Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 09:06

Biecht: Deze week kwam er in een facebookgroep een te koop advertentie langs van een bedrijf in het buitenland. Ik had erop gereageerd met vraag achter extra informatie etc. Morgen hebben wij een belafspraak hierover.

Nu bleek dit echt de enigste groep te zijn waar ik inzit die openbaar is. Familie heeft dit nu opgepikt en beginnen allerlei vragen te stellen: Ga jij dat overnemen, gaan jullie emigreren, etc. Ik wil er eigenlijk totaal niet op in gaan. Maar als ik stuur: Ik wil hier nog geen verdere informatie over geven, dan wordt dat sowieso niet goed opgenomen. Liegen: Nee hoor, ik informeer voor een kennis! Kan ik niet. En gewoon negeren is ook zo onbeleefd. Ik ben weer zo stom geweest :')

Kans is overigens klein dat het haalbaar is.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 09:35

Biecht: ik ga daadwerkelijk sporten in mijn sportkleding :)) _O-

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 09:37

Biecht, ik ga als zwerver naar de winkel omdat ik honger heb en neusspray nodig heb.

Ben alleen heel mooi m'n bh thuis vergeten dus nu bungelt alles mooi los. Beetje dom _O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 09:47

Free the nipple!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 09:49

Moestuin schreef:
Biecht: Deze week kwam er in een facebookgroep een te koop advertentie langs van een bedrijf in het buitenland. Ik had erop gereageerd met vraag achter extra informatie etc. Morgen hebben wij een belafspraak hierover.

Nu bleek dit echt de enigste groep te zijn waar ik inzit die openbaar is. Familie heeft dit nu opgepikt en beginnen allerlei vragen te stellen: Ga jij dat overnemen, gaan jullie emigreren, etc. Ik wil er eigenlijk totaal niet op in gaan. Maar als ik stuur: Ik wil hier nog geen verdere informatie over geven, dan wordt dat sowieso niet goed opgenomen. Liegen: Nee hoor, ik informeer voor een kennis! Kan ik niet. En gewoon negeren is ook zo onbeleefd. Ik ben weer zo stom geweest :')

Kans is overigens klein dat het haalbaar is.

Gewoon ja zeggen :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 09:51

Biecht: ik heb meer sportkleding/ -bh's dan 'gewone'. :')

En ik sport er nog daadwerkelijk in ook. :o

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 09:59

Dan is mijn biecht: ik heb geen sportkleding en sport ook niet.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 10:02

Ik heb meer pyjama's dan gewone kleding, want ik [***] grotendeels vanuit huis. :))
Zit toevallig nu op kantoor voor het eerst in een maand. :+

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 10:04

Oh hier nog een luie biecht:
Ik heb iets naar m'n ma haar werk gestuurd zodat ze het daar kan printen voor me.

Ze heeft ook een printer thuis, maar ivm verbouwing (100 jaar geleden maar goed) ligt dat kreng niet waar ie moet wezen. En dan had ik m in elkaar moeten zetten, en laat ik daar net geen zin in hebben _O-

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 10:06

Ik ook op kantoor weer... Ik heb echt wel moeite met kleding kiezen op deze dagen, moet ik er opeens weer over na gaan denken := Ik heb vanmorgen ook pas het 3e setje dat ik aan deed, aangehouden :o

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 10:56

Niobe schreef:
Ik vind de geur van gieren echt heerlijk. Ruikt naar thuis. Maar benzine ga ik ook best goed op

Ik ook! Alleen van koemest, want kip- en varken is echt goor :r

Biecht: Mensen die klein zijn en bij een concert gaan lopen zeuren tegen mij dat ik (1.86m) niet zover vooraan mag gaan staan, moeten hun mond houden of gewoon kaartjes voor de golden circle kopen.

Het is of zeiken dat ik te lang ben en ze niets zien, of ik mag in de supermarkt weer iets uit het bovenste vak halen. Hoe dan ook, als je lang bent ben je te vaak het lijdend voorwerp. }:0

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 11:06

Janine1990 schreef:
Biecht: Mensen die klein zijn en bij een concert gaan lopen zeuren tegen mij dat ik (1.86m) niet zover vooraan mag gaan staan, moeten hun mond houden of gewoon kaartjes voor de golden circle kopen.

