier... ik zou thuis wat meer moeten trainen in de paal... ik volg momenteel geen lessen, en dan is de motivatie om thuis te trainen erg laag, kan ik je zeggen... :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 12:06

Banjer schreef:
nog een goeie hier... ik zou thuis wat meer moeten trainen in de paal... ik volg momenteel geen lessen, en dan is de motivatie om thuis te trainen erg laag, kan ik je zeggen... :+

Ik heb zoveel vragen nu :') _O-

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 12:46

Gaat gewoon over paaldansen, LOL.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 13:04

Wat is iets dat je altijd al interessant vond en zou willen proberen, maar nooit aan toe komt?
M’n haar in bepaalde haarstijlen doen. Ik heb heel lastig haar waarmee ik in mijn belevenis niet verder kom dan los, knot of een staart. Terwijl er best veel mogelijk is volgens mij. :')

En waar kom je juist wel aan toe, maar zou je eigenlijk wat minder aandacht aan mogen geven?
Gamen. Naast voor mijn baby zorgen game ik best veel :').
We hebben sinds kort een PS5, naast onze Wii, Nintendo switch en Xbox one. :') Maar het is voor mij zo rustgevend.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 13:13

M_D_H schreef:
Wat is iets dat je altijd al interessant vond en zou willen proberen, maar nooit aan toe komt?
En waar kom je juist wel aan toe, maar zou je eigenlijk wat minder aandacht aan mogen geven?

Ik wil heel graag surfen. {:} Heb al meerdere keren geintresseerd staan kijken aan de kust bij Klitmøller, maar ergens heb ik moeite met mezelf mengen tussen mensen die ik 'cool' vind. :')

En ik wil eigenlijk minder online zijn. Sowieso technologie wat minderen, eigenlijk. Mijn broer heeft een smart mirror en een heel systeem met zijn lampen die weten wanneer hij wakker wordt/thuis komt. Ik wil eigenlijk gewoon iets meer terug naar de basis qua dingen. Technologie gebruiken omdat je behoefte hebt aan iets en er een moment mee wil doorbrengen, in plaats van dat het standaard al in je leven verwerkt zit.

Gelukkig heb ik nu de beginselen van mijn leeshoek af. *\o/* Na mijn tentamens ga ik alles wat meer aankleden. :D

Afbeelding

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 13:59

germie schreef:

Dat zeg jij... Maar je weet het niet zeker :+

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 14:00

Muziekinstrument bespelen, gitaar gekocht en niet echt wat mee gedaan. Evenals haken, tekenen etc. Allemaal leuk, maar geen zin om het te leren. Ik wil het gewoon kunnen. :+

Mijn telefoon, zo makkelijk om als dochtertje slaapt, onnozel te scrollen. Heb al wel Facebook en insta verwijderd.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 14:05

M_D_H schreef:
germie schreef:

Voldoende bewijs? :))

Afbeelding

saden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 14:06

Ik zou ook heel graag willen minderen met telefoon/computer.
Halve dagen kijken of je wat mist...
Dingen snel afmaken omdat je dan weer op de telefoon kan.

Iets wat me interessant lijkt is op een vrachtwagen rijden.
Ergens lijkt t me doodeng zo`n groot ding! Maar ook zo machtig om dat rond te sturen

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 14:08

Banjer schreef:
M_D_H schreef:

Voldoende bewijs? :))

[ [url=m/bGN7tZ.png]Afbeelding[/url] ]

Hell Yeah!
Gaaf hoor!

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 14:22

Wat mij echt geweldig lijkt om goed te kunnen is tekenen en mooie oogschaduw kunnen zetten met meerdere lagen/kleuren enzo. Ik kan echt hele dagen naar de filmpjes van Nikki Tutorials kijken maar bak er zelf niks van :=

Qua tekenen kan ik nu alleen tekenfilm figuren na maken :')
Vinden de kinderen op mijn werk bij de BSO erg leuk maar stelt natuurlijk niks voor :+

Afbeelding

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 14:28

M_D_H schreef:
Banjer schreef:

Ik heb zoveel vragen nu :') _O-

Mijn man wil ook altijd graag dat ik dat doe _O-

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 14:32

In of op de paal? :))

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 14:37

pradadaan schreef:
Wat mij echt geweldig lijkt om goed te kunnen is tekenen en mooie oogschaduw kunnen zetten met meerdere lagen/kleuren enzo. Ik kan echt hele dagen naar de filmpjes van Nikki Tutorials kijken maar bak er zelf niks van :=

Qua tekenen kan ik nu alleen tekenfilm figuren na maken :')
Vinden de kinderen op mijn werk bij de BSO erg leuk maar stelt natuurlijk niks voor :+

[ [url=m/ltfSbD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind ze leuk! :j

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 14:47

Wat ik graag nog zou willen doen is het uitbreiden van vaardigheden m.b.t. grimeren. Een aantal jaren geleden was ik actief als scare-actor op halloween evenementen (maar ik durf er niet heen als bezoeker :+ ). Hier heb ik een basisje opgebouwd mbt grimeren en dat vond ik altijd enorm leuk om te doen :D Oh, en slapen! Dat doe ik vaak te kort omdat ik te druk ben met andere dingen. We proberen nu al wat eerder naar bed te gaan.

Wat ik eigenlijk minder zou moeten doen? Geen idee eigenlijk. Misschien minder projecten aanpakken? We zijn enorm druk met de beesten en allerlei projecten die we opgepakt hebben. We bouwen nu bijvoorbeeld een schuur in de tuin. Bijna alle tijd gaat op naar de dieren, die projectjes en werk.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 14:50

saden schreef:
Iets wat me interessant lijkt is op een vrachtwagen rijden.
Ergens lijkt t me doodeng zo`n groot ding! Maar ook zo machtig om dat rond te sturen

Ja, dat wil ik ook heel graag! Het lijkt mij helemaal niet eng maar wel relaxed rijden :D
Zou ook handig zijn voor op werk aangezien wij altijd 2 vrachtwagens mee moeten nemen op wedstrijd. Ik hoop hem dus eens via het werk te kunnen halen :+

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 17:12

Judith_ het maken van bonbons is vooral lekker met chocolade prutsen. Ik heb dit jaar een 4 daagse cursus gevolgd om de basis onder de knie te krijgen. Denk aan het temperen van de chocolade en het maken van simpele recepten. Het is vooral veel oefenen en ook als het mislukt smaakt het vaak nog prima. Al ga je wel voor een mooie glanzende bonbon met een knak en lekkere smaak.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 17:21

Ik vind chocolade, melk en puur en caramel zeezout erg lekker, maar ga het niet zelf maken.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 17:24

Ja, dank, nu heb ik weer es zin in chocolade. :')

Op beide laatste vragen heb ik niet echt een concreet antwoord. Speelgoed deed ik niet echt aan wat ik kan herinneren, ze stopten mij vaak een boek toe. Verklaart wel dat ik zo graag lees. :')

Wel zou ik wat minder op mijn telefoon kunnen pielen ja, dat wel. :o

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 17:26

Hier ook zin in chocolade :')

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 17:31

Chocolade….heerlijk! Zou ik nu ook wel lusten :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 17:51

Wel graag melkchocolade, de rest lust ik niet :P

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 17:58

fohadie schreef:
Ohh, als jij mij hebt, mag ik dan kippe eitjes in mijn pakket? En dan hopen dat ze heel blijven. Haha.

Hahahaha jahoor!

En van lege eierdoosjes word ik blij op t moment :')

Al die speelgoed namen, nooit van gehoord :+

Chocolade; hmm die van kinder vind ik zo lekker