Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tienus63 schreef:Ook heftig voor Heerde; tijdens de eerste golf is het koor al enorm getroffen en nu staat de teller alweer op 9 besmettingen onder de koorleden.
https://www.destentor.nl/heerde/corona- ... CsqYNOP8LY
mvdende schreef:Ik ga nooit uit en ben na één of 2 alcoholische consumpties al kneiter dronken.
Voor mij veranderd er dus niet veel. Voornamelijk nieuwe maatregelen voor het uitgaansleven.
Beurs zondag gaat gewoon door. Nieuwe regels gaan pas om 18:00 in en de beurs is om 18:00 klaar. Maar had niet veel gescheeld of het had last minut nog gecanceld moeten worden. Al gaat het om een evenement met vergunning en volgens mij zijn die sowieso uitgesloten van de max 50 tegelijk regel.
imaudy schreef:mvdende schreef:Ik ga nooit uit en ben na één of 2 alcoholische consumpties al kneiter dronken.
Voor mij veranderd er dus niet veel. Voornamelijk nieuwe maatregelen voor het uitgaansleven.
Beurs zondag gaat gewoon door. Nieuwe regels gaan pas om 18:00 in en de beurs is om 18:00 klaar. Maar had niet veel gescheeld of het had last minut nog gecanceld moeten worden. Al gaat het om een evenement met vergunning en volgens mij zijn die sowieso uitgesloten van de max 50 tegelijk regel.
Die in Houten?
Dat je daar heen durft pff, ben er vorig jaar geweest, superdruk. Of hebben ze beperkt aantal kaartjes nu?
purny schreef:Ik hoop dat er goed geventileerd word of is het in de open lucht?
purny schreef:Ik snap niet dat dat dus mag. Daar kan jij niks aan doen maar geen haar op mijn hoofd die denkt om naar een beurs te gaan.
Dan zouden de nachtclubs en uitgaansgelegenheden dus een vergunning aan kunnen vragen.
mvdende schreef:imaudy schreef:
In Houten ja.
En inderdaad beperkt aantal kaartjes. Alleen online kon je kaartjes kopen en ze waren binnen 2 seconden uitverkocht voor de ochtend tijdslots.
Iedere 15 minuten mogen er een x aantal mensen naar binnen, onbeperkt blijven.
Weet niet hoe veel kaarten er in totaal verkocht zijn, en of iedereen met kaartje voor een later tijdslot wel echt naar binnen kan. Of er bijvoorbeeld max 500 mensen tegelijk binnen kunnen zijn en er ook echt maar 500 kaarten zijn verkocht over de gehele dag, of dat er bijvoorbeeld 1500 kaarten zijn verkocht, met de hoop dat de eerste lading van 500 mensen niet allemaal besluiten tot 18:00 binnen te blijven.....
Ik heb een kaartje van 10:00. Wil tot een uurtje of 14:00 a 15:00 blijven.
Sizzle schreef:Je hoeft ze toch ook niet allemaal tegelijk te controlleren? Wel denk ik dat eigenaren zorgvuldiger zijn als een sluiting op basis van een onaangekondigde steekproef boven het hoofd hangt. Misschien is dat inderdaad een naive gedachte van mij.
mvdende schreef:purny schreef:Ik snap niet dat dat dus mag. Daar kan jij niks aan doen maar geen haar op mijn hoofd die denkt om naar een beurs te gaan.
Dan zouden de nachtclubs en uitgaansgelegenheden dus een vergunning aan kunnen vragen.
Ik snap ook niet dat het mag. Maar het mag! En ik heb wel weer zin in een beurs. De organisatie zegt het helemaal corona proef te kunnen organiseren....(Maar dat dacht Grapperhaus natuurlijk ook)
Shadow0 schreef:Ik denk dat wij het wel oneens zijn. Ik vind het niet aanvaardbaar om te liegen of informatie achter te houden.
Fitzroy schreef:Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik er zelf ook wel een beetje klaar mee ben, terwijl ik toch al die tijd heel strikt geweest ben in het opvolgen van de maatregelen. Maar ook bij mij is er een soort houding ontstaan van: het zal allemaal wel niet zo’n vaart lopen. Heel verkeerd, ik weet het. Maar als ik zie wat ik de afgelopen dagen allemaal gedaan heb, dan wordt iedereen hier gillend gek van de risico’s die ik genomen heb.
elnienjo schreef:Een beurs met exotische dieren en knaagdieren? Nertsen zullen toch niet de enige dieren zijn die zo makkelijk verspreiden? Bizar dat zoiets door mag gaan.