Wanneer ik het ga zeggen, geen idee. Het is ook bij hem thuis dus wil hem niet overvallen of dat het heel awkward wordt en ik dan voor het eten maar besluit om weg te gaan..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Dat is lastig, of je moet gewoon zeggen dat je eigenlijk geen zin meer hebt en dan ook niet naar hem toegaan.
germie schreef:Openbaar forum en omdat ik er ook een grap bovenop gooi. Jij gaat ook door over een opmerking over hetero zonder dat dat leuk gevonden wordt ofzo.
Dus als iedereen er nu mee stopt is het klaar. Dan hoeft er geen zout of azijn meer gegeten of gedronken worden.
capopjekop schreef:Heb je het wel besproken dat je initiatief mist? Of gaat het voor hem uit de lucht vallen?
Als ik de persoon in kwestie was had ik liever wel meteen dat iemand het gelijk zegt. Anders ga je eerst eten en grote kans dat je wel voelt dat er iets speelt. Ik zou het zelf achteraf rotter vinden dat je dan nog eerst gezellig gaat eten en dan de bom dropt ipv gelijk de pleister eraf te trekken.
Biks2 schreef:Ja een restaurant zou niet fijn zijn en dan zou ik ook niet zo iets gaan bespreken inderdaad.. straks komt er bij een van de twee ineens een emotie omhoog en dan zit je daar
Ik heb het wel eens eerder besproken als in: jij mag mij ook wel eens bellen.
Maar niet heel duidelijk benoemd met het woord initiatief erbij.
Ik word er alleen zelf ook wel onzeker van, je zou denken dat je steeds meer gaat delen en de intensiteit van het contact enigszins toeneemt naar mate de weken volgen? Dat is bij ons dus niet.
BaileyMix schreef:Soort Legally Blonde tafereel wordt het dan.Ja, lastig is dat. Ik zou het ook liever vooraf weten. Maar wel fijn dat het bij hem thuis is, en niet in een restaurant.