Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 16:43

Idd, als ik iets zoek duid ik ook alle mogelijke opties aan en pas daarna ga ik in detail kijken naar staat, omschrijving, verzendkosten, reviews van verkoper.
Iedereen maakt ook andere foto’ s, dat wil ook wel eens helpen om een beter beeld te krijgen van het item.
En dan nog houd ik favorieten ten dele bij, het moest toch maar eens fout gaan met de aanschaf van favoriet nr 1.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 16:58

Ik heb wel vaak dat ik iets zoek, bvb. een broek in een bepaalde kleur en met bepaalde kenmerken. Dan geef ik eerst alles een hartje dat erg in de buurt komt zodat ik die later nog eens kan bekijken en daar "de winnaar" uit kan zoeken :j

En ik kom dan vaak ook dingen die mijn aandacht trekken, maar die ik op dat moment niet nodig heb. En dan bewaar ik het om later nog makkelijk terug te kunnen vinden. En af en toe scroll ik door mijn favorieten om dan wellicht alsnog iets ervan te kopen dat toch wel èrg leuk is :)

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 13:04

wat is vinted een fijne app zeg!
ik zit er nu 3 weken op, en al voor 25 euro verkocht. Ik had noot gedacht dat het zo snel zou gaan. vandaag kan ik weer 5 pakketjes wegbrengen. In de portemonnee zie ik wel dat ik kleding verkoop, maar kwa ruimte nog niet haha :+

ik heb nu ook een vest aan iemand verkocht, ze is denk ik nieuw op vinted. Ze vraagt bij alle kleine dingen iets, van verstuur je het vandaag wel, anders wil ik mijn geld terug. ik heb haar toen netjes uitgelegd dat ik er 5 dagen voor heb... vind het dan wel weer jammer dat er zoveel communicatie is.

maar nu heb ik een vraagje, ik heb wat verstuurd naar iemand. hoelang heeft die gene dan om het op te halen?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 13:34

Via mondial 14 dagen, de andere verzenders weet ik niet uit het hoofd, stuur en ontvang liefst met mondial

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 13:56

Als ze het de dag zelf verzonden willen hebben moeten ze maar bij een webshop bestellen. Ik werk sinds kort weer voltijds en kan dan niet garanderen dat ik op een weekdag binnen de uren in het postpunt raak. Al heb ik voor mondial intussen wel een 2e locatie gevonden die ruimere uren heeft en waar ik ook dagelijks langs kom.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 14:14

Hier kom ik 3/week(di-do en vrij) in de stad waar het mondial punt is, en het ups punt is enkel op ma-woe-do en vrij. Dus altijd wel relatief vlot, maar mondial is 20km verder, dus vlug dezelfde dag versturen op za bv, wordt het echt niet.

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 14:23

Oh dat vind ik ook irritant ja dat ze gaan vragen of ik het snel wil versturen.

Esmee_RSJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 17:34

Weet iemand hier toevallig of er een app zoals Vinted bestaat, maar dan voor kleding die je zoekt? Ik heb een paar (vrij specifieke) laarzen van Steve Madden gezien maar ze zijn nergens meer te krijgen. Is er een app waar ik zelf een advertentie kan maken dat ik ze zoek, of ben ik dan toch aangewezen op Marktplaats/Facebook?
Ze staan jammer genoeg niet op Vinted. :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 17:51

Balenciaga schreef:
Weet iemand hier toevallig of er een app zoals Vinted bestaat, maar dan voor kleding die je zoekt? Ik heb een paar (vrij specifieke) laarzen van Steve Madden gezien maar ze zijn nergens meer te krijgen. Is er een app waar ik zelf een advertentie kan maken dat ik ze zoek, of ben ik dan toch aangewezen op Marktplaats/Facebook?
Ze staan jammer genoeg niet op Vinted. :+

Nextclosed, uniquedesigerpieces, vestiarcollective, etoileluxuryvintage.

Google en Instagram is your best friend. Er zijn veel sites die exclusieve merken vinden.
Misschien best secret? Die heeft dacht ik ook Steve Madden. Mocht je geen toegang hebben dan heb ik nog wel een code

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 18:22

Op Vinted zie je ook wel eens dat soort advertenties. Dan zetten ze er een 123454 prijs bij.

