Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Malbec

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 01:10

Dat Rammstein voorbij is.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 06:59

Britta31 schreef:
Onze dochter is boos dat we haar en haar vriendinnen niet naar het vliegveld in Düsseldorf willen brengen.Voor ons 1.10 heen en terug reistijd en met de trein vanuit Arnhem 1.20 reistijd.En de prijs valt erg mee.Benzine is ook duur.Ik kan ze afzetten in Arnhem.Ik ga niet naar het vliegveld.Ik schiet nu al in de stress en mijn man moet een dag vrij nemen.De dames hoeven alleen in de trein te zitten.Ik weet natuurlijk niet hoe haar vriendinnen hierover denken.De reis is overdag.Overdrijven wij nu zo?

Die duitse trein kunnen ze dan pakken en komen ze ook goed uit vgm!

Ik zou ook gebracht en gehaald worden maar heb nu auto van de zaak met tankpas dus 60 euro voor parkeren. Ouders zeiden. Daar kunnen wij niet voor op en neer rijden met hun slurpende auto's. Ook vanaf ong Arnhem.

Als ik geen auto had waren we ook met de trein gegaan! Goed te doen

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 07:02

In een woord: postNL..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 07:22

Britta31 schreef:
Onze dochter is boos dat we haar en haar vriendinnen niet naar het vliegveld in Düsseldorf willen brengen.Voor ons 1.10 heen en terug reistijd en met de trein vanuit Arnhem 1.20 reistijd.En de prijs valt erg mee.Benzine is ook duur.Ik kan ze afzetten in Arnhem.Ik ga niet naar het vliegveld.Ik schiet nu al in de stress en mijn man moet een dag vrij nemen.De dames hoeven alleen in de trein te zitten.Ik weet natuurlijk niet hoe haar vriendinnen hierover denken.De reis is overdag.Overdrijven wij nu zo?

Welnee, ze willen zelfstandig op vakantie dat begint dan al met de treinreis.
Ze worden al afgezet bij het station, beter kan niet +:)+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 07:25

Slecht geslapen dankzij m’n vriend en hij geeft mij weer de schuld. Maar hij kan niks noemen wat ik dan gedaan heb? _O-

Ja een podcast opzetten dat doen we elke avond.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 07:27

Eens betreffende dochter! Oud genoeg om alleen met vriendinnen met vliegtuig op reis te gaan, dan moet stukje trein ook lukken.

Ik erger me al weken aan de werkzaamheden 1 straat van ons huis af…. Waarom beginnen ze iedere ochtend om 6u? Soms met getoeter, vaak met graafmachines die gebouwen afbreken, nu met van die drilboren om beton in stukken te krijgen. En daar hoort ook het geluid van puin dat in vrachtwagens gestort wordt bij.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 07:53

De trein vanaf Arnhem naar dusseldorf is prima te doen hoor en heel betaalbaar. Zeker als je het groepsticket kunt gebruiken. Ik vind dus dat je dochter verwend doet.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 08:08

De agenda van iPhone waarbij de tijd verspringt naar de tijd van een eerdere afspraak. Tijdens het erin zetten vorige week niet extra gecheckt en nu sta ik hier een uur te vroeg…

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 08:30

Kan wel echt even een potje janken. Soms mis ik m’n oude leven in Zwolle zo erg. Al m’n vriendinnen wonen zo ver nu en ik mis de stad. ;(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 08:37

Iemand in de wachtkamer wou net net mij praten. En ik hou er niet van om sochtends te praten.
Mijn mond wil sochtends niet bewegen

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 08:38

Benthhh schreef:
Dat Rammstein voorbij is.

Same! En aan die gele bandjes van de Feuerzone. Dit domme blondje trok per ongeluk aan de koordjes en toen zat-ie knetter strak :')

Toch fijn dat we in de auto zo'n veiligheidshamer hebben waarmee ik 'm door kon snijden.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 08:39

MarlindeRooz schreef:
Kan wel echt even een potje janken. Soms mis ik m’n oude leven in Zwolle zo erg. Al m’n vriendinnen wonen zo ver nu en ik mis de stad. ;(

Ik snap je volledig! Om die reden gaan we nu dus ook terug verhuizen naar mijn roots.
Er is gelukkig niks wat hem bind aan onze woonplaats, en hij heeft verschillende vrienden waar ik vandaan kom. Wachten duurt alleen zo lang.