Het is of zeiken dat ik te lang ben en ze niets zien, of ik mag in de supermarkt weer iets uit het bovenste vak halen. Hoe dan ook, als je lang bent ben je te vaak het lijdend voorwerp. }:0

Klein persoon hier (1.62) :wave:
Maar een klein beetje rekening houden met elkaar tijdens een concert is toch niet teveel gevraagd? Ik zou het bijvoorbeeld niet echt waarderen als je pal voor mijn neus zou gaan staan, aangezien ik geen kaartje heb gekocht om jouw rug te bekijken :+
Én niet het vermogen heb om veel extra te betalen voor de zogenaamde golden circle...
Wat mij betreft mag lang en kort prima vooraan staan, als je een beetje rekening houdt met elkaar :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 11:12

soeboenoe schreef:
Janine1990 schreef:

Klein persoon hier (1.62) :wave:
Maar een klein beetje rekening houden met elkaar tijdens een concert is toch niet teveel gevraagd? Ik zou het bijvoorbeeld niet echt waarderen als je pal voor mijn neus zou gaan staan, aangezien ik geen kaartje heb gekocht om jouw rug te bekijken :+
Én niet het vermogen heb om veel extra te betalen voor de zogenaamde golden circle...
Wat mij betreft mag lang en kort prima vooraan staan, als je een beetje rekening houdt met elkaar :D

Precies wat ik dus ook deed... Maar een vrouw ging helemaal tegen mij tekeer dat ik altijd alleen maar de voordelen had van lang zijn en dat ik niet daar mocht staan en blabla.
Nou koop je toch kaarten voor de golden circle? Ik was niet bepaald de langste op het veld :')

Ze ging zo ver dat ze mijn vriendin (1.65m) bij mij weg trok, die totaal niet aan het zeuren was en het scherm groot genoeg vond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 11:15

Groot zijn heeft ook nadelen als ik mijn vriend (1m92) hoor. Dingen in lage kasten zijn voor hem meer belastend voor de rug dan voor mij. Een keuken voor zijn lengte kan zelden zonder dat je er (flink) voor mijn bijbetalen ivm geen standaard hoogte. Tafels die te laag zijn, hoofd tegen dingen aan stoten (dampkap bijvoorbeeld bij het koken), comfortabel zitten in een auto, bus, trein of vliegtuig...

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 11:20

Varekaj schreef:
Groot zijn heeft ook nadelen als ik mijn vriend (1m92) hoor. Dingen in lage kasten zijn voor hem meer belastend voor de rug dan voor mij. Een keuken voor zijn lengte kan zelden zonder dat je er (flink) voor mijn bijbetalen ivm geen standaard hoogte. Tafels die te laag zijn, hoofd tegen dingen aan stoten (dampkap bijvoorbeeld bij het koken), comfortabel zitten in een auto, bus, trein of vliegtuig...

en een keuken op maat, als ik me niet vergis ben jij redelijk klein Varekaj (of ik heb dat helemaal verkeerd in mijn hoofd, dat kan ook :+ ), dus de keuken op maat voor je vriend is wss te hoog voor jou en omgekeerd?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 11:24

Varekaj schreef:

Voor vrouwen is het financieel ook nog belastender, want er is amper kleding te vinden in die maten... Ik heb het geluk dat bovenkleding geen punt is. Maar broeken??? -O-
Laatst een koopje, twee broeken voor 140 euro!
Nu heeft Only ook een tall collectie, en dat is lekker goedkoop. Maar die zetten gewoon letterlijk 5cm extra onder aan de pijp. Maar de pasvorm wordt niet aangepast, wat betekent dat de knie in de broek veel te hoog zit.

En inderdaad de afzuigkap (ik heb dan wel zo'n frituurkap zoals sommigen het noemen, maar dat is tenminste fatsoenlijk koken en ik vind het wel mooi, maar kost 5x meer dan de goedkoopste reguliere), keuken hoogte was gelukkig voor mij geen extra kosten. Tafels die te laag zijn inderdaad, niet fatsoenlijk aan een bureau kunnen zitten omdat mijn bovenlichaam kort is en mijn benen lang (dus ik zit altijd met m'n knieën tegen zo'n buis aan), je kan niet in alle auto's (mijn garage vertelt me gewoon welke auto's ik wel goed in kan zitten :') ), openbaar vervoer is inderdaad ook een drama. En langer dan 2 uur vliegen wil je gewoon in comfort klasse doen, dus :$

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 11:29

Ik heb inderdaad de machtige lengte van 1m60 :Y) dus ik kan met recht en rede af en toe de Calimero ^) uithangen in ons huishouden :))

Omdat hij er bij de bouw van de woning al rekening mee hield dat ze misschien ooit in de verkoop zou gaan, heeft hij dus de hoogste standaardmaat van keuken. Voor mij is dat nog prima te doen, voor hem is het minder ideaal maar wel doenbaar. Ik kan alleen moeilijker bij de hoge kasten, iemand van 1m70 gaat daar dan weer weinig tot geen hinder van ondervinden. Onze oven zit voor hem ideaal (boven de koelkast) en ik moet daar wel voor uitkijken hoe ik daar iets inzet of uit haal. Met het deurtje open geklapt moet ik het via de zijkant erin en eruit schuiven. Er recht voor staan is voor mij onhaalbaar.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 11:34

