Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:13

De bloemen waren wel lief ja.. heb ze aan een vriendin gegeven :+

Wanneer ik het ga zeggen, geen idee. Het is ook bij hem thuis dus wil hem niet overvallen of dat het heel awkward wordt en ik dan voor het eten maar besluit om weg te gaan..

germie

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:13

Dat is lastig, of je moet gewoon zeggen dat je eigenlijk geen zin meer hebt en dan ook niet naar hem toegaan.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:15

germie schreef:
Dat is lastig, of je moet gewoon zeggen dat je eigenlijk geen zin meer hebt en dan ook niet naar hem toegaan.

Zat ik ook aan te denken maar dan moet ik dat appen terwijl hij nu aan het werk is en dat vind ik ergens ook weer een beetje banketstaaf omdat we elkaar al best vaak hebben gezien en dan is het zo via app houdoe en bedankt!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:16

Wel voordeel dat het niet in een restaurant is en je dan halverwege je bord weg moet gaan en nog staat te klooien met betalen en zo := Als hij heel lief voor je is en dit was volgens mij al eerder onderwerp van gesprek geweest(?), dan zal hij er vast niet vreemd op reageren. Wellicht heeft het een goede reden.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:16

Heb je het wel besproken dat je initiatief mist? Of gaat het voor hem uit de lucht vallen?

Als ik de persoon in kwestie was had ik liever wel meteen dat iemand het gelijk zegt. Anders ga je eerst eten en grote kans dat je wel voelt dat er iets speelt. Ik zou het zelf achteraf rotter vinden dat je dan nog eerst gezellig gaat eten en dan de bom dropt ipv gelijk de pleister eraf te trekken.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:19

Ja een restaurant zou niet fijn zijn en dan zou ik ook niet zo iets gaan bespreken inderdaad.. straks komt er bij een van de twee ineens een emotie omhoog en dan zit je daar :+

Ik heb het wel eens eerder besproken als in: jij mag mij ook wel eens bellen.
Maar niet heel duidelijk benoemd met het woord initiatief erbij.
Ik word er alleen zelf ook wel onzeker van, je zou denken dat je steeds meer gaat delen en de intensiteit van het contact enigszins toeneemt naar mate de weken volgen? Dat is bij ons dus niet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:19

germie schreef:
Openbaar forum en omdat ik er ook een grap bovenop gooi. Jij gaat ook door over een opmerking over hetero zonder dat dat leuk gevonden wordt ofzo.
Dus als iedereen er nu mee stopt is het klaar. Dan hoeft er geen zout of azijn meer gegeten of gedronken worden.

Joe doei.

capopjekop schreef:
Heb je het wel besproken dat je initiatief mist? Of gaat het voor hem uit de lucht vallen?

Als ik de persoon in kwestie was had ik liever wel meteen dat iemand het gelijk zegt. Anders ga je eerst eten en grote kans dat je wel voelt dat er iets speelt. Ik zou het zelf achteraf rotter vinden dat je dan nog eerst gezellig gaat eten en dan de bom dropt ipv gelijk de pleister eraf te trekken.

Ik zou de date afzeggen. Tijdens het eten is zo ongemakkelijk lijkt me.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:20

Biks2 schreef:
Ja een restaurant zou niet fijn zijn en dan zou ik ook niet zo iets gaan bespreken inderdaad.. straks komt er bij een van de twee ineens een emotie omhoog en dan zit je daar :+

Ik heb het wel eens eerder besproken als in: jij mag mij ook wel eens bellen.
Maar niet heel duidelijk benoemd met het woord initiatief erbij.
Ik word er alleen zelf ook wel onzeker van, je zou denken dat je steeds meer gaat delen en de intensiteit van het contact enigszins toeneemt naar mate de weken volgen? Dat is bij ons dus niet.

Misschien is hij gewoon zo en moet jij bedenken of dat bij je past. Als het je onzeker maakt is dat je antwoord.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:21

Ja, lastig is dat. Ik zou het ook liever vooraf weten. Maar wel fijn dat het bij hem thuis is, en niet in een restaurant.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:23

Bedankt voor jullie adviezen. Ik laat nog wel even weten hoe het afgelopen is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:24

BaileyMix schreef:
Ja, lastig is dat. Ik zou het ook liever vooraf weten. Maar wel fijn dat het bij hem thuis is, en niet in een restaurant.
Soort Legally Blonde tafereel wordt het dan. :))

Maar eens, ik zou dat ook liever van tevoren horen dan tijdens/na afloop. Imo is dat toch wel een beetje iemand aan het lijntje houden.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:26

Ik snap ook wel dat je het niet via de app wilt doen. Vind ik ook wel weer heel netjes. Lastig idd

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:27

Ja, het is hoe dan ook een beetje poedersuiker. Als je appt "kunnen we vanavond even praten" weet diegene ook wel hoe laat het is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:28

Bellen geen optie?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:36

Bellen wordt altijd als onpersoonlijk gezien. Maar als je nog maar kort aan het daten bent zou dat ook m'n voorkeur hebben. Als je zegt dat je iets wil bespreken dan weet de ander idd ook al dat er wat in de lucht hangt. Ik zou het dan zelf het liefst meteen horen. Dan maak ik me niet langer druk dan nodig is.

Als je echt al langer elkaar ziet dan heeft een persoonlijk gesprek de voorkeur vanzelfsprekend.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:40

Ik ben erg onpersoonlijk vrees ik := . M'n laatste verkering na 2 jaar uitgemaakt via sms.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:43

Urbanus schreef:
Ik ben erg onpersoonlijk vrees ik := . M'n laatste verkering na 2 jaar uitgemaakt via sms.

Pikte hij dit ?? :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:47

Yonker schreef:
Urbanus schreef:

Had hij veel keus? :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:49

Wauw :')

Ik wil nu heel wat zeggen maar mss was een goede reden voor? Woonde hij in het buitenland ofzo?

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:51

Als ik nog kort met iemand date vind ik het ook makkelijker om het via de app te doen. Ook omdat je iemand nog niet kent dus ook niet helemaal weet hoe iemand kan reageren.
Maar na een paar jaar relatie zou ik het toch wel irl willen. Wel eens gehad dat het een soort van ‘klapte’ via de app, maar dan spraken we wel af om het verder netjes te beëindigen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:57

BaileyMix schreef:
Ja, het is hoe dan ook een beetje poedersuiker. Als je appt "kunnen we vanavond even praten" weet diegene ook wel hoe laat het is.

Dit dus. Beetje een voorbereiding dan en komt het niet uit de lucht vallen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 11:58

Mannen moet je sowieso heel contreet vertellen hoe en wat.

Als je dat nog niet gedaan hebt zou ik dat eerst eens echt contreet bij hem neer leggen dan even aankijken hoe en wat hij er mee doet. Je kan er daarna altijd nog een punt achter zetten.

Dit wel met de kanttekening dat jij dit zelf ook de moeite waard vind uiteraard.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 12:10

Urbanus schreef:

Ai.. :+

Nee bellen kan nu niet meer want hij is aan het werk nu!

@Peelie, zo ga ik het aanpakken +:)+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 12:17

capopjekop schreef:
Wauw :')

Ik wil nu heel wat zeggen maar mss was een goede reden voor? Woonde hij in het buitenland ofzo?

Nee, 2 straten verderop.

Yonker schreef:
Urbanus schreef:

Uh, als in?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-22 12:26

Nou, anders had hij het maar moeten poedersuiker als hij het niet pikt O:)