Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mand

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 10:52

Eerste werkdag maar mama met spoed naar het ziekenhuis ;(

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 10:53

Oh jeetje.. sterkte Mand. :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 11:14

@mand sterkte! Hopelijk valt het mee...

--

Ik erger mij aan al het gezeur hier en de vervelende communicatie van gisteren. Blijf er behoorlijk mee zitten omdat ik voor mijn idee de boeman ben en ook zo wordt aangekeken.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 11:21

Dat ik ongesteld moet worden en honger blijf houden. Ben vanmorgen naar de sportschool geweest en flink wat verbrand; blijf alleen gevoelsmatig het idee houden dat ik alle kasten leeg moet trekken om mijn honger te stillen. Zo zonde. :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 12:07

Gelukkig ben in niet de enige mwm, echt ik voelde me zo stom. Maar paardlief was vanmorgen zichtbaar dankbaar.
Ze moet nl van mij wel gewoon fatsoenlijk naar buiten dus dan maar met deken op.

Irritant ook dat ze je paard dan meenemen, zal vast goed bedoeld zijn daar niet van.
Maar als ik zoiets aan de hand zou hebben zou ik denken : je wacht maar op je baas }:) en GA WEG }:)

sterkte mand, hoop dat het goedkomt :(:)

Ik stootte net wederom dezelfde blauwe plek die net weg ging. Kan wel door de grond zakken :')
Afbeelding

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 12:12

Verstandkiezen trekken. Ik ga op van de zenuwen. Wat was die narcose toch fijn een paar jaar terug. -O-

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 12:19

Meehuilen met een klant net. Lekker nonprofessional van mijzelf nu ook nog steeds niet functionerend. Lekker hoor

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 12:19

Sterkte mand!

LukieBradley, precies! Die van mij is erg dominant hoor, de leider van de kudde ook. En als je dus niet zegt dat ze weg moet gaat ze dus gewoon haar eigen gang. Maar 1 keer duidelijk wegsturen en je hebt 0 last van haar. Bij mij probeert ze het niet eens. Goed bedoeld, misschien, maar vooral omdat ze haar vervelend vinden als ze 2 paarden vast hebben. Als er ooit al 1 ontsnapt zou ik dat paard terug brengen := en niet op stal zetten waar ze de boel afbreekt. Vooral niet als je weet dat ze aan het revalideren is...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 12:39

Vanaf het begin dat we in onze huurwoning zitten maakte ons warm/koud water kast een raar geluid. Anderhalve week terug een (inval)monteur laten komen (ivm bouwvak) want het begon nu echt irritant te worden.. Heeft die sjapie schijnbaar de 'stop' van het warm water er afgehaald.

Vandaag kwam de echte monteur, en die zei dat het nu lijkt dat we anderhalve week lang 24u per dag warm gedoucht hebben. Godver, kloothommel. Kan ik er weer achteraan om dit op te gaan lossen. |o
Laatst bijgewerkt door Captain op 24-08-20 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 12:39

Dat ik langs een motorrijles fietste en de instructeur zijn leerling de hele tijd moppie noemde. Klonk echt niet oké!

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 13:05

Dat ik nogsteeds ongesteld ben... ondertussen al 2,5 week. net toch maar even naar de arts gebeld en die gaat me vanmiddag terugbellen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 13:16

Dat ik even heel hard advies nodig ben of ik m'n huisarts nodig ben. Maar ken niemand die ook een spiraaltje heeft help

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 13:17

Marije_1997 schreef:
Dat ik even heel hard advies nodig ben of ik m'n huisarts nodig ben. Maar ken niemand die ook een spiraaltje heeft help

Je kan toch gewoon de huisarts bellen? Die weet het, het best.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 13:19

lenaa_tje schreef:
Marije_1997 schreef:

Je kan toch gewoon de huisarts bellen? Die weet het, het best.

Mn werk kan privé telefoontjes niet zo waarderen. Daarom vraag ik liever eerst iemand of het normaal is of niet gek.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 13:24

Huisarts moet je gewoon kunnen bellen, ook onder werktijd. Dat is je gezondheid!

Dat is heel iets anders als een normaal privé telefoontje. En je zit nu toch ook privé op internet? Gewoon zeggen dat je met spoed de huisarts moet bellen ergens voor en dat dat niet uitgesteld kan worden.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 13:33

Huisarts gewoon bellen inderdaad. Dit is wel wat anders dan een privé gesprekje met (bijvoorbeeld) je beste vriendin aan de telefoon ;)

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 13:40

MyWishMax schreef:
Huisarts moet je gewoon kunnen bellen, ook onder werktijd. Dat is je gezondheid!

Dat is heel iets anders als een normaal privé telefoontje. En je zit nu toch ook privé op internet? Gewoon zeggen dat je met spoed de huisarts moet bellen ergens voor en dat dat niet uitgesteld kan worden.

Precies dit inderdaad.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 13:41

Lijkt me inderdaad dat je werk liever heeft dat je even de huisarts belt dan op Bokt zit :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 13:50

MyWishMax schreef:

Mogen ze nog niet eens verbieden.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 13:56

Klopt, arts bellen mag niet worden verboden. Deed mijn vorige werkgever ook en heb het toen nagevraagd bij het juridisch loket en die gaven aan dat ze dat niet mogen.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 14:07

Maar ook dan heb je toch ook pauze? Ik neem aan dat bokken ook in de pauze is. Ik probeer altijd te bellen in de pauze.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 14:11

Hier kan je de huisarts niet bereiken tijdens pauze uren. Die zijn tussen 12 en 2 niet bereikbaar juist. Maar juist als je dus blijkbaar ergens zo'n last van hebt moet je gewoon die paar minuten kunnen bellen. En als het nodig is dus ook naar de huisarts kunnen gaan.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 14:13

MyWishMax schreef:
Hier kan je de huisarts niet bereiken tijdens pauze uren. Die zijn tussen 12 en 2 niet bereikbaar juist. Maar juist als je dus blijkbaar ergens zo'n last van hebt moet je gewoon die paar minuten kunnen bellen. En als het nodig is dus ook naar de huisarts kunnen gaan.

Scheelt dat ik om 10 uur ook een kwartier pauze heb :) maar ik heb dan ook werk waarbij ik tussendoor ook niet zou kunnen bellen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 14:22

Onderwijs dacht ik toch? Ik heb ooit wel eens een lerares gehad die op een belangrijk telefoontje zat te wachten en die dag dus wel in de klas de telefoon open en bloot had liggen en uiteindelijk opnam. Maar dat was idd wel net iets anders. Maar goed, bij de meeste banen kan je echt die paar minuten wel even bellen. Hier werd natuurlijk gezegd dat ze geen privé telefoontjes mag doen. Wat ik snap, heb ik op geen enkel werk gemogen, maar een arts bellen was wel iets heel anders.

Dat is net zoiets dat ze altijd aangaven bezoeken aan tandarts of huisarts in vrije tijd moest, maar als het niet anders kon of dringend was, was het geen probleem. Alleen niet de bedoeling dat je voor alles maar tijdens werktijd ging bellen of vrij nam, terwijl het makkelijk een andere dag of tijd zou kunnen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 14:28

Dat ik 10 seconden ben verwijderd van een woedeaanval. Meneer de opdrachtgever gaat nergens verantwoordelijkheid voor nemen... Woeeeest. :=