Varekaj schreef:
Ik heb inderdaad de machtige lengte van 1m60 :Y) dus ik kan met recht en rede af en toe de Calimero ^) uithangen in ons huishouden :))

Omdat hij er bij de bouw van de woning al rekening mee hield dat ze misschien ooit in de verkoop zou gaan, heeft hij dus de hoogste standaardmaat van keuken. Voor mij is dat nog prima te doen, voor hem is het minder ideaal maar wel doenbaar. Ik kan alleen moeilijker bij de hoge kasten, iemand van 1m70 gaat daar dan weer weinig tot geen hinder van ondervinden. Onze oven zit voor hem ideaal (boven de koelkast) en ik moet daar wel voor uitkijken hoe ik daar iets inzet of uit haal. Met het deurtje open geklapt moet ik het via de zijkant erin en eruit schuiven. Er recht voor staan is voor mij onhaalbaar.

Afbeelding

Voor een volgend huis :D :D

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 11:56

Biecht: ik vind het dan wel heel grappig om te lezen dat kleine en grote mensen dezelfde struggles hebben, maar dan precies andersom.

Broeken is voor mij ook drama, altijd te lang als je geen maatje 34 bent. Als iets hoog hangt/staat/ligt kan ik er niet bij en een bank vinden waar zowel mijn vriend 1.86 en ik 1.62 beiden lekker op zitten is zoeken naar de bekende naald in de hooiberg :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 11:59

Ik heb nooit groot willen zijn en was altijd de kleinste in de familie. Tot we naar het oosten van het land verhuisden. Ik voel me gewoon een reus met mijn 1.69/1.70. Niet leuk. In mijn volgende leven ga ik helemaal achteraan staan bij het uitdelen van lengtes. :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 12:00

soeboenoe schreef:
Biecht: ik vind het dan wel heel grappig om te lezen dat kleine en grote mensen dezelfde struggles hebben, maar dan precies andersom.

Broeken is voor mij ook drama, altijd te lang als je geen maatje 34 bent. Als iets hoog hangt/staat/ligt kan ik er niet bij en een bank vinden waar zowel mijn vriend 1.86 en ik 1.62 beiden lekker op zitten is zoeken naar de bekende naald in de hooiberg :+

:')

Grappig dat je dat aanstipt bij broeken...

Kijk, ik heb geen lang bovenlichaam, maar ik ben ook niet heel erg dik ofzo. Maar mijn bovenmaat varieert tussen L en XL en een enkele keer M bij merken die feelgood-maten hebben of als het hemdjes zijn en het niet zo'n probleem is op de schouders.
MAARRRR... Standaard he... als je maat L neemt, is het TE KORT!
Want als je large bent, ben je dik en klein. Kennelijk... -O-

Er is zó veel mis met de mode-industrie!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 12:03

Janine1990 schreef:
soeboenoe schreef:

:')

Grappig dat je dat aanstipt bij broeken...

Kijk, ik heb geen lang bovenlichaam, maar ik ben ook niet heel erg dik ofzo. Maar mijn bovenmaat varieert tussen L en XL en een enkele keer M bij merken die feelgood-maten hebben of als het hemdjes zijn en het niet zo'n probleem is op de schouders.
MAARRRR... Standaard he... als je maat L neemt, is het TE KORT!
Want als je large bent, ben je dik en klein. Kennelijk... -O-

Er is zó veel mis met de mode-industrie!

Ik vind bovenkleding de laatste jaren sowieso irritant kort. Allemaal Britney Spears lengtes. Door de bevalling heb ik ooit een hangbuik overgehouden en het is echt om te kotsen als ik die onder een shirt uit zie steken. Daarom koop ik meestal jurkjes en draag die als shirt. Moet ik wel zeggen dat het wel erg korte jurkjes zijn als die onder die naam verkocht worden. Zou ze eerder longshirts noemen.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 12:04

Mijn vriend en ik zijn echt 1 cm verschil, dat klinkt dus als muziek in de oren :=

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 12:05

Varekaj schreef:

Biecht. En zie dit niet als gemeen. Maar jouw avatar past wel bij je lengte.

Ben zelf 174. Maar heb heeeeeel veel mensen om mij heen die klein zijn.
De kleinste man om mij heen is 158.
Mijn eigen kerel is 168. :')

Ik ben dus "hun reus" terwijl ik niet super lang ben. En zij mijn Minions. :') sorry sorry sorry

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-22 12:10

Marocje schreef:
Vervolg op mijn Ben&Jerry’s verslaving: die zijn nu in de aanbieding dus ik heb weer 6 bakken in de vriezer ‘verstopt’ :Y)

Oooh ja, 3 voor een tientje bij de appie :))
Mijn biecht is dat ik niet 3 bakken mocht halen van m'n vriend toen we eergisteren samen boodschappen deden maar ik zo weer ga om ze alsnog te halen :')