Bij afhalen zijn die 2 dingen niet op voorraad dus krijg ik alleen de dingen die niet nodig waren...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Nieuw aquarium besteld bij grote dierspeciaalzaak.
Kosten bijna 600 euro, komt er nog 35 euro verzendkosten bij.Dat begrijp ik al niet, maar oke, verwacht dat het gemonteerd geleverd zou worden dus die 35 euro betaal ik dan wel, mocht er iets beschadigen tijdens transport is het in ieder geval niet mijn schuld.
Worden er dus gewoon 2 kartonnen dozen geleverd, en moet je het meubel nog zelf in elkaar zetten?!
Ja dan had ik het ook wel zelf op kunnen halen, hallo. Vermeld dat dan even op de website ofzo?
En dan vervolgens denk je: Oke, laat ik het dan maar in elkaar gaan zetten.
Zijn dit de instructies:
[ [url=m/kuPd3w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zelfs IKEA is nog duidelijker, want er is nergens aangegeven wat paneel A is, wat paneel B is etc.
En dit moet de kast worden:
[ [url=m/XNcVvv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar is het derde deurtje in de instructies??????
Daarnaast zat er al een beschadiging op een van de panelen bij het openen van het pakket.
Heb een retour aangevraagd, met de eis dat zij ook het retour vergoeden. Ben benieuwd..
Kookaburra schreef:DiscoDipp schreef:Hoe voelt het als je iets in de voer gebroken hebt?
Ojee, wat heb je uitgespookt?
iirrssjjee schreef:Ik ben er deze week achter gekomen dat ik allergisch ben voor kiwi. Ik kreeg altijd al tintelingen/branderig gevoel op mijn tong na het eten van kiwi, maar dacht dat dit hoorde/dat iedereen dat had. Blijkt dus dat mijn man het niet heeft en ik dus allergisch ben.... Kan ik het nog wel gewoon veilig eten? Of is er een mogelijkheid dat de allergie heftiger word en niet alleen blijft bij de tintelingen?
DiscoDipp schreef:Kookaburra schreef:
Ojee, wat heb je uitgespookt?
Ik dacht leuk te zijn en naar mijn hond te rennen, rent ik me met mijn voet tegen de vlonder, sla ik mijn enkel echt knetterhard om en valt ik daarna ook nog op mijn knie![]()
Maar ik kan nu dus amper staan op die voet en t lijkt echt alsof ik en olifanten poot heb![]()
Heb er voor de stevigheid maar een beetje vetwrap omgedaan. Mot je kieke wie dik die is hahaha. Echt maar 2 laagjes vetwrap![]()
[ [url=m/gfIAyY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:VORDEN - De politie is op zoek naar degene(n) die gehaktballetjes met punaises verstopt in de omgeving van Vorden. In een aantal weken tijd zijn er al meerdere gehaktballetjes gevonden. Zo ook afgelopen weekend.
In januari werden bij landgoed Het Enzerinck al meerdere gehaktballetjes gevonden. Een hond die daarvan at, overleefde dit ternauwernood.
Afgelopen weekend werden er gehaktballetjes gevonden bij natuurgebied het Grote Veld.
De politie vraagt mensen die deze gehaktballetjes vinden zich te melden. "Hoewel er weinig aanknopingspunten zijn, proberen we te achterhalen wie hier verantwoordelijk voor is", meldt een woordvoerster.
DiscoDipp schreef:Zo, dat is niet mis.Ik dacht leuk te zijn en naar mijn hond te rennen, rent ik me met mijn voet tegen de vlonder, sla ik mijn enkel echt knetterhard om en valt ik daarna ook nog op mijn knie![]()
Maar ik kan nu dus amper staan op die voet en t lijkt echt alsof ik en olifanten poot heb![]()
Heb er voor de stevigheid maar een beetje vetwrap omgedaan. Mot je kieke wie dik die is hahaha. Echt maar 2 laagjes vetwrap![]()
Kookaburra schreef:DiscoDipp schreef:
Ik dacht leuk te zijn en naar mijn hond te rennen, rent ik me met mijn voet tegen de vlonder, sla ik mijn enkel echt knetterhard om en valt ik daarna ook nog op mijn knie![]()
Hier denk ik nog nooit iets gebroken. Wel eens een paard op mijn voet gehad en een voet die daardoor 2x zo groot was. Achteraf misschien wel gebroken geweest.
