Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 16:05

Bestelling afhalen bij een winkel. 1 ding echt nodig, 1 ding erg handig om nu te hebben, voor de rest wat dingen die nu niet nodig waren maar wel km aan bedrag te komen.

Bij afhalen zijn die 2 dingen niet op voorraad dus krijg ik alleen de dingen die niet nodig waren... -O- maar op de site kan je ze nog steeds bestellen

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 16:06

Net bij de huisarts geweest. Ze kon helemaal niks vinden over mijn trommelvlies operatie 20 jaar geleden ongeveer.

Heb klachten over die trommelvlies en nu weten ze niet hoe te handelen. Hele discussie geweest in de praktijk met andere huisartsen :Y)

Nu krijg ik druppels wat ook mag bij een gaatje in trommelvlies. En een keer terug komen als klachten weg zijn om trommelvlies te kunnen bekijken. En als het niet helpt dan verder kijken naar wat het kan zijn.

fijn jo nog langer mee rond lopen. Ging vandaag al paar keer door de grond van de pijn tijdens vriezer in en een uit werk |o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 16:57

Captain schreef:
Nieuw aquarium besteld bij grote dierspeciaalzaak.
Kosten bijna 600 euro, komt er nog 35 euro verzendkosten bij. :? Dat begrijp ik al niet, maar oke, verwacht dat het gemonteerd geleverd zou worden dus die 35 euro betaal ik dan wel, mocht er iets beschadigen tijdens transport is het in ieder geval niet mijn schuld.

Worden er dus gewoon 2 kartonnen dozen geleverd, en moet je het meubel nog zelf in elkaar zetten?! :?
Ja dan had ik het ook wel zelf op kunnen halen, hallo. Vermeld dat dan even op de website ofzo?

En dan vervolgens denk je: Oke, laat ik het dan maar in elkaar gaan zetten.
Zijn dit de instructies:
[ [url=m/kuPd3w.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zelfs IKEA is nog duidelijker, want er is nergens aangegeven wat paneel A is, wat paneel B is etc.

En dit moet de kast worden:
[ [url=m/XNcVvv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar is het derde deurtje in de instructies??????
Daarnaast zat er al een beschadiging op een van de panelen bij het openen van het pakket.
Heb een retour aangevraagd, met de eis dat zij ook het retour vergoeden. Ben benieuwd..

Retour duurde een eeuwigheid via de winkel, zelf maar contact opgenomen met het leveringsbedrijf afgelopen donderdag. Afspraak ingepland, ze zouden het vandaag voor 15:30 op komen halen. Drie keer raden wat hier nog staat? Ik de mail gecheckt met ophaaltijd. Staat er dat de chauffeur het ophalen heeft geweigerd. Wel nondeju. Dus ik net weer gebeld, en wordt zo terug gebeld. Echt hoe moeilijk kan het zijn. Dat pakket staat hier nu al anderhalve week ongewenst en ongelofelijk in de weg. :roll: |o

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 17:16

Ugh... Boer die trekker met mengwagen in de weg heeft staan.... Zal mij benieuwen hoe snek hij hem er weg haalt. Hem net al gebeld

Edit, hij is snel, slecht 3 Minuten moeten wachten.... Viel mee dus

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 18:38

Ik zie een zwerm muggen in de tuin.
Boehoehoe

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 18:41

DiscoDipp schreef:
Hoe voelt het als je iets in de voer gebroken hebt? :')

Ojee, wat heb je uitgespookt?

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 18:43

Mensen die stekjes van planten verkopen voor 1 euro of meer. En dan ook echt van de goedkope en makkelijk te stekken planten. Mooi verdienmodel :+

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 19:01

Kookaburra schreef:
DiscoDipp schreef:
Hoe voelt het als je iets in de voer gebroken hebt? :')

Ik dacht leuk te zijn en naar mijn hond te rennen, rent ik me met mijn voet tegen de vlonder, sla ik mijn enkel echt knetterhard om en valt ik daarna ook nog op mijn knie _O-

Maar ik kan nu dus amper staan op die voet en t lijkt echt alsof ik en olifanten poot heb :')

Heb er voor de stevigheid maar een beetje vetwrap omgedaan. Mot je kieke wie dik die is hahaha. Echt maar 2 laagjes vetwrap _O-

Afbeelding

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 19:15

Dat iemand een oproep op Facebook heeft dat ze haar blinde,dove en demente hond kwijt is.En op de foto draagt de hond een luier.Erg dat de hond zoek is,maar om een dier zo te laten leven :(

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 19:26

Good Omens weer gekeken (gebinged, more like), maar nu weet ik niet wat ik nu moet kijken. Waar vind je een serie waar de acteurs ook zo'n brilliante chemie hebben?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 19:31

Kookaburra schreef:
Mensen die stekjes van planten verkopen voor 1 euro of meer. En dan ook echt van de goedkope en makkelijk te stekken planten. Mooi verdienmodel :+

Oh misschien moet ik dan maar wat van mijn aardbeien uitlopers gaan verkopen. :')

Erg mij aan het aarbeien oerwoud en het onkruid.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 19:36

iirrssjjee schreef:
Ik ben er deze week achter gekomen dat ik allergisch ben voor kiwi :+. Ik kreeg altijd al tintelingen/branderig gevoel op mijn tong na het eten van kiwi, maar dacht dat dit hoorde/dat iedereen dat had. Blijkt dus dat mijn man het niet heeft en ik dus allergisch ben.... Kan ik het nog wel gewoon veilig eten? Of is er een mogelijkheid dat de allergie heftiger word en niet alleen blijft bij de tintelingen?