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 18:51

Ik zoek dit rokje of soortgelijke rokje.

Deze is van de primark/atmosphere. In maat m,l of xl. Ik zit tussen deze maten in,haha. Ik heb deze zelf een hele tijd terug gekocht in maat s of xs en ik vind hem zo mooi. Maar helaas door medicatie flink aangekomen dus rokje past niet meer :(

Ik heb al gekeken op marktplaats en vinted maar kom het niet tegen. Misschien zitten hier betere speurneuzen Afbeelding

En voor wie het leuk vindt:
:)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 20:22

Sjips, ik heb net iets van 60 euro laten uitbetalen (er zit nog iets van 180 euro in de pijplijn) en nu in mijn inbox een bericht van Vinted over een betalingsdrempel, nu moet ik dus wéér mijn ID oploaden enzo, gatver zeg..... wat een onzin...

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 20:25

Ik heb dat nog nooit gehad van id uploaden enzo :?

Ik heb wel nu de dhl/DPD afhaalpunt bij ons naast weer terug om uit te kiezen :Y) ik denk dat die tijdelijk uit stond vanwege de drukte ofzo.

_Hinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 22:48

Ik had babykleding verkocht wat al een hele tijd onderweg is met homerr. Als ik keek naar de trackinginfo stond er dat het onderweg was. Nu heeft de koper een probleem gemeld bij Vinted. Ze zei dat ze het shirtje niet heeft gekregen en dat ze daarom het geld terug wilde. Het gaat om een jurkje van maar 5 euro maar ik weet niet goed wat ik het best kan doen. Gewoon het geld terug laten betalen of de levering alsnog afwachten?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 22:50

Hoelang is het onderweg? Sws vinted laten oplossen

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 22:50

Wat is een hele tijd? Bij mij is t via homerr wel ns n maand onderweg geweest

_Hinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 22:57

Het is onderweg van 29 januari, ik heb zelf ook een pakje dat rond diezelfde datum is verzonden maar verwacht wel dat het gewoon nog wordt geleverd. Oké dus niet zelf annuleren en terugbetalen, bedankt in ieder geval.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 23:25

Zolang de maand niet voorbij is, zal ze het geld van vinted niet terugkrijgen. Dus ook zeker niet terug laten betalen, grote kans dat het gewoon nog aan komt.

_Hinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 23:30

Oké dankjewel, dan wacht ik het gewoon nog even af.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 00:03

Ik heb Homer bij mij uitgezet, had een koper die 2 x voor Homer had gekozen maar dat zit niet bij mij in de buurt. Heb die van de koper onderweg naar werk verstuurd, was 10 min omrijden en meteen boodschappen gedaan. In 2 dagen 60 euro aan kaarten verkocht, nu hopelijk dat alles goed gaat, ben benieuwd.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 08:50

Homerrr is megatraag maar mijn ervaring is dat het wel altijd aankomt.
Dus gewoon nog even afwachten :j

_Hinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 10:31

Oké dankjewel, denk zelf inderdaad ook wel dat het gewoon zal aankomen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 11:08

verootjoo schreef:
Ik heb dat nog nooit gehad van id uploaden enzo :?

Ik heb wel nu de dhl/DPD afhaalpunt bij ons naast weer terug om uit te kiezen :Y) ik denk dat die tijdelijk uit stond vanwege de drukte ofzo.

Ik had het toen ik voor de eerste keer mijn tegoed uit wilde laten betalen. En nu ineens weer, een jaar later ofzo. Ze geven aan dat het vanwege 1 of andere EU regel is dat ze moeten verifiëren.

Homerr daar heb ik echt een hekel aan. Duurt vreselijk lang en vervelend qua afgeven ook hier.

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 15:53

Ik heb ook al veel verkocht op Vinted. Echter wel voornamelijk 1 jaar terug ongeveer. Toevallig ook deze week nog 2 dingen verkocht. Ik vind het alleen altijd zo een ellende om die pakketjes weg te brengen. Nog iemand die hier een bloedhekel aan heeft? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 19:20

Ik vind het pakjes maken juist leuk :D