Qua enkel denk ik al snel aan banden-letsel. Maar je kunt enkels ook zeker breken
Lestrange01 schreef:Mijn zusje....
Ik heb een paar berichten gelezen die ze heeft gestuurd laatst nsar haar vriendje over mij.. maar het is echt heel heftig. Ze heeft het echt over mij doodmaken, mijn geslachtsorganen mutileren . willen dat ik mijn eetstoornis terug krijg en dood ga... willen dat ik verkracht word door meerdere mannen
Dat laatste vind ik eigenlijk nog wel het ergste en nu de shock een beetje wegvalt word ik steeds bozer.
Dat je in je boosheid zegt "ik hoop dat ze dood gaat" "ik hoop dat een auto over haar heen rijd". Ach, kan ik wel hebben, maar dit gaat even 10 stappen verder.
Ze was boos omdat ik onaardige dingen (aka, de realiteit) over onze vader zei.
Dusssss het slot gaat weer op mijn kamer deur.
Nayomie schreef:Lestrange01 schreef:Mijn zusje....
Ik heb een paar berichten gelezen die ze heeft gestuurd laatst nsar haar vriendje over mij.. maar het is echt heel heftig. Ze heeft het echt over mij doodmaken, mijn geslachtsorganen mutileren . willen dat ik mijn eetstoornis terug krijg en dood ga... willen dat ik verkracht word door meerdere mannen
Dat laatste vind ik eigenlijk nog wel het ergste en nu de shock een beetje wegvalt word ik steeds bozer.
Dat je in je boosheid zegt "ik hoop dat ze dood gaat" "ik hoop dat een auto over haar heen rijd". Ach, kan ik wel hebben, maar dit gaat even 10 stappen verder.
Ze was boos omdat ik onaardige dingen (aka, de realiteit) over onze vader zei.
Dusssss het slot gaat weer op mijn kamer deur.
Waarom woont zij nog thuis?
Nayomie schreef:Lestrange01 schreef:
Waarom woont zij nog thuis?
Tja.. haar psychologen vinden het niet ernstig genoeg voor opname... of dat nou voor crisis of behandeling is.. de therapie die ze 1 keer per week krijgt waarvan ze toegeven dat niet werkt is "goed genoeg".
Ennnn de wachtlijsten zijn een jaar lang en ze wordt overal afgewezen (i mean I can't blame them) waar de kinderbescherming haar probeert te plaatsen
karuna schreef:Citaat:VORDEN - De politie is op zoek naar degene(n) die gehaktballetjes met punaises verstopt in de omgeving van Vorden. In een aantal weken tijd zijn er al meerdere gehaktballetjes gevonden. Zo ook afgelopen weekend.
In januari werden bij landgoed Het Enzerinck al meerdere gehaktballetjes gevonden. Een hond die daarvan at, overleefde dit ternauwernood.
Afgelopen weekend werden er gehaktballetjes gevonden bij natuurgebied het Grote Veld.
De politie vraagt mensen die deze gehaktballetjes vinden zich te melden. "Hoewel er weinig aanknopingspunten zijn, proberen we te achterhalen wie hier verantwoordelijk voor is", meldt een woordvoerster.
Dit dus, er is gewoon een idioot bezig met een lage streek. Het gebied waar ze de ballen vinden wordt steeds groter.
Arme hond trouwensmijn oudste is ook dement, doof aardig kippig en moet vaak plassen maar zo fit als wat en in topconditie.
Marcella stuur maar wat op deze kant op.
De stekjes, tsja je moet toch tijd en werk insteken om ze te stekken, wortels te laten krijgen enz. Geen idee welke plant zo gemakkelijk te stekken.
DiscoDipp schreef:Kookaburra schreef:
Hier denk ik nog nooit iets gebroken. Wel eens een paard op mijn voet gehad en een voet die daardoor 2x zo groot was. Achteraf misschien wel gebroken geweest.
Qua enkel denk ik al snel aan banden-letsel. Maar je kunt enkels ook zeker breken
Wauw, excuses voor mijn spelling ook. Wat slecht.
Oei ja, daar zijn voeten niet voor gemaakt![]()
Ik denk zelf ook dat mijn enkelband gewoon scheurtjes heeft of iets dergelijks. Gelukkig helemaal niet blauw, maar dus wel super dik. Achja komt wel weer goed.
Volgende keer niet meer rennen op Adidas slippers!