Kan erger worden. Hoeft niet perse zorgwekkend te zijn.

Wat je wel mag doen is dit melden als je een behandeling bij een (tand)arts ondergaat.
Mensen die allergieën hebben voor kiwi’s zijn dat regelmatig ook voor bepaalde latex handschoenen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 19:53

Een reclame van de Rijksoverheid, met allemaal mensen gezellig buiten op straat en in restaurants.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 19:56

DiscoDipp schreef:
Kookaburra schreef:

Ik dacht leuk te zijn en naar mijn hond te rennen, rent ik me met mijn voet tegen de vlonder, sla ik mijn enkel echt knetterhard om en valt ik daarna ook nog op mijn knie _O-

Maar ik kan nu dus amper staan op die voet en t lijkt echt alsof ik en olifanten poot heb :')

Heb er voor de stevigheid maar een beetje vetwrap omgedaan. Mot je kieke wie dik die is hahaha. Echt maar 2 laagjes vetwrap _O-

[ [url=m/gfIAyY.jpg]Afbeelding[/url] ]

:+

Hier denk ik nog nooit iets gebroken. Wel eens een paard op mijn voet gehad en een voet die daardoor 2x zo groot was. Achteraf misschien wel gebroken geweest.

Qua enkel denk ik al snel aan banden-letsel. Maar je kunt enkels ook zeker breken :=

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 19:58

Citaat:
VORDEN - De politie is op zoek naar degene(n) die gehaktballetjes met punaises verstopt in de omgeving van Vorden. In een aantal weken tijd zijn er al meerdere gehaktballetjes gevonden. Zo ook afgelopen weekend.
In januari werden bij landgoed Het Enzerinck al meerdere gehaktballetjes gevonden. Een hond die daarvan at, overleefde dit ternauwernood.

Afgelopen weekend werden er gehaktballetjes gevonden bij natuurgebied het Grote Veld.

De politie vraagt mensen die deze gehaktballetjes vinden zich te melden. "Hoewel er weinig aanknopingspunten zijn, proberen we te achterhalen wie hier verantwoordelijk voor is", meldt een woordvoerster.

Dit dus, er is gewoon een idioot bezig met een lage streek. Het gebied waar ze de ballen vinden wordt steeds groter.

Arme hond trouwens :(:) mijn oudste is ook dement, doof aardig kippig en moet vaak plassen maar zo fit als wat en in topconditie.

Marcella stuur maar wat op deze kant op.

De stekjes, tsja je moet toch tijd en werk insteken om ze te stekken, wortels te laten krijgen enz. Geen idee welke plant zo gemakkelijk te stekken. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 20:22

DiscoDipp schreef:

Zo, dat is niet mis. :wow:
Bij twijfel even naar de huisarts gaan. :) Een breuk kan variëren van een scheurtje tot een bot dat helemaal door is, dus de pijn is ook niet eenduidig. Bovendien kunnen verrekte banden, kneuzingen etc. soms nog meer pijn doen dan een breuk, en er ook langer over doen om te genezen, maar als je twijfelt is je eerste stap toch de huisarts voor een röntgenfoto.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 20:28

Hoe een gebroken voet aanvoelt? Nou niet kunnen lopen, hoor je iets kraken? Hier jaren geleden door een suf iets (schoen aantrekken en evenwicht verliezen) mijn voet op 4 plekken gebroken. Drie middenvoets beentjes en een dieper bot. Voet was niet eens heel dik wel een vreemde vorm en zo pijnlijk dat ik er niet op kon steunen.

Enkelbanden misschien een tik gehad. Risico met verbinden zonder dat het kan rekken is dat je je bloedsomloop kunt afknellen. Been goed hooghouden en even overleggen met een arts is denk ik wel verstandig

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 20:40

Kookaburra schreef:
DiscoDipp schreef:

Hier denk ik nog nooit iets gebroken. Wel eens een paard op mijn voet gehad en een voet die daardoor 2x zo groot was. Achteraf misschien wel gebroken geweest.

Qua enkel denk ik al snel aan banden-letsel. Maar je kunt enkels ook zeker breken :=

Wauw, excuses voor mijn spelling ook. Wat slecht.

Oei ja, daar zijn voeten niet voor gemaakt :')
Ik denk zelf ook dat mijn enkelband gewoon scheurtjes heeft of iets dergelijks. Gelukkig helemaal niet blauw, maar dus wel super dik. Achja komt wel weer goed.

Volgende keer niet meer rennen op Adidas slippers! _O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 20:58

Mijn zusje....

