Oh en ik weet inmiddels wat Pummel is, want ik heb vandaag wel 3!!! paar Pummel sokken gekregen van Rambogirl

Zijn inderdaad erg leuk!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:Snoepjes!![]()
Ik ben eigenlijk een alles-kauwer, dus niet per sé zoet of hartig.
Ik ben zo iemand die zin heeft in zoet nadat ze hartig heeft gehad en vice versa.
Ik heb net toch iets lekkers ontdekt: Apenshot.
Smaakt echt precies zoals de apekoppen van Katja. Dit wordt een leuke zaterdagavond.
[ Afbeelding ]
Haha leuke sokken!
Roodvos schreef:Ik zit regelmatig met een dik, fluffy pinguinvest aan tijdens Teamsvergaderingen met collega's (en collega's regelmatig in pyjama), dus ik kan wel wat hebben in het sokkendepartement.OMG, die sokken![]()
Als ik daarmee op mijn werk verschijn word ik echt noooooit meer serieus genomen![]()
Mijn liefelijke huistijgers zorgen met enige regelmaat voor aanvoer van kikkers en muizen. Dus die hoef ik niet en mogen bij M_D_H in het pakket.
Ik realiseerde me zonet in de supermarkt nog een enorme flop: hyacinten.
Ik vind ze prachtig maar word misselijk van de geur.
Jolien87 schreef:Snoepjes!![]()
Ik ben eigenlijk een alles-kauwer, dus niet per sé zoet of hartig.
Ik ben zo iemand die zin heeft in zoet nadat ze hartig heeft gehad en vice versa.
Ik heb net toch iets lekkers ontdekt: Apenshot.
Smaakt echt precies zoals de apekoppen van Katja. Dit wordt een leuke zaterdagavond.
[ Afbeelding ]
Haha leuke sokken!
Junia schreef:Ik ben gek op snoep, maar ik probeer iets gezonder te gaan leven. Lukt niet en ik ben ook altijd super blij met snoep. Dus dat is een top en een flop in 1 hahaha
Oh en ik weet inmiddels wat Pummel is, want ik heb vandaag wel 3!!! paar Pummel sokken gekregen van Rambogirl![]()
Zijn inderdaad erg leuk![ [url=m/KAhYbh.jpg]Afbeelding[/url] ]