Ik heb t wel geprobeerd, maar wordt hoe langer, hoe depressiever daar.
Scheelt ook dat ik daar tijdens Corona ben komen wonen, waardoor iedereen binnen bleef en je ook niemand kon ontmoeten.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 10:11

Dat ik opzoek moet naar een nieuwe bijbaan, de winkel waar ik werk gaat stoppen per 1 augustus -O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 10:28

Ik voel mij echt vriend loos dat ik niemand kan vinden voor de kookworkshop waar ik 2 kaarten voor heb.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 11:28

Dat het gewoon een poedersuiker vakantie wordt. Ik weet nu al dat ik niks ga doen en niemand mij gaat vragen om wat te doen -O- Ik wil zelf ook de hele tijd alle input gaan doen dus ja

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 11:51

Dat ik al 2 nachten migraine heb. Overdag niets eet en heel weinig drink. Maar krijg gewoon niets door mijn keel.
Net maar weer met hulpverlener gebeld want dit gaat gewoon echt niet goed maar kan vrijdag pas terecht. Ben weer zo down.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 11:57

Britta31 schreef:

Eigenlijk snap ik je dochter wel. Ik kan vanaf waar ik woon ook makkelijk naar Schiphol reizen met de metro en dan trein (is wel duur en duurt lang, maar ja). Toch wil ik altijd dat mijn moeder mij brengt. Niet omdat ik lui ben, maar omdat ik er toch nog een beetje steun uit haal. Ik vind het fijn als mijn moeder me uit kan zwaaien daar. En al helemaal als ze me ophaalt op de terugweg. Maar misschien is het voor mij iets anders omdat ik echt in mijn eentje reis, en niet met vriendinnen wegga waar je al wat steun aan hebt

Als zij ooit langer op vakantie gaat, en ze de auto niet op de parkeerplaats kan laten zou ik haar ook afzetten en ophalen, ipv haar met het ov laten gaan. Is toch wel zo fijn.. niet met de zware baggage rond sleuren, niet bang hoeven zijn dat iemand iets steelt in de metro. Of dat er vertraging is met de trein (zal je altijd net zien :') )

Maar ik denk dat afzetten in Arnhem al lief is! Dus dat zou een mooie middenweg zijn.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 12:17

Ze is 19 en als ze samen met haar vriendinnen in de auto zit is ze mij al vergeten.Ik krijg denk ik een haastige goedendag en zwaaitje.Arnhem is 20 minuten rijden.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 12:35

Afspraak gemaakt om de cavia in te laten slapen en ik zit hier toch een potje te janken. Ik vindt het zo sneu voor de andere cavia Y;(

En dat ik mogelijk weer corona heb of het toch heb gehad vorige week stom gedoe.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 12:56

Fortitude schreef:
Same! En aan die gele bandjes van de Feuerzone. Dit domme blondje trok per ongeluk aan de koordjes en toen zat-ie knetter strak :')

Toch fijn dat we in de auto zo'n veiligheidshamer hebben waarmee ik 'm door kon snijden.

Haha oh man, zo poedersuiker die bandjes. Wel heel gaaf dat je in de Feuerzone stond!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 12:57

Jeuk jeuk jeuk.
Eetgister lekgestoken door muggen.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 13:41

Dat ik op dag 5 na mn positieve test zit en nog niet klachtenvrij ben. Wat betekent dat ik morgen nog niet uit quarantaine mag en ik ben het zooooo zat :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 15:08

Mijn collega heeft stinkadem ;(.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 15:50

Dat ik zo een schrik heb van de tandarts

Zit nu in de wachtkamer, maar zou liefst van al terug opstaan en naar huis gaan.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 15:52

Er is iemand in de gang een fiets aan het repareren en dat gaat niet zachtzinnig. Of snel.

En als het nu de eerste fiets was deze maand, prima. Maar alle fietsen gaan spontaan kapot ofzo want dit is al de derde in drie weken die in elkaar getimmerd wordt _-:(