Ik heb een paar berichten gelezen die ze heeft gestuurd laatst nsar haar vriendje over mij.. maar het is echt heel heftig. Ze heeft het echt over mij doodmaken, mijn geslachtsorganen mutileren . willen dat ik mijn eetstoornis terug krijg en dood ga... willen dat ik verkracht word door meerdere mannen

Dat laatste vind ik eigenlijk nog wel het ergste en nu de shock een beetje wegvalt word ik steeds bozer.

Dat je in je boosheid zegt "ik hoop dat ze dood gaat" "ik hoop dat een auto over haar heen rijd". Ach, kan ik wel hebben _O- , maar dit gaat even 10 stappen verder.

Ze was boos omdat ik onaardige dingen (aka, de realiteit) over onze vader zei.

Dusssss het slot gaat weer op mijn kamer deur.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 21:03

Lestrange01 schreef:
Mijn zusje....

Ik heb een paar berichten gelezen die ze heeft gestuurd laatst nsar haar vriendje over mij.. maar het is echt heel heftig. Ze heeft het echt over mij doodmaken, mijn geslachtsorganen mutileren . willen dat ik mijn eetstoornis terug krijg en dood ga... willen dat ik verkracht word door meerdere mannen

Dat laatste vind ik eigenlijk nog wel het ergste en nu de shock een beetje wegvalt word ik steeds bozer.

Dat je in je boosheid zegt "ik hoop dat ze dood gaat" "ik hoop dat een auto over haar heen rijd". Ach, kan ik wel hebben _O- , maar dit gaat even 10 stappen verder.

Waarom woont zij nog thuis? :=

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 21:05

Nayomie schreef:
Lestrange01 schreef:
Mijn zusje....

Tja.. haar psychologen vinden het niet ernstig genoeg voor opname... of dat nou voor crisis of behandeling is.. de therapie die ze 1 keer per week krijgt waarvan ze toegeven dat niet werkt is "goed genoeg".

Ennnn de wachtlijsten zijn een jaar lang en ze wordt overal afgewezen (i mean I can't blame them :')) waar de kinderbescherming haar probeert te plaatsen

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 21:17

Telpeva schreef:
Ik zie een zwerm muggen in de tuin.
Boehoehoe

Hier ook, zwermen, hele grote. Extra vliegenlamp voor de stallen aangeschaft. De paarden schijten 7 kleuren en eten niet omdat ie zo knettert :') -O- Hij werkt wel goed..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 21:26

Nayomie schreef:
Lestrange01 schreef:

Tja.. haar psychologen vinden het niet ernstig genoeg voor opname... of dat nou voor crisis of behandeling is.. de therapie die ze 1 keer per week krijgt waarvan ze toegeven dat niet werkt is "goed genoeg".

Ennnn de wachtlijsten zijn een jaar lang en ze wordt overal afgewezen (i mean I can't blame them :')) waar de kinderbescherming haar probeert te plaatsen

Ik vindt het altijd heel bijzonder... Lijkt alsof er eerst iets heel ergs moet gebeuren en dat er dan wel spontaan plek is. En voor jou super vervelend dat je je niet veilig voelt in je eigen huis.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 21:29

karuna schreef:
Citaat:
VORDEN - De politie is op zoek naar degene(n) die gehaktballetjes met punaises verstopt in de omgeving van Vorden. In een aantal weken tijd zijn er al meerdere gehaktballetjes gevonden. Zo ook afgelopen weekend.
In januari werden bij landgoed Het Enzerinck al meerdere gehaktballetjes gevonden. Een hond die daarvan at, overleefde dit ternauwernood.

Afgelopen weekend werden er gehaktballetjes gevonden bij natuurgebied het Grote Veld.

De politie vraagt mensen die deze gehaktballetjes vinden zich te melden. "Hoewel er weinig aanknopingspunten zijn, proberen we te achterhalen wie hier verantwoordelijk voor is", meldt een woordvoerster.

Dit dus, er is gewoon een idioot bezig met een lage streek. Het gebied waar ze de ballen vinden wordt steeds groter.

Arme hond trouwens :(:) mijn oudste is ook dement, doof aardig kippig en moet vaak plassen maar zo fit als wat en in topconditie.

Marcella stuur maar wat op deze kant op.

De stekjes, tsja je moet toch tijd en werk insteken om ze te stekken, wortels te laten krijgen enz. Geen idee welke plant zo gemakkelijk te stekken. :+

Zou alleen ophalen zijn dan. Kom niet bij de winkels wegens corona en geen geld.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 21:29

DiscoDipp schreef:
Kookaburra schreef:

Wauw, excuses voor mijn spelling ook. Wat slecht.

Oei ja, daar zijn voeten niet voor gemaakt :')
Ik denk zelf ook dat mijn enkelband gewoon scheurtjes heeft of iets dergelijks. Gelukkig helemaal niet blauw, maar dus wel super dik. Achja komt wel weer goed.

Volgende keer niet meer rennen op Adidas slippers! _O-

De ' :+ ' was voor je vlonder-onhandigheid :D Niet voor je spelling als je dat even dacht. No worries.

Lestrange01 :(:)